Onhan se ihan mahdollista, että noi on jo myyty. Jollain ollut playoffkausarit teidän runkosarjan paikoilla ja uusineet ne. Ei se runkosarjassa omistettu kausari ole tae paikan säilymiseen seuraavalle kaudelle.Kokeilin ystävän kanssa uusia viimekauden ruonkosarjan kausaripaikkaa. Jokereilta ei vielä ole tullut s-postia aiheesta. Suunnaton omatoimisuus ja s-postia Ticketmasterille aiheesta "Haluan uusia nämä 2 paikkaa tulevalle kaudelle".
-"Ei ikävä kyllä onnistu, ne on jo myyty". Tuli vastaus.
- "Anteeksi mitä? Kuinka se on mahdollista, koska paikat ei ole vielä edes yleisessä myynnissä"?
Mutta ehdottomasti samaa mieltä kanssasi, että kausarien myynti ja näihin liittyvä tiedotus pitäsi olla meillä selkeämpää ja tehokkaampaa! Ei voida tyytyä tässä tähän nähtyyn Mestistasoon.
Itse sain Ticketmasterilta loistavaa palvelua omien kausarien hoidossa, myös uuden ostamisessa. Eli sulle on osunut hieman heikompi asiakaspalvelija.