Mainos

Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 397 379
  • 7 205

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
cobol kirjoitti:
Kaveri soitti äsken ja kertoi yrittäneensä ostaa netin kautta Lippupalvelusta lipun yli kahden päivän päästä pelattavaan Jokerit-Blues matsiin. Eli hän yritti ostaa tänään 3.11. joskus 12:00 maissa lippua Lippupalvelun nettisivujen kautta 5.11. klo 17:00 pelattavaan otteluun. Ei onnistu, ei sitten millään. Sanoin, että älä valehtele, sä et vaan osaa käyttää nettiä -:)
Ottamatta nyt sen enempää kantaa tähän Lipunmyyntiin (mikä Jokereilla kusee) niin Lippupalvelun kautta ei saa mihinkään sunnuntaina 5. marraskuuta järjestettävään tapahtumaan lippuja. Veikkaisin että johtuu lauantain pyhäpäivästä mutta varmasti ei voi tietää.

Julleilla sekä Bluesilla on tämä viivakoodisysteemi käytössä niin se varmaankin vaikuttaa että niihin tapahtumiin lippuja vielä viime hetkillä saa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Hyvä ketju ja varsin ajankohtainen. Itse yritin myös tänään varata 2 lippua tuohon sunnuntain peliin, ei onnistu. Tietäen tuon Areenan lippujonon pelipäivinä näyttää ainakin tällä hetkellä että minun eurot jäävät Hjallikselta saamatta.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tuomas kirjoitti:
Julleilla sekä Bluesilla on tämä viivakoodisysteemi käytössä niin se varmaankin vaikuttaa että niihin tapahtumiin lippuja vielä viime hetkillä saa.

Niin, ehkä siellä sitten ymmärretään enemmän yleisön palvelemisesta - mene ja tiedä.

Karsea lippujono + toimitusjohtajan käsky välttää sitä ja hankkia liput etukäteen + etukäteen hankkimisen tekeminen kaikkea muuta kuin helpoksi = väkeä jää pois, vaikka haluaisikin otteluun mennä.

Mä voin ostaa muutaman tunnin päästä Columbuksessa alkavaan otteluun (Columbus - Calgary, testasin) lipun kuten mihin tahansa NHL-matsiin ja useiden SM-liigan joukkueiden otteluihin. Maksu luottokortilla ja lippu tulee e-mailina PDF-muodossa ja sen voi printata ja lähteä matsiin kun on sen aika.

Kyllä sen pitäisi rahan Jokereillekin kelvata. Minun mielestäni. Mutta tämä lipunmyynti nyt on ollut sitä itseään jo pitkään. Kuten tästäkin ketjusta voi huomata. Ja vastuullisia ei tietenkään ole. Hjallis maksaa :)
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
Siis jos tämä juttu johtuu siitä, että on pyhä päivä, niin eikös tämä ketju ole aikamoista dissaamista? Vai onko Jokereiden peleihin ollut porukalla vaikeuksia saada lippuja noin yleensä ottaen.

Tuo viivakoodijutun puuttuminen ei nyt mielestäni tee koko systeemistä, niin sysipaskaa, kun ketju antaa ymmärtää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Raibe kirjoitti:
Siis jos tämä juttu johtuu siitä, että on pyhä päivä, niin eikös tämä ketju ole aikamoista dissaamista? Vai onko Jokereiden peleihin ollut porukalla vaikeuksia saada lippuja noin yleensä ottaen.

Ei johdu pyhästä. Kaveri on yrittänyt ostaa lippuja netistä aiemminkin, esimerkiksi peliä edeltävän päivän aamupäivänä eli yli vuorokautta ennen tapahtumaa. Oli vaan aiemmin kuvitellut, että kyse on jostain Lippupalvelun ongelmasta. Minä soitin Tervoselle ja kaveri taas soitti Lippupalveluun. Lippupalvelusta oli vastattu, että osa seuroista haluaa parempaa palvelua ja osa ei halua.

Mitä dissaamista tässä on? Näillä mennään!
 

