Helsinki 1967
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
En tiedä onko täällä ollut tietoa paljonko viime ja tällä kaudella on myytyjä kausikortteja? Kiinnostaa tuo ero.
Pitää ostaa lippu kerrallaan.Onko kukaan onnistunut varaamaan lippuja näillä omistajan koodeilla? Hitto mä en viimeksi saanut niitä varattua enkä nytkään. Herjaa vaan että ei voi nyt varata.
Ei ole tietoa viime kaudesta mutta jossain kohtaa olin lukevinani Saarnin kommenteista että tälle kaudelle olisi myyty 1200 korttia.En tiedä onko täällä ollut tietoa paljonko viime ja tällä kaudella on myytyjä kausikortteja? Kiinnostaa tuo ero.
Kiitos vinkistä. Sain koodit toimimaan.Pitää ostaa lippu kerrallaan.
E: mikä on tietysti TODELLA kämästä eikä vähiten siitä syystä että nuo myydään kahden paketeissa. Vaan ei varsinaisesti yllättänyt.
Kyllä mä ainakin sain ostettua kaksi kerrallaan, koodit toki pitää syöttää yksitellen.Pitää ostaa lippu kerrallaan.
E: mikä on tietysti TODELLA kämästä eikä vähiten siitä syystä että nuo myydään kahden paketeissa. Vaan ei varsinaisesti yllättänyt.
Ei ole tietoa viime kaudesta mutta jossain kohtaa olin lukevinani Saarnin kommenteista että tälle kaudelle olisi myyty 1200 korttia.
Kun (mobiililla) menee lunastuslinkkiin ja valitsee ekan paikan ja syöttää koodin, seuraavia paikkoja valitessa ei enää pyydä koodia, ainoastaan kassalla herjaa että ei onnistu. Tästä syystä olen sitten lunastanut koodit erikseen. Osaatko heittää jonkun niksin miten tuon toisen koodin pystyy samaan tilaukseen syöttämään vai onkohan tässä joku työpöytä/mobiili ero?Kyllä mä ainakin sain ostettua kaksi kerrallaan, koodit toki pitää syöttää yksitellen.
Valitsee molemmat/kaikki haluamansa paikat ja syöttää koodit kun niitä kysytään. Ei tarvita mitään kikkailuja eikä erikoistoimenpiteitä. Tämä oma kokemukseni läppärillä.Kun (mobiililla) menee lunastuslinkkiin ja valitsee ekan paikan ja syöttää koodin, seuraavia paikkoja valitessa ei enää pyydä koodia, ainoastaan kassalla herjaa että ei onnistu. Tästä syystä olen sitten lunastanut koodit erikseen. Osaatko heittää jonkun niksin miten tuon toisen koodin pystyy samaan tilaukseen syöttämään vai onkohan tässä joku työpöytä/mobiili ero?
Onkohan noi jääny yli legendaarisen salaisesta The Buffetista...sen pitämisestä ei tosin ole vieläkään mitään todisteita.Tekisi mieli kokeilla tuota aitiolippua Nordiksella. Siihen sisältyy 2 hodarilippua.
Paikalle tullaan Lahesta! Ai että kun oottaa tiistaista runkosarjapeliä kun jouluaattoa. Tulis jo!Siivittäisikö jatkuvat positiiviset uutiset ja tauko kotipeleistä hyvään yleisömäärään viikon päästä? Tavotteeksi vaikka 6000, nyt kaikki hallille!
Pitää käydä paikan päällä ostamassa. Itse joskus varasin liput ja marssin stockan Lippupalveluun.Saako Epassilla ostettua matsilippuja ja jos saa niin miten? En löytänyt netistä oikein minkäänlaisia ohjeita.
Miten sen lipun saa varattua?Pitää käydä paikan päällä ostamassa. Itse joskus varasin liput ja marssin stockan Lippupalveluun.
Ei näköjään pystykään enää. Olikohan sitten viime kaudella kun vielä pystyi. Nyt ei ole varauskohtaa enää ollenkaan. Sitten vaan joudut marssimaan johonkin lipunmyynti pisteelle.Miten sen lipun saa varattua?
Jahas, kiitos kuitenkin avusta!Ei näköjään pystykään enää. Olikohan sitten viime kaudella kun vielä pystyi. Nyt ei ole varauskohtaa enää ollenkaan. Sitten vaan joudut marssimaan johonkin lipunmyynti pisteelle.