Aiemmin on näkynyt, mutta tästä päivästä lähtien ei oo näkynyt.Ei vissiin tuosta Ticketmasterista nää vapaita paikkoja itse selaamalla, niinkuin lippu.fi?
Uusi taktiikka lipunmyyntiin? Pidetään ihmiset epätietoisina oikeasta tilanteesta.Aiemmin on näkynyt, mutta tästä päivästä lähtien ei oo näkynyt.
Kiitos! Outoa että verkkosivuilta hävinnyt.Tickermasterin mobiilisovelluksella näkyy pohjakartta.
Ainakin mulla näkyy sielläkin.Kiitos! Outoa että verkkosivuilta hävinnyt.
Olen hyvin vakuuttunut, että lähtevät. Jokerit on viime päivät promonnut Nordis-avausta näyttävästi ja kaksi ekaa peliä nostavat vielä hypeä. Toki kyseessä on arki-ilta, mutta vakuuttunut olen "Liiga-tason" yleisömäärästä.Katsomot F3 ja E7 on juuri avattu myyntiin Ketterä-peliin. Ilmeisesti toimistolta löytyy luottoa, että tässä viikon sisällä vielä mattimyöhäiset lähtisivät sankoin joukoin lippuostoksille. Toivottavasti näin käy ja saadaan iso porukka kasaan Nordis-avaukseen!
Kyllä taitaa olla oikeasti 1 lippu jäljellä Jokerit-Ketterä pelin fanikatsomoihin. Olen seurannut tarkasti fanikatsomojen lippujen määriä ja eilen näytti olevan 6 lippua jäljellä.Toimisto hereille! Ei voi olla vaan yksi paikka ostettavissa fanikatsomossa. Laittakaa lisää lippuja myyntiin.
Fanikatsomoon on jätetty yhteensä 40+ paikkaa kausikorttimyyntiä varten, eli kyllä tuosta voisi vapauttaa paikkoja lipunmyyntiin.Kyllä taitaa olla oikeasti 1 lippu jäljellä Jokerit-Ketterä pelin fanikatsomoihin. Olen seurannut tarkasti fanikatsomojen lippujen määriä ja eilen näytti olevan 6 lippua jäljellä.
Okei luulin, että ne kausarit oli niihin jo myyty, mutta se taisikin olla Keravan osalta.Fanikatsomoon on jätetty yhteensä 40+ paikkaa kausikorttimyyntiä varten, eli kyllä tuosta voisi vapauttaa paikkoja lipunmyyntiin.
En osaa sanoa, kun siihen ei tuossa otettu kantaa. Voisin kuvitella asian hoituvan samalla tavalla senkin suhteen tilanteen niin vaatiessa.Koskeeko tämä myös pelkkää Nordis-kausaria? Siinä nyt on sentään vähän enemmän pelivaraa. Ei toki liikaa siinäkään.
Toivottavasti on.Niinköhän Espoolle on varattu omaa kapasiteettiä vai pitääkö tässä alkaa tilailemaan Jokerien uutiskirjettä.
Ekaa kertaa tänään Keravalle itse eli kysymys kuuluu; onko kuinka kylmä halli, jos vertaa vaikka viime kevään Pirkkolaan? Osaa sitten about oikean määrän laittaa vaatetta päälle.
Ekaa kertaa tänään Keravalle itse eli kysymys kuuluu; onko kuinka kylmä halli, jos vertaa vaikka viime kevään Pirkkolaan? Osaa sitten about oikean määrän laittaa vaatetta päälle.
Kyllä kait se luonnolisin paikka Jokereitten matseissa on B-pääty ja saman päädyn kulmat . Eli jokseenkin vastakkainen pääty missä Jokereitten fanikatsomot sijaitsevat.Onko täällä tietoa missä Nordiksella vieraskannattajat yleensä majailevat? Lipunmyynnissä ei ainakaan tiettyä katsomoa ollut osoitettu.