Tuomas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vain yksi jengi Stadista
CRD Systems on tuon viivakoodisysteemin ifk:lle tarjonnut. Myös Jokereille sitä ollaan myyty mutta Virmanen ei ole ollut innostunut, mutta Masan nykyteknologiatietämyksen perusteella muutosta ei ole edes tulossa. Jonkun pitäisi tehdä sille selkeä PowerPoint-esitys missä näytetään paljon tälle tekee rahaa ja miten paljon muuta hyötyä siitä on. Sitten homma voisi lähteä toimimaan. Mielellään Hjallis myös mukaan tsekkaamaan myyntipuhetta koska sipoolainen ne lopulliset päätökset tekee.

Tällä hetkellä homma on Masan sanoin suunnilleen tämä: "näytä kun jokerit.comilla tekee rahaa niin me otetaan se". Tämä taitaa päteä myös tähän lipunmyynnin 90-luvulle jämähtämiseenkin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Tuomas tiivisti asian hyvin.

Tällä hetkellä Jokerit on jäljessä 9.500 tavoitekatsojan määrästä yli 1 100 katsojaa ja kotiotteluista on pelattu jo yli kolmannes. Viime kausi oli menestyksellisesti surkea, mutta silti virallinen luku oli 8 850 katsojaa per peli. Nyt menetystä on tullut aivan eri tavalla, mutta keskiarvo on virallisesti yhdeksän ottelun jälkeen 8 377 katsojaa. Ihan silmämääräisesti uskallan sanoa, että katsojia on ollut viime kauden vastaavaa ajankohtaan verrattuna vähemmän paikalla.

Toki kautta on paljon jäljellä ja katsojamäärät todennäköisesti nousevat oikeastikin talven ja erilaisten vapaalippujen ja tempausten myötä, mutta kyllä lipunmyynnin pitäisi toimia liigan suurimpaan halliin edes samalla tavalla kuin pääkaupungin muilla seuroilla. Jokainen teknisten ongelmien (= pitkät ulkojonot yhdelle kassalle - kiva jonottaa varsinkin sateessa sekä nettimyynnin heikko palvelutaso) takia myymättä jäänyt lippu on suoraan pois Jokerien toiminnasta.

Minusta perusongelma on siinä, että kukaan ei välitä. Jos tulee vähemmän rahaa sisään, osakkaat maksavat. Ennen kaikkea Hjallis. No, omapa on asiansa. Virmanen voisi kuitenkin halutessaan ratkaista asian. Ja helposti, onhan siitä esimerkkejä HIFK:n ja Bluesin lipunmyynti.
 
Voiskohan olla niin, että H ja V tarvis saada lisää nöyryyttä ja vähemmän uhoa? Hyvä olisi myöskin tunnustaa itselleen, että ei vaan osaa kaikkea eikä ole myöskään korvaamaton.

Tuskin Hjallis omia rahojaan likoon laittaa, mutta voihan olla väärässäkin.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Ei johdu pyhästä. Kaveri on yrittänyt ostaa lippuja netistä aiemminkin, esimerkiksi peliä edeltävän päivän aamupäivänä eli yli vuorokautta ennen tapahtumaa. Oli vaan aiemmin kuvitellut, että kyse on jostain Lippupalvelun ongelmasta. Minä soitin Tervoselle ja kaveri taas soitti Lippupalveluun. Lippupalvelusta oli vastattu, että osa seuroista haluaa parempaa palvelua ja osa ei halua.

Mitä dissaamista tässä on? Näillä mennään!
Itse olen joka kerta onnistunut varaamaan lipun peliä edeltävänä päivänä. Nyt kun koitin, niin ei tosiaan onnistunut. Eiköhän se johdu siitä, että Lippupalvelut ovat kiinni huomenna ja ylihuomenna ja koska liput täytyy hakea ennen tapahtumapäivää ei niitä ehdi lunastaa.

Jokerien lipunmyynti on perseestä (jonot, viivakoodittomuus), mutta tämän ketjun tapaus on mielestäni siitä huono esimerkki.
 

Raibe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit jälkeen KHL:n
cobol kirjoitti:
ippupalvelusta oli vastattu, että osa seuroista haluaa parempaa palvelua ja osa ei halua.

Mitä dissaamista tässä on? Näillä mennään!

No tämä sitten onkin jo persiistä, muuttaa asian luonteen. Ajattelin, että tässä on kysymys jostain yksittäisestä pyhäpäivän ottelusta, johon on vaikea saada lippuja.

Mutta Masan tekemiset nyt tiedetään, eihän me edes tarvita kunnon webbisivuja, joten modernista tai sujuvasta lippukaupasta nyt ei kannata edes puhua.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Mietsuslav kirjoitti:
Itse olen joka kerta onnistunut varaamaan lipun peliä edeltävänä päivänä. Nyt kun koitin, niin ei tosiaan onnistunut. Eiköhän se johdu siitä, että Lippupalvelut ovat kiinni huomenna ja ylihuomenna ja koska liput täytyy hakea ennen tapahtumapäivää ei niitä ehdi lunastaa. Jokerien lipunmyynti on perseestä (jonot, viivakoodittomuus), mutta tämän ketjun tapaus on mielestäni siitä huono esimerkki.

Enpä usko, että kaverini oli väärässä kertoessaan, että ei onnistunut ostamaan aiemminkaan lippua aamupäivällä suoraan netistä seuraavan päivän otteluun. Jokereillahan ei ole käytössään viivakoodia, kuten Tuomas yllä selvitti. Sen sijaan lipun voi onnistua varamaan Ärrälle, mutta ei siis e-mailitse itselleen. Ja jostain duunista ei välttämättä pääse juoksemaan Ärrälle, mutta voisi tulostaa lipun itselleen helposti... Ärrälle ilmeisesti varauskaan ei onnistu edellispäivän aamua huomioimatta. Testaan tämän vielä itse kun seuraava peli tulee.

Miksi muuten tämä pyhäpäivä ei koske esimerkiksi Kärppien tai HIFK:n lipunmyyntiä, vaikka peli on heillä jo huomenna? Lippupalvelu myi vielä iltayöstä lippuja molempiin. Kyse on siitä, että nämä seurat haluavat laajempa palvelua ja se liittyy ilmeisesti tuohon viivakoodiin. Ei siis pyhään.

Vaikea sanoa, miten tämän ketjun tapaus on huono esimerkki Jokerien lipunmyynnin tasosta. Minusta se on kuvaava esimerkki siitä, miten asioita ei pidä hoitaa.
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Enpä usko, että kaverini oli väärässä kertoessaan, että ei onnistunut ostamaan aiemminkaan lippua aamupäivällä suoraan netistä seuraavan päivän otteluun. Jokereillahan ei ole käytössään viivakoodia, kuten Tuomas yllä selvitti. Sen sijaan lipun voi onnistua varamaan Ärrälle, mutta ei siis e-mailitse itselleen. Ja jostain duunista ei välttämättä pääse juoksemaan Ärrälle, mutta voisi tulostaa lipun itselleen helposti... Ärrälle ilmeisesti varauskaan ei onnistu edellispäivän aamua huomioimatta. Testaan tämän vielä itse kun seuraava peli tulee.
OK, ymmärsin ehkä vähän väärin avauksen. Eli kyse on nimenomaan viivakoodien puuttumisesta. Siinä tapauksessa samaa mieltä.

Käsitin että valittelit sitä, ettei Jokerien otteluihin pysty varaamaan edellispäivänä lippuja, jotka aikoo myöhemmin lunastaa lippupalvelusta/Ärrältä. Tämähän normaalisti onnistuu, mutta nyt ei.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Mietsuslav kirjoitti:
Käsitin että valittelit sitä, ettei Jokerien otteluihin pysty varaamaan edellispäivänä lippuja, jotka aikoo myöhemmin lunastaa lippupalvelusta/Ärrältä. Tämähän normaalisti onnistuu, mutta nyt ei.

Käsitit ihan oikein, siitäkin oli kyse. Mutta nimenomaan netin kautta. Aivan kuten avauksessa lukee. Ja tämä ei onnistu edellispäivänäkään koko päivää normaaliin otteluun, vaikka se olisi arkena ilman pyhää. Jos kiinnostaa, voin tsekata kellonajan tarkemmin. Itseäni tällaiset järjestelmät kiinnostavat erinomaisen paljon sattuneista syistä :)

[Ei siis soittamalla ensin maksulliseen ja kenties pitkäjonoiseen puhelinnumeroon, kirjoittamalla varausnumeron ylös ja juoksemaan sen kanssa Ärrälle tai Lippupalveluun edellispäivänä.]
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se hyvä, että cobol on taas yksinkertaisesti ajatellut asiaa vain yhdeltä kantilta. Mieleen ei sitten esimerkiksi tullut, että kenties Lippupalvelun sivujen toiminnassa on ongelmia? Täysin vastaavia herjojahan sivu heitti taannoisessa HJK-Tampere United -ottelussa. Ongelmia on siis muillakin tapahtumien järjestäjillä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
HLe kirjoitti:
On se hyvä, että cobol on taas yksinkertaisesti ajatellut asiaa vain yhdeltä kantilta. Mieleen ei sitten esimerkiksi tullut, että kenties Lippupalvelun sivujen toiminnassa on ongelmia?

No ei tullut kun se Lippupalvelun puolen toiminta tarkistettiin (kuten tästä ketjusta voi lukea). Yksinkertaisesti.

Väännän nyt vielä kerran rautalangasta sen, miten homman pitäisi toimia kun täällä ei jokainen viitsi lukea näinkään lyhyttä ketjua:

1. Katsoja haluaa mennä matsiin
2. Katsoja ostaa lipun Lippupalvelun nettisivulta ja tulostaa lipun itselleen
3. Katsoja menee matsiin

Esim HIFK-Tappara, ottelu alkaa vähän yli 3 tunnin päästä. Lipun voi ostaa edelleenkin Lippupalvelusta kaikista pyhistä yms huolimatta ja ihan siitä omalta tuoliltaa tehdä lunastuksen:

Olet varaamassa seuraavia lippuja
HIFK - Tappara, lauantai 4 marraskuu 2006, klo 17.00, Helsingin Jäähalli Helsinki

Areena info | Pohjakartta
Värit näyttävät paikkasi.
Lippumäärä: Katsomo: Rivi: Paikat: Info:
1 kpl 16 197- 197
Lipun hinta:
28 EUR.

Toimitustapa: Kulut: Maksettava: Kuvaus:
E-LIPPU 1.60 EUR 29.60 EUR Liput toimitetaan sähköpostitse.(Asiakas tulostaa liput)


Jokerien ottelu huomenna 5.11. klo 17:00 Lippupalvelusta:

Tähän tilaisuuteen ei voi tehdä varauksia.
 
Viimeksi muokattu:
Jokerit ja Lippupalvelu ovat tehneet sopimuksen lippujen myynnistä. Sopimuksen sisältö?
Jokereiden puolesta allekirjoittanut sopimuksen?

Nämä kaksi asiaa selvittäisivät asiaa.
 

Dastrike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
ladattava kausikortti

Digitaaliaikana pitäis onnistua myös ladattava kausikortti Finnkinon tapaan. Jäisi paskat pelit pois automaattisesti. Kaksi vaihtoehtoa koko runkosarja vakiopaikalla
hintaan X tai sitten ladataan kortille Y-määrä euroja, jolla sitten pääsee vinguttelemaan korttia ja kategorian voi valita halutetessa katsomosta 106 tai vaikka 304.

Jokatapauksessa markkinointia ja jakelua pitäisi kehittää katsojia aktivoivaan suuntaan. On masentava nähdä kun reilu kolmannes hallin kapasiteetista on täytetty ja silti ilmoitetaan jotain reilut 7000 katsojaa!
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Soitin Lippupalveluun ja pyysin heitä selvittämään asian. Vastaus tuli nyt ja asia meni näin:

Kysymys: miksi parin tunnin päästä alkavaa HIFK-otteluun voi ostaa lipun ja tulostaa sen saman tien, mutta lippua ei voi ostaa ja tulostaa Jokerien huomiseen kotipeliin samalla tavalla?

