Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

• 1 459 861
  • 7 582

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit | Neule |Vaasalainen rahtari (2025)
"Playoffs-kausikorttien myynti on käynnistynyt vilkkaasti ja kausikortteja on myyty jo yli 1000 kappaletta!"

Oheinen teksti tämänpäiväisestä uutiskirjeestä. En osaa sanoa minkä verran kausikorttien määrä tyypillisesti putoaa (tai nousee?) yleisesti runkosarjasta -> pleijareihin siirtyessä, tai minkä verran poffi-kausareita myytiin viime kaudella, mutta vielä pitäisi reilut parisataa myydä, jotta kausikortteja olisi edes saman verran myytynä kuin runkosarjassa.

Käykäähän siis ostoksilla! Tätä enempää panosta ei kevään peleissä oikein voi edes olla, joten tulkaahan todistamaan.

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sähköpostiin tuli tieto, että pleijareiden irtolippujen ennakkomyynti on nyt käynnissä ensimmäisiin kahteen kotiotteluun, jotka ma 3.3. ja pe 7.3. Yleinen myynti käynnistyy tulevana perjantaina klo 12.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Eiköhän noihin vielä myydä playoffkausareita ensin, joten sen takia "kiinni".

Jeps siellä on vielä aika vaiheessa noiden uusimatta jääneiden runkosarja kausareiden selvittely vaikka sunnuntaina jo oli deadline oman paikan lunastamiseksi playoffseihin.

Nimimerkillä viime päivät asian kanssa paininut, kun halusin vaihtaa oman runkosarjakausarin paikan toiseen katsomoon, jossa näytti jäävän paikkoja porukalta lunastamatta.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Mun fyysinen playoff-kausikortti saapui jo. Tosin mukana tuli se runkosarjan kausikortin mukana tullut saatekirje. Toivottavasti kortti on silti toimiva ja aktivoituu playoffeihin. Tai sitten mulla on tällä hetkellä kaksi runkosarjan kausaria.

Jimi Einar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Suomi
Nimimerkillä viime päivät asian kanssa paininut, kun halusin vaihtaa oman runkosarjakausarin paikan toiseen katsomoon, jossa näytti jäävän paikkoja porukalta lunastamatta.
Juu eilen soittelivat perään kun en ollut lunastanut. Sanoin että omalta kohdalta homma hoidossa ja paikka varattu toisaalta eli voi vapauttaa myyntiin.

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mun fyysinen playoff-kausikortti saapui jo. Tosin mukana tuli se runkosarjan kausikortin mukana tullut saatekirje. Toivottavasti kortti on silti toimiva ja aktivoituu playoffeihin. Tai sitten mulla on tällä hetkellä kaksi runkosarjan kausaria.
Lainaan omaa viestiäni, mutta pakko vielä kommentoida, että aika puuhastelua :D Vaikkei nyt mistään maailman vakavimmasta asiasta ole kyse, niin kuitenkin kohta alkaa Jokereiden seurahistorian isoin ja tärkein pudotuspelikevät, eivätkä viitsineet/jaksaneet tehdä uutta saatekirjettä vaan sinne vaan lätkäistiin tuo runkosarjan saatekirje joka itseltäni jääkaapin ovesta jo löytyy. Tai sitten pudotuspeleistä on tehty omansa mutta vahingossa tuli tuo runkosarja-versio mun kortin mukaan.

fyhr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lainaan omaa viestiäni, mutta pakko vielä kommentoida, että aika puuhastelua :D Vaikkei nyt mistään maailman vakavimmasta asiasta ole kyse, niin kuitenkin kohta alkaa Jokereiden seurahistorian isoin ja tärkein pudotuspelikevät, eivätkä viitsineet/jaksaneet tehdä uutta saatekirjettä vaan sinne vaan lätkäistiin tuo runkosarjan saatekirje joka itseltäni jääkaapin ovesta jo löytyy. Tai sitten pudotuspeleistä on tehty omansa mutta vahingossa tuli tuo runkosarja-versio mun kortin mukaan.
Sama saate tännekin tuli.

Mesu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eikös tämä pitänyt nimenomaan olla niin, että uusia kortteja ei postiteta, vaan runkosarjassa käytössä olleet kortit aktivoidaan playoffeihin. Ja nyt sinulle postitettiin uusi kortti? Itse lunastin runkosarjan kausaripaikan, mutta ei mitään uusia kortteja ole tullut.

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä sama oli vuosi sitten, kun hommasin irtolippukauden jälkeen PO-kausarin.
Mutta vuosi on loppujen lopuksi lyhyt aika saada näin suuria asioita jiiriin. Annetaan anteeksi ja hymyillään vain.

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Klingbergiin uskojat
Yritin ostaa linkistä ennakkolippuja perjantain matsiin ja kesken operaation vedettiin stop-merkki eteen ja ostaminen kaatus ennen ostoskoriin pääsyä. Siitä sit lähti sekuntikello käyntiin perjantaille.

Ennakkoliput myytiin loppuun?

First Jokerit gives siima and then they pull the matto alta

Pena99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sähköpostiin tuli tieto, että pleijareiden irtolippujen ennakkomyynti on nyt käynnissä ensimmäisiin kahteen kotiotteluun, jotka ma 3.3. ja pe 7.3. Yleinen myynti käynnistyy tulevana perjantaina klo 12.

Sähköpostissa tosissaan puhuttiin "ensimmäisten playoffotteluiden" lipuista, mutta linkissä itselle oli tarjolla vain 1. kotiottelu 3.3.

Oliko jossain tosiaan tarjolla irtolippuja jo tuohon perjantain 7.3. otteluun?

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Parkkiliput sai ostettua vielä neljän aikaan. Ticketmaster ei petä :)

Edit. Silloin oli molempiin kotipeleihin otteluliput myynnissä.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Perjantaina 7.3. Nordiksella on Heilungin keikka, joten silloin ei lätkää siellä pelata. En tiedä onko puuhastelua seuran puolelta vai mikä homma, jos liput tuohon ehti jo myynnissä olla.

Priceless!

Ja näköjään itseasiassa tiistaina 4.3.2025 myös tuolla keikkatapahtuma eli kahdella kotiottelulla aloittaminen pois vaihtoehdoista, jos se RoKi sieltä olisi tullut vastaan.

4.3., 5.3. ja 7.3. siis blokattu hallin puolelta.

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Priceless!

Ja näköjään itseasiassa tiistaina 4.3.2025 myös tuolla keikkatapahtuma eli kahdella kotiottelulla aloittaminen pois vaihtoehdoista, jos se RoKi sieltä olisi tullut vastaan.

Pitää kaivaa taas Kerava naftaliinista!

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eikös tämä pitänyt nimenomaan olla niin, että uusia kortteja ei postiteta, vaan runkosarjassa käytössä olleet kortit aktivoidaan playoffeihin. Ja nyt sinulle postitettiin uusi kortti? Itse lunastin runkosarjan kausaripaikan, mutta ei mitään uusia kortteja ole tullut.
Vaihdoin kausaripaikkaani joten siksi postiettiin uusi kortti.

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit | Neule |Vaasalainen rahtari (2025)
Ei hyvää päivää mitä puuhastelua taas..

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Priceless!

Tää olis niiiiin paljon helpompaa, jos olis oma halli!

Kennesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On kyllä aika komiikkaa vaihtaa perjantai peli torstaille.

Mielenkiintoista jos vastaan tulee Roki. Keskiviikkona Rollossa ja torstaina stadissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy