Kyllä, pääosin. Tuota en vaan ymmärrä, miksi viiden vuoden periodilla menestyksettömyys nostetaan noin isoon tikun nokkaan. Jotkut joukkueet pelaavat sarjoissaan vuosikymmeniä saaden yhtään menestystä. Ei näitä joukkueita nosteta joka vuosi tikun nokkaan medioissa sen vuoksi.
Jokereilta on totuttu odottamaan menestystä. Mitään katteita noilla odotuksilla ei toki ikinä ole ollut. Olen itse ollut mukana kaudesta 82, ja jos yksi keskeinen asia pitäisi nostaa esiin, niin se on se, että Jokerit on koko tämän 37-vuoden ajan ollut krooninen alisuorittaja ja epäonnistuja - ainoana poikkeuksena kaudet 92-97, joka on koko seurahistoriassa ainoa ajanjakso, jolloin joukkue suoritti kutakuinkin materiaalinsa ja resurssiensa edellyttämällä tasolla. Tältä koko 37-vuoden ajalta ei tule mieleen yhtään kautta, jolloin Jokerit olisi yllättänyt tai jollain lailla venynyt positiivisesti. Niitä ei tule mieleen, koska sellaista ei ole koskaan tapahtunut.
Dyykkauksia ja floppeja toinen toisensa perään. Mä olen auringonvarma siitä, että vaikka Jokereilla olisi miljardin euron budjetti, niin tekeminen olisi kutakuinkin samanlaista kun se on tälläkin hetkellä. Jatkuvaa ihan-kiva tasoa runkosarjassa, ja playoff sukellus perään. Se on tämän seuran DNA:ssa. Se on ollut samanlainen Aimo Mäkisen ajoista asti. Jos jonkun asian on mahdollista mennä perselleen, niin Jokereiden kohdalla se tarkoittaa poikkeuksetta sitä että se myös menee perseelleen. Seura on perustamisestaan lähtien ollut urheilupuolensa osalta kirottu. Budjetit, urheilupuolen ihmiset, omistajat ja sarjat vaihtuvat, mutta yksi pysyy. Jokerit pettää aina. Ei mitään uutta auringon alla sillä saralla.