Jokerien pääsylippujen varaussysteemi

  • 1 233 051
  • 6 088

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
D2:ssa on 24 paikkaa jäljellä. Hyvin on mennyt kausarit kaupaksi.
 

Liitteet

  • IMG_6263.png
    IMG_6263.png
    355,1 KB · kertaa luettu: 97

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Mulle tipahti tänään kausari postiluukusta.
Kohta mennään. 14.9. Alkaa kausi.
Eka kotimatsi Jokerit - Tuto 17.9
Kausarin tilaajille tulee vielä mobiilikausari ennen kauden alkua.
Varmistatte vaan , että on oikea puhelinnumero Ticketmasterin omassa profiilissa.
26.8 mennessä.

Hyvin kätevä juttu tuo mobiili kausari
 

Perandori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin en tiedä. Tai toiset on ahneempia kuin toiset. Tiedä häntä.
Juu pienellä huumorilla kirjoitin :)

Edit: Mutta ihan faktana sekin että Jokerit on lottovoitto monelle Mestis seuralle. Nyt voi olla se viimeinen hetki lypsää kaikki mahdollinen mitä lypsettävissä on.

Luulen että jotkut seurat tekevät kaikkensa voittaakseen Jokerit senkin takia ettei nousua tapahtuisi ja kassat kilisisivät useammalla kaudella.

Onkohan tulossa historian haastavin kausi? Jos ei haastavin niin ainaki yksi haastavimmista.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
Olisi mielenkiintoista tietää, montako kausaria on tällä hetkellä myyty. Aiotaanko niitä enää sen kummemmin markkinoida?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Antaa tulla lisää vaan. Mun puolesta kaikkeen mahdolliseen nakkimukeista lähtien voi lyödä suoraan hinnaksi toi xx.51 euroa jos sillä pienellä panoksella voidaan fanien toimesta suoraan edesauttaa paluuprojektia liigakentille.
Tottakai. Yritin tuossa sellaista vitsihuumoria, jossa 51 sentin nosto olisi rahastusta samaan aikaan, kun Ki-Va kiskoi omasta pelistään tuplahintaa.

Olen valmis maksamaan kaikista tuotteistani Filppulaveron. Pari harkkapelin lippua lähti välittömästi hankintaan, vaikka en vielä tiedä kenet sinne saisi mukaan.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millainen tuo Nordiksen yläkatsomo on? Mietin kausikorttipaikkoja, E5 ja E6 sekä F5 ja F6 on vielä aika hyvin tilaa. Kannattaako ottaa sieltä? Esim. alariviltä?
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millainen tuo Nordiksen yläkatsomo on? Mietin kausikorttipaikkoja, E5 ja E6 sekä F5 ja F6 on vielä aika hyvin tilaa. Kannattaako ottaa sieltä? Esim. alariviltä?
Hyvin tuolta näkee, mutta tunnelma saisi olla parempi. Jengi istuu hiljaa paikoillaan, ja yltyy silloin tällöin taputuksiin mukaan.
 

DomBBa-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millainen tuo Nordiksen yläkatsomo on? Mietin kausikorttipaikkoja, E5 ja E6 sekä F5 ja F6 on vielä aika hyvin tilaa. Kannattaako ottaa sieltä? Esim. alariviltä?
Viime kaudella tuli istuttua yläkatsomossa eteläpäädyn yläpuolella, ja katsomosta näkee todella hyvin kentälle. Yläkatsomon alarivit vastaa ex-Hartwallin alakatsomoiden ylärivin tasoa suurinpirtein.

Edit. Tasolla meinaan korkeutta. Toki siellä menee niitä vaijereita jotka saattavat haitata näkymää jonkin verran. Itse tykkäsin silti.
 

JASKA-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millonkohan irtoliput tulee myyntiin? Valle saa varmaan aikaiseksi aikamoisen ryntäyksen ainakin ensimmäisiin peleihin, niin pitää olla valppaana, kun tulee myyntiin.

Varsinkin tuohon kauden avausotteluun K-Vantaata vastaan Tiksiin menee varmasti muutamassa minuutissa liput, kun vaan n. 2000 paikkaa.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Millonkohan irtoliput tulee myyntiin? Valle saa varmaan aikaiseksi aikamoisen ryntäyksen ainakin ensimmäisiin peleihin, niin pitää olla valppaana, kun tulee myyntiin.

Varsinkin tuohon kauden avausotteluun K-Vantaata vastaan Tiksiin menee varmasti muutamassa minuutissa liput, kun vaan n. 2000 paikkaa.
26.8 alkaa lipunmyynti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös