Mestis-peliin liput 63€… Nyt ei ihan hinta vastaa tuotetta. Mut hienoa toki, jos tuolla hinnoittelulla myyvät mökin täyteen. Käydään itse kattelemassa taas pelejä sitten, kun tuote on joko hinnan tasolla tai hinta tuotteen tasolla. Pelkästä Filppula-elämyksestä ei ihan jaksa maksaa kolminkertaista hintaa, joka sekin Mestiksen pelistä olisi vielä yläkanttiin.
Saihan sinne lippuja ostettua paljon halvempaankin hintaan. 63 euroa taitaa olla ns. parhaille paikoille pitkän sivun alakatsomoon. Ainahan nuo paikat ovat olleet niitä kalliimpia, mutta paljon halvemmallakin pääsee, jos ostaa liput yläkatsomoon tai päätyyn.
Itse maksoin 32 euroa per lippu A1-katsomoon ihan maaliviivan kohdalle, niin näkee ainakin Jokereiden hyökkäyspyöritykset hyvin ja viereisessä katsomossa mökää pitävä Eteläpääty takaa sen, että tunnelmaa ei ainakaan puutu.
Maksan 32 euroa oikein mielelläni ihan milloin vain siitä, että näen paikan päällä kolmen kullan Valle Filppulan paluun Jokeripaitaan. Sarjatasolla tai vastustajalla ei ole minulle tuossa ottelussa mitään väliä, Filppulaa menen sinne katsomaan. Ja siitä herkusta 32 euroa on ihan passeli hinta.
Ei ne kaikki irtoliput tule olemaan samaa 63 euron luokkaa muihin peleihin, tuo TuTo-ottelu nyt on vaan niin erityislaatuinen tapahtuma ihan koko Suomikiekon tasolla, että siitä tuleekin velottaa vähän premium-hintaa. Jos siis hallille haluat jatkossakin mennä, niin ihan varmana löydät suht halvalla lippuja, kunhan ottaa paikat jostain muualta kuin alakatsomosta pitkältä sivulta punaviivan kohdalta.