Jokerien mediaketju

  • 2 137 958
  • 8 710

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Osa tuosta tekstistä on sanasta sanaan sama sekä Jokereiden että HIFK:n sivuilla, mutta jälkimmäisen esittelyssä kaikki Jokereihin liittyvä taustoitus tapahtumaan liittyen on poistettu toisin kuin Jokereiden sivuilla HIFK:n suhteen.

edit. @Masculine teki näköjään saman huomion :)
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Osa tuosta tekstistä on sanasta sanaan sama sekä Jokereiden että HIFK:n sivuilla, mutta jälkimmäisen esittelyssä kaikki Jokereihin liittyvä taustoitus tapahtumaan liittyen on poistettu toisin kuin Jokereiden sivuilla HIFK:n suhteen.

edit. @Masculine teki näköjään saman huomion :)

Tämä kertoo kyllä ifk:n pikkumaisuudesta, jollaista se on kyllä ollut jo melko pitkään. Eiväthän nuo käytännössä tiedottaneet edes oman valmentajansa fuduista. Perus arroganttia settiä naapurin johtoportaasta. Ei yllätä.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pakko kompata Mikeä. Edellisestä Talviklassikosta lähdin himaan kun oli 10 minuuttia pelattu. En vaan henkilökohtaisesti saa mitään irti lätkämatsista jos en näe itse peliä. Pakkanen + mahdollinen sade vielä päälle niin avot.
Mun eka ja vika klassikko oli kylmä ja joku taulpää kisuli oli eksynyt narrien leiriin ja yksikseen karjui hifkiä koko vitun matsin kovaa + ei nähnyt oikeastaan mitään pelistä. Huono kokemus.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Väkinäinen tapahtuma kehitetty keskelle kautta. Viasatilta toi tulee ehkä katsottua kuitenkin niinkuin muutenkin ensi kausi. Nykytouhu on sen verran tuhdeissa kantimissa, että mun aika ja rahat priorisoituu pääosin ihan muihin kohteisiin.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, ei kiinnosta kyllä ulkoilmapelit pätkääkään. Vielä kun tuolla pelataan se divaripeli samalla ja vaarana että näkee punaisia paitoja niin ei kiitos. Paitsi tietysti kun itse pelaa mutta nyt taitaa olla mulle liian kovat pelit. Tuonne naapuriin vielä voisikin mahtua ;=)

Tv:stä tuon näkee niin paljon paremmin eikä tarvitse palella tai olla jossain saatanan sumussa mistä ei näe mitään kun ei näistä vuodenajoista enää ota selvää.

Mediasta sen verran, että onko Viasat vahvistanut että jatkavat KHL (Jokereiden) matkassa myös tulevina kausina? Tämä olisi kyllä päivän posari sillä hyvää settiä ovat tuottaneet.
 

Gemondo

Jäsen
Olihan stadikalta vähän vaikea yytsiä peliä, toisaalta tunnelma samanhenkisten katsomossa oli loistava, etkoineen jatkoineen.

Makuasioitahan nämä ovat, mutta henkilökohtaisesti en helposti keksi mitään vastenmielisempää kuin mennä johonkin katsomoon pomppimaan tasajalkaa muiden kanssa jos ei näe edes peliä. En tosin halua pomppia vaikka pelin näenkin, siinähän menee hyvä peli hukkaan. Samoin kuin minkä tahansa joukkuepallopelin seuraaminen päätykatsomosta käsin on mielestäni idioottimaista, eihän sieltä näe pelin kokonaiskuvaa.
Mutta nämä ovat vain omia mieltymyksiäni, kivahan se on että osa porukasta saapuu paikalle tunnelman takia.

Kaisaniemessä on vähän eri meno, kun katsomokin on huomattavasti lähempänä kenttää. Ja vaikka sataisikin lunta, niin kyllä siitä pukeutumalla selviää (Joulukuun alussa ei välttämättä kovin paljoo pakkasta/lunta). Uskomattoman mukavuudenhaluiseksi on jengi mennyt. Seuraava valituksen aihe ovat seisomakatsomot? Se on parasta mitä tuollaiselle tapahtumalle voi tapahtua!

Olisi kiva nähdä vaikka jonkun puhelimella kuvaamaa materiaalia tuolta Tampereen tapahtumasta. Että onko näkyvyys oikeasti samaa luokkaa kuin hallissa.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Jokerit olisi voinut järjestää tapahtuman ihan itse niin ei olisi tarvinnut olla missään tekemisissä tuon säälittävän rantaruotsalaisen roskasakin kanssa. Itse en ole ulkoilmapelien ystävä, mutta kaipa tuonne tulee mentyä.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Olisi kiva nähdä vaikka jonkun puhelimella kuvaamaa materiaalia tuolta Tampereen tapahtumasta. Että onko näkyvyys oikeasti samaa luokkaa kuin hallissa.

Youtubesta äkkisältään löytyi tämä ja tämä, ilmeisesti Ilveksen päädystä kuvattuna. Tosin Ilveksen sisääntulosta, mutta saahan tuosta jo vähän kuvaa, että näkyvyys on aivan eri luokkaa, kuin mitä se siellä Stadikalla aikoinaan oli.

Edit. ja löytyi sieltä tubesta vielä tällainen, jossa näkyy jonkin verran videota kummastakin pelistä.
 
Viimeksi muokattu:
Joo, ei kiinnosta kyllä ulkoilmapelit pätkääkään. Vielä kun tuolla pelataan se divaripeli samalla ja vaarana että näkee punaisia paitoja niin ei kiitos. Paitsi tietysti kun itse pelaa mutta nyt taitaa olla mulle liian kovat pelit. Tuonne naapuriin vielä voisikin mahtua ;=)

Tv:stä tuon näkee niin paljon paremmin eikä tarvitse palella tai olla jossain saatanan sumussa mistä ei näe mitään kun ei näistä vuodenajoista enää ota selvää.

Mediasta sen verran, että onko Viasat vahvistanut että jatkavat KHL (Jokereiden) matkassa myös tulevina kausina? Tämä olisi kyllä päivän posari sillä hyvää settiä ovat tuottaneet.
Näyttösopimuksemme päättyi tähän kauteen. Toistaiseksi mitään tiedotettavaa ei ole.

- Viasat-hemmo
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Joo, ei kiinnosta kyllä ulkoilmapelit pätkääkään. Vielä kun tuolla pelataan se divaripeli samalla ja vaarana että näkee punaisia paitoja niin ei kiitos. Paitsi tietysti kun itse pelaa mutta nyt taitaa olla mulle liian kovat pelit. Tuonne naapuriin vielä voisikin mahtua ;=)

Kyllähän divaripelissä on taas katsomo täynnä punaista, mutta ei me tulla ihan kolmea päivää etuajassa kuitenkaan. Hyvä, että pelit eri päivinä, tuskin itsekään olisin lähtenyt yhteistapahtumaan.

Niin ja KHL pois Viasatilta, ettei mun tarvi tukea tuota änärin siivellä.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hö. Ois ollut mukava perseraiskata hifkit meidän khl-jengillä. Kyllähän liiga-Jokerit pelasi harjoitusotteluita mm. Anaheim Ducksia vastaan niin miksi sitten tuo ei onnistu.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Mun eka ja vika klassikko oli kylmä ja joku taulpää kisuli oli eksynyt narrien leiriin ja yksikseen karjui hifkiä koko vitun matsin kovaa + ei nähnyt oikeastaan mitään pelistä. Huono kokemus.

Tää on taas kopioitu NHL:stä, jossa vastaavat ovat ihan paikallaan jo vaikka sen vuoksi, että läskit kävisivät kerran vuodessa ulkona vähän haukkaamassa raitista ilmaa. Itsellä tuo hoituu muiden harrastusten puitteissa, ja 3h seisoskelua/istuskelua jossain sateessa pelin takia, jonka voisi pelata sisälläkin miellyttävässä olosuhteissa, ei kyllä vastaa käsitystäni hyvästä ideasta
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan käsittämättömäntä, että kausariin ei kuulu tämä peli. Jokerit osaa vuodesta toiseen näyttää persettä sille tärkeimmälle sidosryhmälleen. Ihan uskomatonta paskaa jälleen kerran koko organisaatiolta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Aivan käsittämättömäntä, että kausariin ei kuulu tämä peli. Jokerit osaa vuodesta toiseen näyttää persettä sille tärkeimmälle sidosryhmälleen. Ihan uskomatonta paskaa jälleen kerran koko organisaatiolta.

Nyt valoja.

Sun kauskortti on edullisempi, kuin viime kaudella. Juuri tästä johtuen.
 

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt valoja.

Sun kauskortti on edullisempi, kuin viime kaudella. Juuri tästä johtuen.

Markkinoinnissa kausikorttia mainostettiin edulliseksi juhlakauden kunniaksi. Nyt edullisuus johtuukin siitä, että siihen kuuluvia pelejä on vähemmän?

Mua ei sinänsä muutama kymppi liikuta suuntaan tai toiseen, mutta periaate ja johdonmukaisuus täytyisi pitää. Etenkin mustan selittely valkoiseksi valehtelemalla on nykymaailmassa aika lyhyt tie, kuten äsken Jokerien twitter-kusetusten jälkeen nähtiin.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Markkinoinnissa kausikorttia mainostettiin edulliseksi juhlakauden kunniaksi. Nyt edullisuus johtuukin siitä, että siihen kuuluvia pelejä on vähemmän?

Mua ei sinänsä muutama kymppi liikuta suuntaan tai toiseen, mutta periaate ja johdonmukaisuus täytyisi pitää. Etenkin mustan selittely valkoiseksi valehtelemalla on nykymaailmassa aika lyhyt tie, kuten äsken Jokerien twitter-kusetusten jälkeen nähtiin.

Ota joku tabletti bro. Valehtelu? Mielestäni aika suoraselkäisesti paikkasivat virheellisen tiedon ja vielä verrattain nopeasti. En tajua miten joku jaksaa tästä vääntää jotain valehtelu-salaliittoteoriaa ja repiä periaatteesta pelibyysat.
 

fatover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Sielä on kuitenkin ensi kaudella ilmeisesti myös neljä peliä vähemmän. Eli kaksi kotipeliä vähemmän ja tämän lisäksi myös ska peli poissa. Itse koen kausikortin hinnan suhteessa kalliinpana kuin viime vuonna. Tämä on myös mielestäni väärä suunta huonon kauden jälkeen. Mitä tuohon ulkopeliin tulee, niin hienoa että jaksetaan yrittää ja järkätä. Toteutuksesta en tosin hirveästi pidä. Olisin mielummin ottanut jonkun toisen suuren vastustajaksi ja lipun hinnan sisältyvän kausariin. Nyt koen, että menetän yhden hyvän pelin kaudesta. Itse olen aiemmat talviklassikot kokenut paikan päällä ja jotenkin aina tunnelma vain heikkeni, joten odotusarvo tulevalle pelille ei ole kovin suuri. Toivon mukaan tämä tapahtuma onnistuu ja tuottaa uusia katsojia päätyyn luomaan tunnelmaa. Itseltä ei tosin löydy tähän uskoa ja ottelu tulee seurattua kotisohvalta.
 
Viimeksi muokattu:

Clubittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ota joku tabletti bro. Valehtelu? Mielestäni aika suoraselkäisesti paikkasivat virheellisen tiedon ja vielä verrattain nopeasti. En tajua miten joku jaksaa tästä vääntää jotain valehtelu-salaliittoteoriaa ja repiä periaatteesta pelibyysat.

Tabletteja? Kausikorttini näyttää olevan viisi euroa viime vuotista halvempi, joten saanko sitten tällä rahalla liput Ska-ulkopeliin? Ja tosiaan, pelejä taitaa tänä vuonna olla muutenkin vähemmän, niin kausikortistahan muodostuu edellistä kautta kalliimpi.

Tiedän, että sulla on varmasti kavereita toimistolla ja harmittaa, kun heistä puhutaan pahasti. He kuitenkin omalla toiminnallaan nämä aiheuttavat, ja tuskin sinne tulee yllätyksenä, että kausarilaisille vittuilu herättää tunteita. Ei tämän luulisi olevan niin vaikeaa, mutta Jokerien toimistolla ei tunnetusti pyöri ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä - kuten tilinpäätöksestä jo näkee.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Tabletteja? Kausikorttini näyttää olevan viisi euroa viime vuotista halvempi, joten saanko sitten tällä rahalla liput Ska-ulkopeliin? Ja tosiaan, pelejä taitaa tänä vuonna olla muutenkin vähemmän, niin kausikortistahan muodostuu edellistä kautta kalliimpi.

Tiedän, että sulla on varmasti kavereita toimistolla ja harmittaa, kun heistä puhutaan pahasti. He kuitenkin omalla toiminnallaan nämä aiheuttavat, ja tuskin sinne tulee yllätyksenä, että kausarilaisille vittuilu herättää tunteita. Ei tämän luulisi olevan niin vaikeaa, mutta Jokerien toimistolla ei tunnetusti pyöri ihan niitä penaalin terävimpiä kyniä - kuten tilinpäätöksestä jo näkee.

Kyllä sinne toimistolle saa laittaa kritiikkiä, ja pitääkin! Itsekkin sitä teen aina paikan tullen. Kannattaa kuitenkin pitää palaute edes suht asiallisena, jos meinaa saada ääntään kuuluviin. Ei ehkä itse vaikuta siltä palstan fiksuimmalta kaverilta, jos tuollalailla alatyylisesti kommentoi muita. Julleja toki saa haukkua ihan suoraan, niillä niin väliä ole ;)

Kuulin kevään mittaan juttua, että kausikortit olisivat vähän kalliimmat, mutta kun ne julkaistiin, niin hinta olikin vähän alhaisempi. Pienempi pelimäärä ja tämä klassikko siis selittävät tuon.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tulen äänestämään jaloilla tapahtuman suhteen lähinnä tuon kausikorttiin kuulumattomuuden suhteen. Mulle on sinänsä se ja sama paljonko tapahtumasta pitää maksaa, mutta kun ostan kausikortin, niin oletan myös sen sisältävän kaikki runkosarjan kotipelit. Jopa naapurissa on ymmärretty tämä. Meillä niin ei ole ja tieto tästä tulee vasta kortin hankittua. Tällä samalla logiikalla Viasat (tai kuka ikinä pelit televisioikaan ensi kaudella) voisi alkaa mainostamaan pakettejaan "Näe kaikki Jokereiden kotipelit...paitsi tämä, tuo ja se. Ne näkee xx,xx€ lisämaksusta.".

Yhtä kaikki, hienoa, että jaksetaan järjestää jotain erilaista ja toivotan menestystä tapahtumalla. On tässä silti aika silmään kustu olo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös