Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 168 995
  • 5 749

1000

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara 2.0, Sasha & Patu
Niinkuin jo kerran vastasin, niin ei haittaa. Se ei ole minulta pois ja mieluumin mökki täynnä kuin puoli täynnä. Kukaan ei pakottanut minua ostamaan kausaria poffeihin ja siksi tätä mieltä. Come on Jokerit!
Olinkin missannut postauksesi. Voisi vaan kuvitella, että pitkällä tähtäimellä tuollainen strategia syö kausikorttilaisia. Itse ainakin hyödyn kausarin hankinnasta, eikä toisinpäin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olinkin missannut postauksesi. Voisi vaan kuvitella, että pitkällä tähtäimellä tuollainen strategia syö kausikorttilaisia. Itse ainakin hyödyn kausarin hankinnasta, eikä toisinpäin.

Ymmärrän enemmän kuin täysin tonkin näkökulman. Mutta kun noi alennusmyynnit ei tule kenellekään yllätyksenä, niin siksi en ainakaan itse niistä myöskään jaksa loukkaantua tai suuttua tai edes antaa reklamaatiota. Tämä siis vain ja ainoastaan minun mielipide, jota sitäkään ei toki pidä väheksyä, sillä olenhan minä minä.
 

Pena99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Löytyykö palstalta ketään kategoriaan: "Käyn kausikortilla/irtolipuilla usein peleissä, mutta en tule playoffsien ensimmäiselle kierrokselle"? Voiko joku avata tätä ilmiötä?

Ihmetyttänyt jo vuosia, niin Liigassa kuin KHL:ssäkin, kuinka ensimmäisillä playoffs kierroksilla Areenan lehterit tyhjillään. Ei pysty käsittämään kuinka +10k katsojakeskiarvolla runkosarjasta saadaan huomenna katsomoon veikkauksena n. 7000-8000 ihmistä.

Itselle ainakin playoffs-ottelut ovat aina jotain niin hienoa, joissa intensiteetti ja tunnelma, niin kentällä kuin katsomossakin, ovat aivan eri luokkaa sen normaalin runkosarjaläpsyttelyn sijaan.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Voisiko pitkällä olympiatauolla olla vaikutusta? Tiistaina halli oli lähes täynnä, mutta eiköhän tuossa ollut vastustajallakin vaikutusta yleisömäärään (vaikka kokoonpano lopulta olikin mitä oli). Nyt vastassa Sotsi, joka ei satunnaiskatsojaa taatusti sytytä. Joten ei välttämättä mikään ihme ettei ottelu vedä yleisöä. Oli sitten kuinka playoff-peli tahansa.

Toinen, mikä vaikuttanee yleisömäärään, on playoff-kausarin hinta suhteessa mahdolliseen vähäiseen sillä saatavaan ottelumäärään. Toki sillä saa hyvitystä ensi kauden kausikortista, mutta ostamalla playoff-kausarin tavallaan sitoutuu myös seuraavallekin kaudelle. Ja tämä syö väkisinkin kausarin ostavien määrää. Yksittäislipun ostajalle tällainen HMV-vastustaja puolestaa nostanee kynnyksen peliin saapumiselle varmasti normaalia korkeammalle.

Itse toki playoff-kausarilla mukana sekä huomenna että sunnuntaina.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Pena99 Eiköhän oma logiikkani toimi aika isoon osaan muitakin. Jos ei ota playoff-korttia ja käy katsomassa joitain yksittäispelejä, niin mielummin valitsen sillon game 5-7:n kuin game 1:n, kaikkia kun ei kuitenkaan ole menossa paikan päälle katsomaan. Ja noissakin painotus alkaa kääntyä sitä enemmän katsomon puolelle mitä pidemmälle joukkue etenee. Loput sitten telkkarista.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulle ainakin tuo hyvityksen pitäisi olla täysin läpinäkyvä ja että sen tietää jo kausaria ostaessa, paljon hyvitystä tulee jos Jokerit lähtee lomalle 0-4 ekan kierroksen jälkeen. Niin että kaikki budjetoidut ottelut on saman arvoisia, eikä tarvitse arvuutella tai spekuloida.

