Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 169 723
  • 5 749

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tänään sitten paikalla kaksikymmentä minuuttia ennen ottelun alkamista. Jonotus oli täysin kaottinen case ja hyvällä taidolla ja tuurilla onnistuin valitsemaan ylivoimaisesti nopeimman jonon. Siitä huolimatta peliä oli pelattu yli 2 minuuttia kun vihdoin pääsin halliin sisälle. Ja tänään hallissa oli oikeasti se alle 7000 ihmistä paikalla, mitäs sitten jos peli olisikin loppuunmyyty?

Ei tarvitse toista kertaa hieman ex tempore - tyyliin lähteä Areenalle, se verran paska maku tuosta lippuhärdellistä kaikenkaikkiaan jäi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nikke kirjoitti:
Ei tarvitse toista kertaa hieman ex tempore - tyyliin lähteä Areenalle, se verran paska maku tuosta lippuhärdellistä kaikenkaikkiaan jäi.
Et varmasti ole ainoa. Tuli tänään pikkaisen tarkkailtua tuota lipputouhua ja onhan se käsittämätöntä pelleilyä. Myyntipisteitä on liian vähän ja homma muutenkin niin perseelleen järjestetty, että jatkossa tuskin kukaa tervejärkinen päättää lähteä sen kummemmin suunnittelematta Jokerien peliin. Nämä ovat usein ns. marginaalikatsojia, jotka vielä jokin aikaa sitten nähtiin tärkeänä kohderyhmänä. Ei nähdä Jokereissa enää, voi jeesus mitä amatöörejä.
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä, ...

jos ostaisitte lippunne alakatsomon ovien vieressä olevasta lipunmyyntipisteestä. Siellä oli tänään vain muutama ostaja, jonoa ei ollut lainkaan?
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niinpä, toinen poika päätti sitten viime tipassa lähteä otteluun mukaan ja ei kun jonottamaan. Pitkät jonot ylhäällä ja alhaalla, peliä pelattu 5 minuuttia kun päästiin sisään ja jonon hännät sisällä varmaan ensimmäisen erän jälkeen.

Tämä koko touhu on ihan suoraan perseestä. Surkeimmassakin puljussa, rautakaupat ja verovirastot mukaan lukien, paasataan nykyään siitä että asiakas on pääasia ja asiakasta pitää palvella.

Eipä ole tieto vielä kantautunut Hartwall Areenalle saakka. Vanhan neuvostoliittolaisen systeemin viimeinen etäispääte ja jäänne maailmassa - soittakaa äkkiä museovirastolle, tämä pitää suojella ennen kuin joku palveluintoinen menee pilaamaan.
Huihaille: alhaalla oli tasan yhtä hidas jono kuin ylhäälläkin.
 
Viimeksi muokattu:

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ole Fart kirjoitti:
Huihaille: alhaalla oli tasan yhtä hidas jono kuin ylhäälläkin.

Itse tulin Areenalle noin puoli tuntia ennen ottelua, jolloin ylhäällä lipunmyynnissä oli yli 50m:n jono lipunmyynnin ovien ulkopuolella. Alhaalla sensijaan oli 4-5 lipunostajaa, ei siis minkäänlaista jonoa.
 

Ole Fart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
huihai kirjoitti:
Itse tulin Areenalle noin puoli tuntia ennen ottelua, jolloin ylhäällä lipunmyynnissä oli yli 50m:n jono lipunmyynnin ovien ulkopuolella. Alhaalla sensijaan oli 4-5 lipunostajaa, ei siis minkäänlaista jonoa.
Me tulimme noin 15 minuuttia ennen ja jono alhaalla ylti 5-10 metriä ovien ulkopuolelle. Sama tilanne kesti koko sen ajan kun jonossa olimme, noin 20 - 25 minuuttia.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pankaahan palautetta tuosta perseilystä suoraan asianomaisille, varmaan sielläkin herättäisiin, jos paljon tulee negatiivista palautetta. Tai sitten ei..
 

JAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon entiset SM-liigajoukkueet
huihai kirjoitti:
Mitä jos ostaisitte lippunne alakatsomon ovien vieressä olevasta lipunmyyntipisteestä. Siellä oli tänään vain muutama ostaja, jonoa ei ollut lainkaan?

Olihan siinäkin lippujä myynnissä joo, eikä jonokaan ollu kuin vartin mittainen. Tasan kolmeen tai neljään katsomoon sieltä sai lippuja. Piti sitten ottaa kalliimpi lippu, että ei joudu ihan perseestä peliä katsomaan. Ei mitään mainintoja asiasta ennen kuin tulee tiskille ja siinä on semmoinen pieni lappu, jossa kerrotaan mitä tänään myydään. Tulee mieleen neuvostoliittolainen ruokakauppa.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
huihai kirjoitti:
jos ostaisitte lippunne alakatsomon ovien vieressä olevasta lipunmyyntipisteestä. Siellä oli tänään vain muutama ostaja, jonoa ei ollut lainkaan?
Heti kun minä saan määrätä mihin katsomoon minä sen lipun ostan. Tuohan ei ainakaan eilen tuossa alhaalla onnistunut vaan sieltä sai lippuja peräti neljään (?) eri katsomolohkoon. Asiakaspalvelua? Lisäksi siinä on sellainenkin pointti että jos ostaa 4 lippua kuten minä eilen niin sillä on ainakin minulle väliä paljonko yksittäisestä lipusta maksaa.

Ja minä en vaivaudu tästä epäkohdasta mitään Virmasta sähköpostilla huomauttamaan, äänestän mielummin jaloillani.
 
Viimeksi muokattu:

juhana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1975-2013, 2023-, Roihuttaret, K-Vantaa
Varasin sitten näistä kokemuksista viisastuneena jo tänä aamuna lipun ensi viikon paikallispeliin Jokerit-HIFK. Paikkoja oli ihan hyvin jäljellä, mutta täytyy nyt toivoa, että ensi viikon torstaina olisi kalenterissa muuten vapaata. Lippujen lunastushan on nimittäin tällä viikolla eli jos haluan ko. hyvän paikan, joudun noutamaan liput tällä viikolla.

Tietysti jos voisi toiveen heittää, tuota lunastusaikaa voisi pidentää muutamalla päivällä, toki ymmärrän että tässä tullaan sitten kysymykseen mm. trokareista. Mutta ainakaan Areenalle runkosarjan peleissä tuo jälkimmäinen pointti ei käy selityksenä!!
 

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nikke kirjoitti:
Heti kun minä saan määrätä mihin katsomoon minä sen lipun ostan. Tuohan ei ainakaan eilen tuossa alhaalla onnistunut vaan sieltä sai lippuja peräti neljään (?) eri katsomolohkoon. Asiakaspalvelua? Lisäksi siinä on sellainenkin pointti että jos ostaa 4 lippua kuten minä eilen niin sillä on ainakin minulle väliä paljonko yksittäisestä lipusta maksaa.

Ja minä en vaivaudu tästä epäkohdasta mitään Virmasta sähköpostilla huomauttamaan, äänestän mielummin jaloillani.

Köyhät kyykkyyn. :o)

Kyllä nyt kuitenkin luulisi pääkaupunkiseudulla olevan mahdollista ostaa liput etukäteenkin. Ainakin itselleni se on onnistunut joka SM-liigahalliin. Muutama vuosi sitten lippupalvelusta Turkuun jopa TPS:n johdon omille kausikorttipaikoille, josta yrittivät pois heittää. Eivät muuten täydessä hallissa onnistuneet.
 
Viimeksi muokattu:

Aake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta 1983, HJK
Vili#16 kirjoitti:
Pankaahan palautetta tuosta perseilystä suoraan asianomaisille, varmaan sielläkin herättäisiin, jos paljon tulee negatiivista palautetta. Tai sitten ei..

Tästä lipunmyyntiasiasta on jo vuosikausia yritetty e-postitse, puhelimitse ja näin keskustelupalstojen kautta ilmoittaa ja saada parannusta, mutta olet varmaan itsekin huomannut miten paljon on tapahtunut.

Itse lähetin viimeksi asiasta palautetta kaksi vuotta sitten kun olin työkiireiden vuoksi irtolippujen varassa. Oliin seisonut kaatosateessa 20 minuuttia jonottamassa lippua Jokerit-Tappara-otteluun. Pari hidasta kassaa oli auki ja härdelli siellä pikkuisessa lipputalossa valtava, jonot pitkälle ulos pihalle. Katsojia tuossa ottelussa oli jotain 7800, eli halli puoliksi tyhjä, mutta lippua sinne ei saanut. Minulle tuo homma riitti, lähdin kotiin ja pidin kolmen kotiottelun pituisen boikotin, josta ilmoitin Jokeritoimistolle. Vastausta en saanut. Ja ai sitä iloa kun sain lehdestä lukea seuraavana päivänä herra Virmasen kommentteja siitä, miten tyhmiä katsojat ovat kun eivät osta lippuja etukäteen! Mikään ei siis ole muuttunut, eikä tule muuttumaan ennenkuin ammattilainen ryhtyy hoitamaan tätä puolta.

