Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 296 549
  • 6 581

Museisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Monena vuonna on saanut täällä seurata sivusta muiden tuskaa kausareiden hitaasta saapumisesta. Hienoa, että hetken sain olla mukana samassa veneessä, kunnes tänään töistä tullessa postilaatikossa odotti kirje. Eikä mikä tahansa kirje, vaan juurikin sen odotetun, elämäni ensimmäisen kausikortin sisältävä kirje. Täällä siis kaikki hyvin. Espooseen en pääse huomenna, mutta Keravalla nähdään perjantaina. Alkais jo.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Katsomot F3 ja E7 on juuri avattu myyntiin Ketterä-peliin. Ilmeisesti toimistolta löytyy luottoa, että tässä viikon sisällä vielä mattimyöhäiset lähtisivät sankoin joukoin lippuostoksille. Toivottavasti näin käy ja saadaan iso porukka kasaan Nordis-avaukseen!
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katsomot F3 ja E7 on juuri avattu myyntiin Ketterä-peliin. Ilmeisesti toimistolta löytyy luottoa, että tässä viikon sisällä vielä mattimyöhäiset lähtisivät sankoin joukoin lippuostoksille. Toivottavasti näin käy ja saadaan iso porukka kasaan Nordis-avaukseen!
Olen hyvin vakuuttunut, että lähtevät. Jokerit on viime päivät promonnut Nordis-avausta näyttävästi ja kaksi ekaa peliä nostavat vielä hypeä. Toki kyseessä on arki-ilta, mutta vakuuttunut olen "Liiga-tason" yleisömäärästä.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toimisto hereille! Ei voi olla vaan yksi paikka ostettavissa fanikatsomossa. Laittakaa lisää lippuja myyntiin.
Kyllä taitaa olla oikeasti 1 lippu jäljellä Jokerit-Ketterä pelin fanikatsomoihin. Olen seurannut tarkasti fanikatsomojen lippujen määriä ja eilen näytti olevan 6 lippua jäljellä.
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Kyllä taitaa olla oikeasti 1 lippu jäljellä Jokerit-Ketterä pelin fanikatsomoihin. Olen seurannut tarkasti fanikatsomojen lippujen määriä ja eilen näytti olevan 6 lippua jäljellä.
Fanikatsomoon on jätetty yhteensä 40+ paikkaa kausikorttimyyntiä varten, eli kyllä tuosta voisi vapauttaa paikkoja lipunmyyntiin.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Etkö saanut lippua tämän päivän Kiekko-Espoo vs. Jokerit -otteluun?
Jäikö se harmittamaan?
Haluatko olla mukana rakkaan seuramme paluussa?

EI HÄTÄÄ! Jokereiden Nordis-avaukseen ensi tiistaille on vielä lippuja jäljellä, osta pois: https://www.ticketmaster.fi/event/jokerit-kettera-lippuja/330973

(Ja jos olet super nopea, niin huomiseen Kerava-peliinkin on vielä muutamia lippuja vapaana).

Ps. Enää alle 9 tuntia..
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Koskeeko tämä myös pelkkää Nordis-kausaria? Siinä nyt on sentään vähän enemmän pelivaraa. Ei toki liikaa siinäkään.
En osaa sanoa, kun siihen ei tuossa otettu kantaa. Voisin kuvitella asian hoituvan samalla tavalla senkin suhteen tilanteen niin vaatiessa.
 

Gemondo

Jäsen
Television(kin) välityksellä vaikutti olleen melkoiset bileet tänään Espoossa.
Eiköhän oteta sama uusiksi ensi viikolla Nordiksella?

PS. Virtuaalinen hatunnosto kaikille tänään hallissa tunnelmaa luoneille. Mä olen ylpeä meistä!
 

Hokiameeba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Nyt halli täyteen ja Espoolaiset mukaan myös!
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Ekaa kertaa tänään Keravalle itse eli kysymys kuuluu; onko kuinka kylmä halli, jos vertaa vaikka viime kevään Pirkkolaan? Osaa sitten about oikean määrän laittaa vaatetta päälle.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | The Neule
Ekaa kertaa tänään Keravalle itse eli kysymys kuuluu; onko kuinka kylmä halli, jos vertaa vaikka viime kevään Pirkkolaan? Osaa sitten about oikean määrän laittaa vaatetta päälle.

Minun mielestäni ei ole kylmä. Hieman viileä, mutta ei kylmä. Esim. Tikkurilan jäähalli on selkeästi kylmempi.
 

jouman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Töölön Vesa, HJK
Onko täällä tietoa missä Nordiksella vieraskannattajat yleensä majailevat? Lipunmyynnissä ei ainakaan tiettyä katsomoa ollut osoitettu.
Kyllä kait se luonnolisin paikka Jokereitten matseissa on B-pääty ja saman päädyn kulmat . Eli jokseenkin vastakkainen pääty missä Jokereitten fanikatsomot sijaitsevat.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös