Täytyy muistaa että tällä kaudella pelattiin 27 peliä areenalla ja ensi kaudella pelataan 31. Pakko sen on ainakin vähän näkyä hinnassa.
No yritin mennä äsken, enkä päässyt puusta pitkään. Ja ainakin tuo ylempänä olleen JaSa:n linkki vei jollekin about blank-sivulle, joten tokkopa nuo vielä myynnissä on. Ticketmesterilta en saanut ainakaan millään haulla mitään järjellistä aikaiseksi...Nyt ois kysymys. Mikä meininki kausareiden osalta ku ei oo laskua kuulunu? Pitääkö ne mennä ticket-masterista itse varaamaan niinkuin pudotuspeleissä? Jos näin, niin asiakaspalvelu on tuntematon käsite nyky-Jokereissa. Yleensä, siis aina on lasku näihin aikoihin jo tullut, mutta nyt ei mitään ole kuulunut ja mulla kuitenkin ollut kausari pidempään kuin mitä Niinistö ollut presidenttinä. Eli what's up dude?
No yritin mennä äsken, enkä päässyt puusta pitkään. Ja ainakin tuo ylempänä olleen JaSa:n linkki vei jollekin about blank-sivulle, joten tokkopa nuo vielä myynnissä on. Ticketmesterilta en saanut ainakaan millään haulla mitään järjellistä aikaiseksi...
Tuo laittamani linkki on virheellinen, jos katsoo linkin takaisen osoitteen niin sisältää ylimääräsiä merkkejä, jotka olen sinne editoidessa vahingossa laittanut. Kokeillaan uudestaan, josko menisi oikein eli https://jokerit.tmtickets.fi kyseessä siis sama portaali, josta kuluneenkin kauden kortit lunastettiin.No yritin mennä äsken, enkä päässyt puusta pitkään. Ja ainakin tuo ylempänä olleen JaSa:n linkki vei jollekin about blank-sivulle, joten tokkopa nuo vielä myynnissä on. Ticketmesterilta en saanut ainakaan millään haulla mitään järjellistä aikaiseksi...
Huomasin saman, soitin tstolle, fiksasivat asiat ja maksoin seuraavassa hetkessä kausarit pois kuleksimasta. Eli yksi normi- ja toinen junnukausari EP:hen parkilla höystettynä kolmea euroa vaille puoli rahaa. Kiitos ja hyvää kesää.No nyt tuli sähköpostiin viesti kausareiden uusimisesta, kävin jo tsekkaamassa mutta en vielä uusinut ostoa kun ainakaan mulla ei näytä olevan tällä hetkellä toisessa kortissa parkkikausaria mukana joten meinasin selvittää asiaa kausikorttiteamilta mutta en kerkeä nyt töissä jonottaa puhelimessa joten pitää kysellä myöhemmin uudelleen jos sitä jonoa olisi silloin vähemmän. Kun tsekkaan tietoa hinnoista niin tuolla on edelleen playoff info joka kertoo ettei parkkikausaria ole playoffeissa, ei varmaan olekaan mutta pelataan nyt se runkosarja ekana ja katsotaan mennäänkö me Marjukan johdella edes sinne pleijareihin.
Meillä duunipaikka osti viisi kpl kausaria aikaisemman kolmen sijasta.
Teidän duunipaikka elää ajan hermolla ja selvästi panostaa työntekijöiden viihtyvyyteen. Iso peukku sinne.
No, mä vastaan konsernin talousasioista eli jonkun verran saatoin vetää kotiinpäin kun otin asian tj:n kanssa esille :-)
Kotiinpäin veto on sallittua ja jopa suotavaa tässä asiassa. Ja varmasti maksaa itsensä takaisin kun viihtyisän lätkämatsin jälkeisenä työpäivänä henkilökunnan innovatiivisuus on huipussaan.
Lippujen hommaaminen r-kioskeilta loppuu. Linkki tivi:n sivuille missä kerrotaan asiasta lisää. Itselle tuo ärrältä ostaminen ollut hyvä vaihtoehto, kun on voinut maksaa edenredin virike-etu kortilla. Vaikeammaksi muuttuu siis lippujen hommaaminen.
Aiemmin suosittu palvelu loppuu R-kioskeista: asiakkaat siirtyivät verkkoon - Tivi
Lienee myöskin posiketjun kamaa, mutta tainnut viimeksi joskus Liiga-aikana tullut kausikortti näin ajoissa (peräti eilen) perille. Pisteet toimistolle tästä!