Vastaus: selvitämme asian.

Lippupalvelu selvitti asian.

Vastaus: "Jokerien tapauksessa tapahtuman järjestäjä ei halua myydä lippuja netin kautta kun tapahtumaan on vajaat pari vuorokautta aikaa. HIFK:n tapauksessa tapahtuman järjestäjä haluaa myydä lippuja niin kaun kuin se on ajallisesti mahdollista."

Kysymys: vaikuttaako viivakoodi asiaan?

Vastaus: ei vaikuta.

Kysymys: entä vaikuttaako Jokerien perheottelu tai mikä se nyt oli asiaan?

Vastaus: ei vaikuta.

Kysymys: eli voisin ostaa puhelimitse lipun ja pyytää sen Ärrälle ja juosta Ärrälle, vaikka on tuo sunnuntain perheottelu?

Vastaus: kyllä.

Kysymys: Onko esim HIFK:lla ja Kärpillä hyötyä siitä, että katsoja voi hankkia lipun helpommin kuin Jokerien otteluun?

Vastaus: ei voida kommentoida, mutta me teemme kuten asiakas haluaa ja suljemme Jokerien osalta nettimyynnin asiakkaan oman toiveen mukaisesti.

Kysymys: mutta eikös sekä Lippupalvelun että tapahtuman järjestäjän eli Jokereiden kannattaisi myydä lippuja kaikin tavoin mahdollisimman paljon, sehän olisi jokaisen etu?

Vastaus: kyllä toki kannattaisi, mutta kuten totesin, toimimme seuran toivomuksen mukaisesti.

edit:

selvennyksenä todettakoon, että viivakoodittomuus käytännössä estää tulosteiden käytön Jokerien lipunmyynnissä, mutta se ei estä netissä tapahtuvaa myyntiä sinänsä esim Ärrän kautta.
 
Viimeksi muokattu:

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Hyvin selvitetty cobol. Sitten vaan seuraavaksi Virmaselle "mitä v*ttua"-puhelu:)

Onhan tuo homma ihan hanurista kuitenkin. Tommoset nykyajan perusjutut on aika retuperällä Jokereissa kuten toimivat ja ajantasalla olevat nettisivut ja lipunmyynti. Amatöörien puuhastelua vaikka pitäisi olla ihan ammattilaisorganisaatio.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
St_Patrick #16 kirjoitti:
Onhan tuo homma ihan hanurista kuitenkin. Tommoset nykyajan perusjutut on aika retuperällä Jokereissa kuten toimivat ja ajantasalla olevat nettisivut ja lipunmyynti. Amatöörien puuhastelua vaikka pitäisi olla ihan ammattilaisorganisaatio.

Juurikin näin.

Itseänihän ei lainkaan yllätä miten tuollainen suht. kriittinen asia kuin lipunmyynti onnistutaan ryssimään Jokereiden osalta. Vielä vähemmän ihmetyttää, että Jokerit ei aktiivisesti hae parempia ratkaisuja katsojien palvelemiseen. Viivakoodilippu on hyvä esimerkki siitä, että jossain muualla on jo vuosia sitten huomattu jokin erinomaisen toimiva systeemi, mutta Virmanen ja kumppanit eivät siitä liene koskaan kuulleetkaan.

Mutta tämä pääsylippujen kanssa sekoileminenhan on vain yksi korskea jatko sille tyrimisten sarjalle, joka alkoi n. vuonna 1997 Areenalle muuton yhteydessä.

Mitä uutta ja innovatiivista Jokerit on pystynyt tarjoamaan vanhan jäähallin palveluihin verrattuna? Jumbotron ja muu audiovisuaalisuus on mokattu alusta lähtien. Ainoa mitä on pystytty tekemään on Pelle-Rollen tosikivat porrasvalot, jotka alkeellisessa muodossaan lähinnä huvittavat. Niitä kuitenkin esiteltiin Hesarissa kokonaisen sivun jutulla huikeana innovaationa, joista on kiinnostuttu Kanadassa asti. Voi luoja.

Pääsylippujen kanssa penailu sopii hyvin yhteen Jokereiden viime vuosien markkinoinnillisten katastrofien kanssa. Brändin viestintä on ollut niin surkeaa, että mielestäni sopii hyvin kuvaan, että jostain kumman syystä halliin eksyvän satunnaiskatsojan täytyy omata vielä masokistisia piirteitä lipun hankkiakseen.

Ongelmia on vaikka kuinka paljon. Yksi tehokas mies ratkoisi noita yhden kesän aikana vaikka puolipäivätöissä. Mutta ei meillä.

Oikeasti, Jan Latvalan palkalla saisi tuonne heittämällä nuoren ja nälkäisen markkinoinnin ammattilaisen, jonka tulosvaikutus olisi jo ensimmäisenä vuonna Latvalasta poiketen aika suurella varmuudella positiivinen.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Jälleen kerran loistava osoitus välinpitämättömyydestä Jokerien taholta. Yksinkertainen perusasia, jonka pitäisi olla kunnossa mutta eipä vaan ole. Mikähän tähän on Masan "peruste"?

Viime matsin osalta mulle kävi juuri näin:

1) Netti ilmoitti että lippua ei voi varata enää (ed. päivä ennen lauantain peliä)

2) Olin kauppakeskuksessa samana iltana, muistin että "hei, tuollahan oli Lippupalvelun piste.. hyvä, haen liput sieltä! Piste oli muuttunut pelkäksi Ärräksi ja vastaus: "Valitettavasti emme pysty myymään lippuja tästä. Lippupalvelun palvelunumerokin on jo tältä päivältä kiinni, mutta jos olisi auki niin voisit soittaa sinne ja saada varausnumeron, jolla voisin antaa liput". Jipii. Niin perseestä kuin olla ja voi. En siis saanut sieltäkään lippuja.

3) Seuraavana päivänä 30 min ennen matsin alkua naurettavassa lippujonossa hallilla. En muutenkaan tykkää jonottaa, niin ottelun alun fiilikset täysin hukattu.

Lopputulos: spontaanit matsiin lähtemiset ovat osaltani ohi, kunnes nettijärjestelmä toimii nykyaikaisesti. Tänä päivänä ihmisten vapaa-aika on niin rajallista, että saadakseen kaupallisen osansa on tarjottava asiakkaille mahdollisuus ostaa tuotteita ja palveluja silloin kun se ASIAKKAALLE sopii. Ei silloin kun se MASALLE sopii. Herätkää siellä toimistolla. Tehkää jotain. Nykytilanne on ihan perseestä. Riippumatta siitä kuka siellä pelaa ja valmentaa.
 

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Ihan älytöntähän se on, kun et pysty varaamaan/ostamaan enään lippua saman illan Jokeri-peliin netin kautta, vaikka ainakin Areenalla tilaa olisi viedä vaikka koko suku katsomaan matsia.

Enään, kun en omista kausikorttia, usein ratkeaa vasta pelipäivän aamuna, pääsenkö (työkuviot)/viitsinkö (muut harrastukset) lähteä Areenalle. Tällöin olisi mukava voida ostaa lippu itse netistä. Työpaikkani on sellaisessa Nevadassa, että siellä ei ole Lippupalvelun myyntipisteitä lähelläkään. Areenalla taas tosiaan on - kuten moneen kertaan mainittu - vain yksi lipunmyynti eikä paljon huvita jonottaa ainakaan talvella lippuluukulla. Jos myyntipisteitä Areenalla ennen peliä olisi useita, niin sitten ei harmittaisi niin paljon tuo kyvyttömyys ostaa lippuja netistä ennen peliä.

Ja kuten viesteissä mainittu, tämä ei pelkästään koske pelipäivää, vaan nettivaraus tosiaan sulkeutuu kait jo 3 päivää ennen peliä??!! Kuitenkin jos nettimyynti toimisi kunnolla, niin voitaisiin aktivoida paremmin spontaaneja katsojia, jotka päättää peliin lähtemisestä viimeisen vuorokauden sisällä.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
juhana kirjoitti:
Areenalla taas tosiaan on - kuten moneen kertaan mainittu - vain yksi lipunmyynti eikä paljon huvita jonottaa ainakaan talvella lippuluukulla. Jos myyntipisteitä Areenalla ennen peliä olisi useita, niin sitten ei harmittaisi niin paljon tuo kyvyttömyys ostaa lippuja netistä ennen peliä.
Kyllä minun mielestäni areenalla on yleensä ollut kaksi myyntipistettä, toinen ylhäällä yläkatsomoiden sisäänkäynnin vieressä ja toinen alakatsomoiden sisäänkäynnin vieressä - sinne pääsee suoraan parkkihallista.

Tämä ei silti muuta sitä tosiasiaa että koko homma on hoidettu surkeasti. Ei luulisi että enää nykyään voidaan asiakkaaseen suhtautua tuolla tavoin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
TommyT kirjoitti:
Juurikin näin.


Oikeasti, Jan Latvalan palkalla saisi tuonne heittämällä nuoren ja nälkäisen markkinoinnin ammattilaisen, jonka tulosvaikutus olisi jo ensimmäisenä vuonna Latvalasta poiketen aika suurella varmuudella positiivinen.

Taitaisi saada 3-4 kappaletta näitä nuoria markkinoinnin ammattilaisia sillä liksalla.
Täytyy kyllä myöntää että tuon lipunmyynnin toimimattomuus Jokereiden kotipelien kohdalla tulee mulle kyllä täytenä yllätyksenä!Ihan vitun käsittämätöntä että hommat ovat ns. viimehetkessä ostopäätöksen tekevien kuluttajien osalta noin retuperällä. Itse varasin Nordikselle Tappara-peliin piletin eilen( siis lauantaina ) puolenpäivän kieppeissä. Maksoin sen ja printtasin. Helpompaa kuin heinänteko. Tai no vitustako minä tiedän onko heinänteko helppoa.
Kausikortilla jokaisessa kotipelissä läsnäolevia die-hard faneja moinen tuskin häiritsee mutta muille tuo saattaapi aiheuttaa joskus harmia. Yläkertaan kiitokset siitä että yhdellä tämän perheenjäsenellä on sellainen työnantaja joka mahdollistaa meikäläiselle suoran lompsimisen aitioon Jokereiden isännöitsemien paikallisotteluiden osalta, muuten voisi itseänikin vituttaa tuo nykysysteemi.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Tuomas kirjoitti:
CRD Systems on tuon viivakoodisysteemin ifk:lle tarjonnut. Myös Jokereille sitä ollaan myyty mutta Virmanen ei ole ollut innostunut, mutta Masan nykyteknologiatietämyksen perusteella muutosta ei ole edes tulossa. Jonkun pitäisi tehdä sille selkeä PowerPoint-esitys missä näytetään paljon tälle tekee rahaa ja miten paljon muuta hyötyä siitä on. Sitten homma voisi lähteä toimimaan. Mielellään Hjallis myös mukaan tsekkaamaan myyntipuhetta koska sipoolainen ne lopulliset päätökset tekee.

Tällä hetkellä homma on Masan sanoin suunnilleen tämä: "näytä kun jokerit.comilla tekee rahaa niin me otetaan se". Tämä taitaa päteä myös tähän lipunmyynnin 90-luvulle jämähtämiseenkin.


Voi Masa..Eräs kaveri porukka ajatteli perjantaina lähteä katsomaan Jokerit -Blues peliä tänään. Kokivat tyrmistyksen kun lippuja ei saatu varattua ja ketään ei kiinnosta jonottaa luukulla kun muutenkin ehtiminen klo 16. tekee tiukkaa.

No tämä kaveri porukka menikin sitten HIFKn peliin lauantaina. 10 kaveria lippu a20e. No Masalle ei vissiin raha kelpaa.

Pakko on sanoa että varsinkin lipun myynnissä HIFK on valovuoden edellä Jokereita mutta pakko todeta Tuomakselle että Virmasen tietokoneena toimiva Commodore 64 on hieman vanha joten nyky teknologia on hänelle siis todella hepreaa. Näin olle saamme kohta saamme hakea lippuja taas Tillinmäen Shelliltä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös