Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 173 533
  • 5 750

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Etkö saanut lippua tämän päivän Kiekko-Espoo vs. Jokerit -otteluun?
Jäikö se harmittamaan?
Haluatko olla mukana rakkaan seuramme paluussa?

EI HÄTÄÄ! Jokereiden Nordis-avaukseen ensi tiistaille on vielä lippuja jäljellä, osta pois: https://www.ticketmaster.fi/event/jokerit-kettera-lippuja/330973

(Ja jos olet super nopea, niin huomiseen Kerava-peliinkin on vielä muutamia lippuja vapaana).

Ps. Enää alle 9 tuntia..
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Koskeeko tämä myös pelkkää Nordis-kausaria? Siinä nyt on sentään vähän enemmän pelivaraa. Ei toki liikaa siinäkään.
En osaa sanoa, kun siihen ei tuossa otettu kantaa. Voisin kuvitella asian hoituvan samalla tavalla senkin suhteen tilanteen niin vaatiessa.
 

Gemondo

Jäsen
Television(kin) välityksellä vaikutti olleen melkoiset bileet tänään Espoossa.
Eiköhän oteta sama uusiksi ensi viikolla Nordiksella?

PS. Virtuaalinen hatunnosto kaikille tänään hallissa tunnelmaa luoneille. Mä olen ylpeä meistä!
 

Hokiameeba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Nyt halli täyteen ja Espoolaiset mukaan myös!
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Ekaa kertaa tänään Keravalle itse eli kysymys kuuluu; onko kuinka kylmä halli, jos vertaa vaikka viime kevään Pirkkolaan? Osaa sitten about oikean määrän laittaa vaatetta päälle.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ekaa kertaa tänään Keravalle itse eli kysymys kuuluu; onko kuinka kylmä halli, jos vertaa vaikka viime kevään Pirkkolaan? Osaa sitten about oikean määrän laittaa vaatetta päälle.

Minun mielestäni ei ole kylmä. Hieman viileä, mutta ei kylmä. Esim. Tikkurilan jäähalli on selkeästi kylmempi.
 

jouman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Töölön Vesa, HJK
Onko täällä tietoa missä Nordiksella vieraskannattajat yleensä majailevat? Lipunmyynnissä ei ainakaan tiettyä katsomoa ollut osoitettu.
Kyllä kait se luonnolisin paikka Jokereitten matseissa on B-pääty ja saman päädyn kulmat . Eli jokseenkin vastakkainen pääty missä Jokereitten fanikatsomot sijaitsevat.
 
Viimeksi muokattu:

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laittakaas toimistolle/Mestikseen viestiä että aikaistavat matsia päivällä, osuu Huuhkajien stadionmatsin kanssa päällekkäin ja liput kerennyt jos sinne hommaamaan.

Tämä on kieltämättä todella iso virhe officelta. Tuossa parhaimmillaan ratkeaa kisapaikka ja siellä on sellainen 35 000 katsojaa - väkisin jää lipunmyynti vajaaksi.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Oma veikkaus että halli on saatu juuri tuon takia varattua kun tuo matsi samaan aikaan.
Ihan takuulla asia on juuri näin, eli Jokerit sai yhden ylimääräisen päivän Nordikselle, koska kukaan muu ei sitä halunnut. Parempi se on kotona pelata kuin Keravalla, mutta sitä voidaan pohtia olisiko tuolle päivälle kannattanut "uhrata" joku muutenkin vaikeammin myytävä matsi. En toki tiedä saako näin tarkkoja toiveita edes esittää, vai tuleeko sinne se vastustaja, jonka liitto sattuu määräämään.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Ekaa kertaa tänään Keravalle itse eli kysymys kuuluu; onko kuinka kylmä halli, jos vertaa vaikka viime kevään Pirkkolaan? Osaa sitten about oikean määrän laittaa vaatetta päälle.
Älä tuu shortseissa. @-Ville- saattaa tosin olla eri mieltä.

Toistaiseksi on lämmintä, mutta kun ilmat viilenee, on toi hallikin aika kylmä.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Laittakaas toimistolle/Mestikseen viestiä että aikaistavat matsia päivällä, osuu Huuhkajien stadionmatsin kanssa päällekkäin ja liput kerennyt jos sinne hommaamaan.
Hitto, enpäs tajunnutkaan tätä. Täytyy sitten varmaan kompensoida K-Espoo pelin missaaminen Turun reissulla 7.10. :)
 

SloveGlot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Menee ihan mielenkiintoseks tämän päivän matsiin saapuminen. Kausari ei saapunut. Jokerien toimistolle laitettu viestiä. Katotaan kauanko menee että vastaavat.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Menee ihan mielenkiintoseks tämän päivän matsiin saapuminen. Kausari ei saapunut. Jokerien toimistolle laitettu viestiä. Katotaan kauanko menee että vastaavat.
Sieltähän on tullut selkeät ohjeet miten toimia jos kausikortti ei ole vielä saapunut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Jvg

JokerMaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kuinka paljon on arviolta mennyt lippuja tiistaille, osaako joku paremmin seurannut arvioida? Voisi kuvitella, että eilinen liikuttaa vielä monet lippukaupoille.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Ei mulle oo tullut mitään ohjeita. Miten nyt pitäisi toimia?
Satutko olemaan tilannut tuon Jokerien uutiskirjeen? Tuli mieleen, että ohjeistus saattanut tulla tuotakautta kun itse ainakin sain ohjeistuksen s-postista. Kausari toki taskussa, joten ei tarpeellinen minulle.

Ohje oli siis laittaa viestiä info@jokerit.fi niin laittavat lipun päivän otteluun kausaripaikallesi sähköpostiin.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Tämä ehkä sopiva ketju tälle.

Jokerit ilmoitti somessa, että pysäköinti Keravalla on nyt maksullinen ja kustantaa pelin ajalta 15€.

Aika järkyttävän hintainen vaikkakin paikkoja on toki vähän.

Edit: typo
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös