Mun eka ja vika klassikko oli kylmä ja joku taulpää kisuli oli eksynyt narrien leiriin ja yksikseen karjui hifkiä koko vitun matsin kovaa + ei nähnyt oikeastaan mitään pelistä. Huono kokemus.Pakko kompata Mikeä. Edellisestä Talviklassikosta lähdin himaan kun oli 10 minuuttia pelattu. En vaan henkilökohtaisesti saa mitään irti lätkämatsista jos en näe itse peliä. Pakkanen + mahdollinen sade vielä päälle niin avot.
Olihan stadikalta vähän vaikea yytsiä peliä, toisaalta tunnelma samanhenkisten katsomossa oli loistava, etkoineen jatkoineen.
Kaisaniemessä on vähän eri meno, kun katsomokin on huomattavasti lähempänä kenttää. Ja vaikka sataisikin lunta, niin kyllä siitä pukeutumalla selviää (Joulukuun alussa ei välttämättä kovin paljoo pakkasta/lunta). Uskomattoman mukavuudenhaluiseksi on jengi mennyt. Seuraava valituksen aihe ovat seisomakatsomot? Se on parasta mitä tuollaiselle tapahtumalle voi tapahtua!
Olisi kiva nähdä vaikka jonkun puhelimella kuvaamaa materiaalia tuolta Tampereen tapahtumasta. Että onko näkyvyys oikeasti samaa luokkaa kuin hallissa.
Näyttösopimuksemme päättyi tähän kauteen. Toistaiseksi mitään tiedotettavaa ei ole.Joo, ei kiinnosta kyllä ulkoilmapelit pätkääkään. Vielä kun tuolla pelataan se divaripeli samalla ja vaarana että näkee punaisia paitoja niin ei kiitos. Paitsi tietysti kun itse pelaa mutta nyt taitaa olla mulle liian kovat pelit. Tuonne naapuriin vielä voisikin mahtua ;=)
Tv:stä tuon näkee niin paljon paremmin eikä tarvitse palella tai olla jossain saatanan sumussa mistä ei näe mitään kun ei näistä vuodenajoista enää ota selvää.
Mediasta sen verran, että onko Viasat vahvistanut että jatkavat KHL (Jokereiden) matkassa myös tulevina kausina? Tämä olisi kyllä päivän posari sillä hyvää settiä ovat tuottaneet.
Joo, ei kiinnosta kyllä ulkoilmapelit pätkääkään. Vielä kun tuolla pelataan se divaripeli samalla ja vaarana että näkee punaisia paitoja niin ei kiitos. Paitsi tietysti kun itse pelaa mutta nyt taitaa olla mulle liian kovat pelit. Tuonne naapuriin vielä voisikin mahtua ;=)
Mun eka ja vika klassikko oli kylmä ja joku taulpää kisuli oli eksynyt narrien leiriin ja yksikseen karjui hifkiä koko vitun matsin kovaa + ei nähnyt oikeastaan mitään pelistä. Huono kokemus.
Ei kuulu, mutta olihan se otettu huomioon kausarin hinnoittelussa.Aivan käsittämättömäntä, että kausariin ei kuulu tämä peli. Jokerit osaa vuodesta toiseen näyttää persettä sille tärkeimmälle sidosryhmälleen. Ihan uskomatonta paskaa jälleen kerran koko organisaatiolta.
Ei kuulu, mutta olihan se otettu huomioon kausarin hinnoittelussa.
Aivan käsittämättömäntä, että kausariin ei kuulu tämä peli. Jokerit osaa vuodesta toiseen näyttää persettä sille tärkeimmälle sidosryhmälleen. Ihan uskomatonta paskaa jälleen kerran koko organisaatiolta.
Nyt valoja.
Sun kauskortti on edullisempi, kuin viime kaudella. Juuri tästä johtuen.
Markkinoinnissa kausikorttia mainostettiin edulliseksi juhlakauden kunniaksi. Nyt edullisuus johtuukin siitä, että siihen kuuluvia pelejä on vähemmän?
Mua ei sinänsä muutama kymppi liikuta suuntaan tai toiseen, mutta periaate ja johdonmukaisuus täytyisi pitää. Etenkin mustan selittely valkoiseksi valehtelemalla on nykymaailmassa aika lyhyt tie, kuten äsken Jokerien twitter-kusetusten jälkeen nähtiin.
Ota joku tabletti bro. Valehtelu? Mielestäni aika suoraselkäisesti paikkasivat virheellisen tiedon ja vielä verrattain nopeasti. En tajua miten joku jaksaa tästä vääntää jotain valehtelu-salaliittoteoriaa ja repiä periaatteesta pelibyysat.
Tabletteja? Kausikorttini näyttää olevan viisi euroa viime vuotista halvempi, joten saanko sitten tällä rahalla liput Ska-ulkopeliin? Ja tosiaan, pelejä taitaa tänä vuonna olla muutenkin vähemmän, niin kausikortistahan muodostuu edellistä kautta kalliimpi.
Tiedän, että sulla on varmasti kavereita toimistolla ja harmittaa, kun heistä puhutaan pahasti. He kuitenkin omalla toiminnallaan nämä aiheuttavat, ja tuskin sinne tulee yllätyksenä, että kausarilaisille vittuilu herättää tunteita. Ei tämän luulisi olevan niin vaikeaa, mutta Jokerien toimistolla ei tunnetusti pyöri ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä - kuten tilinpäätöksestä jo näkee.
Itse tulen äänestämään jaloilla tapahtuman suhteen lähinnä tuon kausikorttiin kuulumattomuuden suhteen. Mulle on sinänsä se ja sama paljonko tapahtumasta pitää maksaa, mutta kun ostan kausikortin, niin oletan myös sen sisältävän kaikki runkosarjan kotipelit. Jopa naapurissa on ymmärretty tämä. Meillä niin ei ole ja tieto tästä tulee vasta kortin hankittua. Tällä samalla logiikalla Viasat (tai kuka ikinä pelit televisioikaan ensi kaudella) voisi alkaa mainostamaan pakettejaan "Näe kaikki Jokereiden kotipelit...paitsi tämä, tuo ja se. Ne näkee xx,xx€ lisämaksusta.".
Yhtä kaikki, hienoa, että jaksetaan järjestää jotain erilaista ja toivotan menestystä tapahtumalla. On tässä silti aika silmään kustu olo.