Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

• 1 451 996
  • 7 531

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Käsitin, siis jos oikein käsitin, että runkosarjakortteihin ei toimiteta uusia playoff-kortteja.
Ja luulisin, siis luulisin, että uusiin tilauksiin se kuitenkin tulisi.
Viime vuonna itselläni ei ollut runkosarjaan kausaria ollenkaan ja ostin poffikausarin. Kortti tuli postissa muutamaa päivää ennen pelien alkua.
Uusia kortteja ei ole sittemmin toimitettu kun paikka ei ole vaihtunut. Mikäli vaihtaisi, niin uusi toimitettaisiin.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tätä olisin itsekin kysellyt. Vähän epäselväksi jää.
Omassa kuitissa ainakin luki että tämä on kuitti, kausikorttisi aktivoidaan ennen kauden alkua. Mulla on siis jo runkosarjan kortit niin uskoisin et tälläkään kertaa ei tule uusia kortteja vaan pelit aktivoituu vanhoihin kortteihin.

Ice raven

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Liverpool
Siellähän se ohjeissa luki ettei vanhoja fyysisiä tsettejä uusita vaan niihin ladata jatko myöhemmin.

SalmiakApina

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja asiaan eli sieltäpä napsahti pleijarisetti tulevia koitoksia varten. Ticketdisasterin linkki ei meinannut millään toimia eli en saanut valittua runkosarjapenkkipaikkaani joka oli harmaana. Noin 666 yrityskertaa myöhemmin onnistuin aikeissani. Luulin myös että oma kulmamesta menee yli kahden huntin kategoriaan mutta väärässä olin. Ei kismitä laisinkaan.
Itsellä näytti myös harmaata, mutta yhteyttä aspaan ja heti seuraavana päivänä sai taas paikan varattua.

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omassa kuitissa ainakin luki että tämä on kuitti, kausikorttisi aktivoidaan ennen kauden alkua. Mulla on siis jo runkosarjan kortit niin uskoisin et tälläkään kertaa ei tule uusia kortteja vaan pelit aktivoituu vanhoihin kortteihin.

Itselläni kun ei ole nyt kausaria ollut, siinä PDF-"lipussa" lukee tuo sama kuittihuomautus ja että "kausikorttisi toimitetaan ennen playoffien alkua". Toki Ticketmasterilla ei kai mitään postiosoitetta ole (eli toimitetaanko vielä jokin erillinen sähköinen?) ja toisaalta verkosta omilta sivuilta löytyy myös sähköisesti kausari jossa qr (Ticketmasterin sovellus taas ei kännykälläni näytä toimivan / kirjautumaan ei pääse vaan kirjautumispainikkeesta aukeaa tyhjä valkoinen ruutu).

Kalju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Helsingin Jokerit
Luotto on että tulee fyysinen kortti kotiin asti. Ostin kaksi kausaria ja olisihan se aika nihkeetä antaa kaverille ticketdisasterin tunnarit, että hän pääsee matsiin mihin en itse pääse.

Sulander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekin ostin kaksi tsettiä ihan sillä ajatuksella että vien matseihin vaihtelevasti lapsia ja kutsun frendejä sen mukaan miten pääsevät ja kiinnostuvat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy