Otin itselle ja mimmille liput niin saan vähän lisää miettimisaikaa oman kausarin ostoa varten. Kyseinen matsin haluan ehdottomasti jakaa läheisimmän ihmisen kanssa kuten myös viime kauden avauksen. Nää on niitä mittaamattoman arvokkaita muistoja...
On vielä myynnissä useita kappaleitaTyhmä kysymys: mitenköhän nää päädyn loppuunmyydyt liput menee kun olin aikeissa hommata kausarin sinne. Niitä on vielä myynnissä, mutta irtoliput loppu? Joku varattu määrä kausareille mitä ei voi ostaa vielä yksittäisinä?
Tyhmä kysymys: mitenköhän nää päädyn loppuunmyydyt liput menee kun olin aikeissa hommata kausarin sinne. Niitä on vielä myynnissä, mutta irtoliput loppu? Joku varattu määrä kausareille mitä ei voi ostaa vielä yksittäisinä?
Ymmärrän tämän näkökulman.Siis mullehan tuo on ihan sama mitä noi liput maksaa, mutta ajattelin lähinnä sen perheen kannalta kellä on rahat kortilla, niin 51 euroa yhdestä Mestis-piletistä on aika paljon. No, niin kauan kun myydään loppuun niin ei kai ongelmaa ole.
Olikohan yleisöryntäys liikaa ensimmäiseen peliin. Heh, Mestis-otteluun myydään lippuja Liigahinnoin ja suuren kysynnän vuoksi ennakkomyynti täytyy keskeyttää että jäis muillekin. Hurjia aikoja.Mulla näkyy myynnissä enää neljän pelin liput, ensimmäinen hävisi jo Ticketmasterin listalta?
Ei kai vähävarainen perhe lähtökohtaisesti katsoisi edes paikkoja lätkämatsiin kalleimmilta paikoilta? Kyllä tuonne Valle-bileisiin mielestäni suht edullisesti pääsee.Siis mullehan tuo on ihan sama mitä noi liput maksaa, mutta ajattelin lähinnä sen perheen kannalta kellä on rahat kortilla, niin 51 euroa yhdestä Mestis-piletistä on aika paljon.
Toimiikohan nyt, jos laitan linkin tähän?Mulla näkyy myynnissä enää neljän pelin liput, ensimmäinen hävisi jo Ticketmasterin listalta?
Oiii! Pari 51e lippua poistettu. Mestikseen. Onhan tämä.Toimiikohan nyt, jos laitan linkin tähän?
Kiitos! Minullakin hävisi jo tuo Jokerit- Tuto peli, linkkisi pelasti ainakin minut. Meinasi tulla jo vuosisadan raivarit.Toimiikohan nyt, jos laitan linkin tähän?
Suomen kalleimmat runkosarjaliput?Iloisia uutisia, kun dynaaminen hinnoittelu toimii. 51€ liput nyt -> 59 €