Koodi:
          budjetoidut - pelatut
Hyvitys = --------------------- * kausarin hinta
               budjetoidut
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Pari tyhmää kysymystä, ekaa kertaa olisi tarkoitus mennä autolla. Mimmoista ruuhkaa odotettavissa? Onko parkkilippu tuon 10e? Mukaan ois myös tulossa 5v, kokemuksia missä kannattaa istua? Ilmeisesti tämän ikäinen saa vielä ilmaisen pääsylipun. Kiitos.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Pari tyhmää kysymystä, ekaa kertaa olisi tarkoitus mennä autolla. Mimmoista ruuhkaa odotettavissa? Onko parkkilippu tuon 10e? Mukaan ois myös tulossa 5v, kokemuksia missä kannattaa istua? Ilmeisesti tämän ikäinen saa vielä ilmaisen pääsylipun. Kiitos.
Jos ei 10k mene rikki, niin tuskinpa mikään älytön ruuhka tulee olemaan parkkihallissa. Mutta jos haluaa välttää tuon parkkimaksun, niin läheiseltä Velodromilta kävelee hallille noin 10min ja pysäköinti on ilmaista. Yläkatsomot ovat olleet perinteisesti aika suosittuja paikkoja istua muksujen kanssa (tai ainakin sinne ollaan jaettu monesti ilmaislippuja), mutta tämäkin on makuasia. Alakatsomossa on luonnollisesti aina enemmän tunnelmaa ja pelikin näyttää nopeammalta.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
En lyö päätäni pantiksi, mutta mulla on käsitys että alle 7-vuotiaat pääsee ilmaiseksi.

Hitto kun ei mistään löydy tietoa.. Kiva mennä muksun kanssa jos portilta käännytetään. Noh jos ei muuta niin pitää soittaa ja tukea tuota rahastusta kun eivät tietoa osaa ilmoittaa.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
kyllä lapset alle 7v pääsevät ilmaiseksi mutta silloin pitää istua sylissä tai ehkä sinun kannattaa ostaa lippu oma lippusi katsomoon missä on väljää ...
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
kyllä lapset alle 7v pääsevät ilmaiseksi mutta silloin pitää istua sylissä tai ehkä sinun kannattaa ostaa lippu oma lippusi katsomoon missä on väljää ...

Kiitos. Ehkä pitää vielä funtsia jaksaako janari olla edes paikoillaan pelin ajan. Salibandya kun ollaan katsottu niin ei oikein malttaisi.
 

spede1967

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
sama juttu mun 8v pojalla, puhelimella pelaa osan aikaa pelistä .... mutta haluaa ehdottomasti tulla matsiin. Muuten tulee hirveä huuto.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Sako On tili ko lafkaan. Mitään mainospaskaa ei ole tullut.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Ajattelin raahatua perjantaina matsiin ekan kerran sitten ensimmäisen KHL-kauden. Saako ovelta vielä lippuja? Ja minne ovat nykyään halvimmat liput? Tässähän tuntee itsensä aivan turistiksi.
 

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan sieltä Ovelta niitä lippuja ei saa... Mutta kyllä Arenan vieressä on lipunmyynti, jossa voi asioida. Kannattaa laittaa lämmintä päälle, jonotus tapahtuu pääosin ulkotiloissa.

Jos omistaa jonkin kortin tai pankkitunnukset, en kyllä näe mitään syytä ottaa hernettä nenään ja kyrpää otsaan ostamalla lipun Arenalta sen sijaan, että hommaat ne kuluitta sähköpostiisi. Ja saahan lipun ärrältäkin, jos vaikka tykkää operoida käteisellä. Itse suosin alakatsomoa, lohkoissa 101 ja 106 saa mun mielestä parhaan vastineen nyt rahalle, hinta 29€. Vain yläkatsomon takarivit kaarteissa menevät tuon alle, 23,50. Mutta perjantaina saa sitten mitä saa. 106:een on nyt n. 10 lippua jäljellä.

Kaikkialta näkee hyvin, Jos verkko häiritsee (ei oikeasti juuri häiritse) unohda nuo 101 ja 106.
 

Bullseye

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kehtaako perusbönde ostaa lipun ja tulla fiilistelemään Eteläpäätyyn? Saako kyseisiä seisomalippuja vielä n. tunti-pari ennen perjantain peliä vai täytyykö olla aikaisemmin asialla?
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Kehtaako perusbönde ostaa lipun ja tulla fiilistelemään Eteläpäätyyn? Saako kyseisiä seisomalippuja vielä n. tunti-pari ennen perjantain peliä vai täytyykö olla aikaisemmin asialla?

Kyllä siellä kaikenlaisia turisteja aina näkyy, joten eiköhän yksii "perusbönde" mahdu joukkoon, kunhan vain huomioi toiminnassaan sen, että kyse on fanikatsomosta. Uskallan sanoa, että lippuja saa Eteläpäätyyn vielä halliltakin, ei siellä niin täyttä ole ollut
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös