Huttunenhan myönsikin joskus että jotkut jutut menivät fake newsin puolelle, liian hätäisesti tehty huonolla lähdepohjalla.Mielenkiintoinen näkökulma sinulla, että valehtelu on sama, kuin kritiikki.
Huttunenhan myönsikin joskus että jotkut jutut menivät fake newsin puolelle, liian hätäisesti tehty huonolla lähdepohjalla.Mielenkiintoinen näkökulma sinulla, että valehtelu on sama, kuin kritiikki.
Mielenkiintoinen näkökulma sinulla, että valehtelu on sama, kuin kritiikki. Minun mielestäni ei näin ole. Kritiikki, joka perustuu tosiseikkoihin on jokaiselle organisaatiolle tervetullutta, valehtelu tai tosiasioiden vääristely ei.
Mulla ei valitettavasti oo kun Huttusen sana. Ei oo nyt lehtiotsikoita. Eli en pysty todistamaan, eli totuutta emme voi tietää.e. Ja @sämpylä89 :lta odotan myös kontribuutiota tähän.
Anteeksi nyt vaan, missähän kohtaa tekstiäni olen väittänyt mainitsemaasi Huttusta valehtelijaksi. Esimerkkiä pöytään, kiitos.Erittelisitkö IL:n Sasha Huttusen kertomat valheet vaikka viimeisen vuoden ajalta? Ja toki varmastikin myös perustelet, miksi hänen sanomansa eivät ole totta.
e. Ja @sämpylä89 :lta odotan myös kontribuutiota tähän.
e2. @sorza :n kanssa samaa mieltä otsikoinnista - överiksi meni. Juttu sisältöineen kuitenkin ihan tiukkaa faktaa.
Anteeksi nyt vaan, missähän kohtaa tekstiäni olen väittänyt mainitsemaasi Huttusta valehtelijaksi. Esimerkkiä pöytään, kiitos.
Lue vaikka ajatuksella tuo ylempänä lainattu sashan kirjoittama uutinen ja vertaa sitä Khl:n antamiin lausuntoihin josta huttunen on "uutisensa" kirjoittanut.Erittelisitkö IL:n Sasha Huttusen kertomat valheet vaikka viimeisen vuoden ajalta? Ja toki varmastikin myös perustelet, miksi hänen sanomansa eivät ole totta.
e. Ja @sämpylä89 :lta odotan myös kontribuutiota tähän.
e2. @sorza :n kanssa samaa mieltä otsikoinnista - överiksi meni. Juttu sisältöineen kuitenkin ihan tiukkaa faktaa.
Lue vaikka ajatuksella tuo ylempänä lainattu sashan kirjoittama uutinen ja vertaa sitä Khl:n antamiin lausuntoihin josta huttunen on "uutisensa" kirjoittanut.
Jos et löydä tämän jälkeenkään huttusen tekstistä asioiden vääristelyä tai jopa suoranaista valehtelua, niin sitten luulen että sinua ei vaan voi auttaa.
Samaa mieltä. Olisi pitänyt itse lukea muutakin, kuin lainattu otsikko.Huttunen on jätetty akkreditoimatta aika kauan ennen tuon jutun tekoa - muistaakseni jo toista vuotta. Tuossa jutussa ei ollut mitään muuta liioittelevaa kuin otsikko, sisältö oli ihan täyttä asiaa.
Loistava, julkinen FB-kirjoitus radiotoimittaja Axa Sorjaselta. Tuosta noin.
Sorjasen teksti on kyllä veret seisauttavaa, kun tietää hänen taustansa. Ja niin on se kuvakin, jonka Sorjanen maalaa.
Eipä varmasti.Tai no.. antakaa olla... ei voisi vähempää kiinnostaa.
Eipä varmasti.
Peli on niin ihanan tasokasta, että ihan sama kaikella muulla, kuten että se on tasokasta vain koska sitä rahoittaa upporikas ihmisoikeusrikollinen.
Ois aika inhaa olla kuten sinä.
Miksi sä lähdit kommentoimaan tuolla evvk-linjalla noin räikeää ihmioikeusrikkomuksiin liittyvää kirjoitusta? Timchenko on Jokereiden organisaation vaikutusvaltaisin jäsen ja tuo @-Ville- n linkkaama fb-kirjoitus toi hänestä esiin jälleen uusia piirteitä. Niinpä se, että hänestä on täällä keskusteltu aiemminkin ei ole syy olla puimatta asiaa jatkossakin.No, nämä keskustelut on täällä käyty Veegee aikaisemminkin. Kyllä sä tähän varmaan taas muutaman reppanan saat itseäsi säestämään mutta kuten sanoin niin ei vois... ja sitä rataa.
Oisko kellään vertailuksi Viasatin katsojalukuja? Voisi vertailla katoavatko katsojat sinne vai katoaako sieltäkin.
Miksi sä lähdit kommentoimaan tuolla evvk-linjalla noin räikeää ihmioikeusrikkomuksiin liittyvää kirjoitusta? Timchenko on Jokereiden organisaation vaikutusvaltaisin jäsen ja tuo @-Ville- n linkkaama fb-kirjoitus toi hänestä esiin jälleen uusia piirteitä. Niinpä se, että hänestä on täällä keskusteltu aiemminkin ei ole syy olla puimatta asiaa jatkossakin.
Jos joku tässä on reppana, niin sinun kaltaisesi hampaat irvessä hymiöitä näppäilevä rukka, joka kuvittelee Jokereiden sotkujen puhdistuvan sillä ettei niistä ole välittävinään.
Sinä et ole päässyt yhtään mihinkään. Enkä ole edes kommentoinut viestejäsi pitkiin aikoihin. Se, mikä on mielestäni vastenmielistä on, että tullaan jääkiekon varjolla naureskelemaan tai vähättelemään ihmisarvoa. Ja niinhän sinä teit.Ei voi kuin nauraa ääneen, mä oon kyllä päässyt sun ihon alle koska aina kun jaksan näitä juttuja kommentoida niin johan siellä Veegee vauhkoontuu, herranjestas sentään!
Sinä et ole päässyt yhtään mihinkään. Enkä ole edes kommentoinut viestejäsi pitkiin aikoihin. Se, mikä on mielestäni vastenmielistä on, että tullaan jääkiekon varjolla naureskelemaan tai vähättelemään ihmisarvoa. Ja niinhän sinä teit.
Jotenkin se tuntuu olevan aina jonkun tuontyyppisen kommentin paikka kun osoitetaan, miten Jokerit on välillisesti osana vakavia rikoksia. Eritoten se mahtaa olla hankalaa kun tuo lista rikollisista toimista on niin pitkä.
Väitätkö tosiaan, että alla oleva viestisi ei näyttäydy minään muuna kuin vähättelynä:Bullshit! Mä sanoin että en jaksanut lukea juttua edes loppuun ja sä vedät omia johtopäätöksiäsi että vähättelisin sitä ja tätä. Suoraan sanottuna en edes tiedä mitä tuossa jutussa sanottiin ja nyt mua syytetään siitä, heh!
En jaksanut lukea loppuun. Jaksaako joku referoida?
Tai no.. antakaa olla... ei voisi vähempää kiinnostaa.
Mutta pisteet siitä että on trendikäs ja jakaa ajatuksiaan meille lampaille tuolla feissarissa ;=D