Joku sanoi että systeemi muistuttaa Neuvostoliittoa. Itse odotan sitä hetkeä kun sisäinen tiedustelupalvelu toteaa katsojien olevan epäsopivia ostamaan lippuja jääkiekkootteluihin.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Lupasin testata Jokerien pääsylipunostopalvelun kun ei ole juhlapyhää tms. Tässä tulos:

Testi: Pääsylipun ostaminen tai edes pääsylipun varaaminen Lippupalvelun sivuilta
Testin aika: 15.11. klo 20:13
Testattavan ottelun aika: 16.11. klo 18:30 Jokerit - HIFK
Testin tulos: "Tähän tilaisuuteen ei voi tehdä varauksia"
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
cobol kirjoitti:
Lupasin testata Jokerien pääsylipunostopalvelun kun ei ole juhlapyhää tms. Tässä tulos:

Testi: Pääsylipun ostaminen tai edes pääsylipun varaaminen Lippupalvelun sivuilta
Testin aika: 15.11. klo 20:13
Testattavan ottelun aika: 16.11. klo 18:30 Jokerit - HIFK
Testin tulos: "Tähän tilaisuuteen ei voi tehdä varauksia"

Huh huh... On tuo kyllä surkeata. Minulta on juuri tuon takia jäänyt monta kertaa liput saamatta johonkin Jokerien kotipeliin, koska netin kautta ei voi varata. Mutta nyt kun on kausikortti, niin ei ole siitä huolta. Mutta kuitenkin tunnen muutaman henkilön, jotka jättävät juuri tämän takia matsin väliin, koska ei työkiireiden ym. kerkeä mennä hakemaan lippua itse lippupalvelusta tai R-kioskilta. Netin kautta se olisi niin kätevää, mutta ei tälläistä vielä tiedetä siellä jokerijohdossa.

Mikä se Internetti on ja miten sitä voi käyttää hyväkseen? :o
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Täytyy myöntää, että enpä olisi uskonut tämän olevan nykyaikana näin vaikeaa. Itse olin juuri varaamassa kahta lippua huomiseen matsiin, olisin hakenut ne ärrältä duunin jälkeen ja sitten mennyt matsiin.

Saapa nähä, jaksaako huomenna sitten lähteä kesken duunipäivän lippuja lippupalvelusta hakemaan (kai niitä ny sentään myydään siellä vielä huomenna?). Eipä ainakaan mihinkään puolentunnin jonossaseisomisiin ole aikaa.
 

scholl

Jäsen
cobol kirjoitti:
Lupasin testata Jokerien pääsylipunostopalvelun kun ei ole juhlapyhää tms. Tässä tulos:

Testi: Pääsylipun ostaminen tai edes pääsylipun varaaminen Lippupalvelun sivuilta
Testin aika: 15.11. klo 20:13
Testattavan ottelun aika: 16.11. klo 18:30 Jokerit - HIFK
Testin tulos: "Tähän tilaisuuteen ei voi tehdä varauksia"

Yritin samaa. Vihreitä ukkoja oli kolme rivissä ja luki tilaa on.
Herääkin kysymys, että myydäänkö lippuja huomenna vielä Lippupalvelussa vai pitääkö mennä hjallille jonottamaan? Siis jos menee paikan päälle Lippupalveluun niin myyvätkö tyypit lippuja vai eivät?
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
scholl kirjoitti:
Yritin samaa. Vihreitä ukkoja oli kolme rivissä ja luki tilaa on.
Herääkin kysymys, että myydäänkö lippuja huomenna vielä Lippupalvelussa vai pitääkö mennä hjallille jonottamaan? Siis jos menee paikan päälle Lippupalveluun niin myyvätkö tyypit lippuja vai eivät?
Vain Masa tietää. Usein tulee itselle läheistä seuraa ja sen mokia puolusteltua, tässä asiassa en siihen kykene.

Masa teki itsestään clownin aikoinaan kehottaessan paikan päältä lippuja ostavien seisomaan sateessa. Olen asiallisesti ja omalla nimelläni antanut palautetta, että meistä iso joukko poistui paikalta kun lippuja ei kohtuudella (alle 15 min odotus) saanut ostettua otteluun pari-kolme kautta sitten.

Mitään ei ole tapahtunut. Ihan suoraan sanoen sama paska jatkuu. Vihainen toki olen, kuinka vitun kauan Jokerien johdolta menee sen tajutakseen, etteivät kaikki halua minkään R-kioskin kautta seikkailla.

Ei oikein jaksa edes lukea siitä, että osa yhteistyösopimusta on, että saadaan potentiaalisia asiakkaita Ärrälle. Näillä ehdoin tapetaan Jokerit.
 

Gandalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
scholl kirjoitti:
Yritin samaa. Vihreitä ukkoja oli kolme rivissä ja luki tilaa on.
Herääkin kysymys, että myydäänkö lippuja huomenna vielä Lippupalvelussa vai pitääkö mennä hjallille jonottamaan? Siis jos menee paikan päälle Lippupalveluun niin myyvätkö tyypit lippuja vai eivät?

Käsittääkseni myyvät lippuja Lippupalvelusta tänään.
 

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Soitin just äsken lippupalveluun ja varasin kaks lippua illan peliin. Voi hakea ärrältä kello 17:sta mennessä. Eli varaussysteemi kusee vaan netin kautta, puhelimella toimii ihan hyvin.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
kaizu kirjoitti:
Soitin just äsken lippupalveluun ja varasin kaks lippua illan peliin. Voi hakea ärrältä kello 17:sta mennessä. Eli varaussysteemi kusee vaan netin kautta, puhelimella toimii ihan hyvin.


Yeah ja lippupalvelun puheluthan ovat tunnetusti halpoja. Noh eipä tuo varmaan firmanluureilla soittelevia häiritse. Luulisi tuohon systeemiin tulevan muutos jossain vaiheessa.

Mutta hyvä jos edes puhelimitse onnistuu, täällähän on kaiketi vallinnut jonkinlainen epätietoisuus siinä mielessä ettei ole ollut tietoa saako ottelu-päivinä tikettejä muualta kuin areenalta tai lippupalvelun luukulta.
 

scholl

Jäsen
Lippupalvelun numerossa saa olla jonossa ja se rätiseekin jotenkin kummallisesti. Mä en jaksa tollaista pelleilyä. Olisi kyllä tehnyt mieli lähteä matsiin, mutta ei vaan huvita pelleillä.
 
Löytyyköhän tietoa.

Eli mulle on varattu lippu illan peliin ja käsky kertoi että "lipun voi noutaa omalla nimellä Areenan lippupalvelun varatut/noudettavat-tiskiltä". Onko tämmöistä edes Areenan lippupuljussa? :)
 

Oiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
scholl kirjoitti:
Lippupalvelun numerossa saa olla jonossa ja se rätiseekin jotenkin kummallisesti. Mä en jaksa tollaista pelleilyä. Olisi kyllä tehnyt mieli lähteä matsiin, mutta ei vaan huvita pelleillä.

Mitenkään en halua puolustella Jokereita tai mollata lainaamaani kirjoittajaa, mutta pakko sanoa, että tämä ketju ja tämä kirjoitus kiteyttää hyvin nykyisen elämänmenon ja sitä myöten jääkiekon. Pakko sanoa, että kaipaan helvetisti niitä aikoja, kun seurattiin satapäin alasarjakiekkoa tulipalopakkasessa, kuuma makkara kourassa ja kieli jäätyneenä kiinni kaukaloa ympäröivään metalliverkkoon. Se jääkiekko oli äijäilyä. Tämä nykyinen showviihdeperseily saa minut voimaan pahoin. Uusavutonta tissin imemistä koko touhu. Junioritkaan ei sido edes luistimennauhoja kiinni, jos ei sitä tehdä lämpimässä pukukopissa, ja jää ei ole ajettu varttia aikaisemmin.

Vittu että meillä on isot ongelmat.
 

wezq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valioyksilö kirjoitti:
Löytyyköhän tietoa.

Eli mulle on varattu lippu illan peliin ja käsky kertoi että "lipun voi noutaa omalla nimellä Areenan lippupalvelun varatut/noudettavat-tiskiltä". Onko tämmöistä edes Areenan lippupuljussa? :)

Kyllä on. Lipunmyynnin vasemmanpuoleinen tiski on varattuja lippuja varten. Sieltä vaan.
 

chili

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Voi kiesus.

Perjantaina ei pystynyt netistä a. ostamaan b. varaamaan lippuja maanantain peliin, nerokkaasti sitten ajattelin tänään soittaa 1,50e/min palveluun ja hoitaa homman ennen huomen aamun ruuhkaa (gwen+toto), arvata saattaa miten tässäkin kävi, eihän se nyt vaan onnistu.

Pitäisi tänään lähteä surffaamaan ärrältä hakemaan, ei pysty ostamaan eikä varaamaan flaboja huomiseksi. Heikompi tässä kohta haistattaisi sen kuuluisan v***n johonkin suuntaan mutta onneksi sitä on niin puupää että pitää sitten huomenna aktivoitua uudelleen.

TOIVOTTAVASTI tähän tulee ISO muutos ensikaudelle. Tässä ei ole mitään järkeä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös