Risto ja Jonne pelin jälkeen.
Tämä oli kyllä hyvä. Juuri luin tuota uutista potkuista ja toimitusjohtaja vannoi luottoa :)Me annettiin Terolle monoa ekan matsin jälkeen, mutta ei ainakaan munattu niinkuin HPK.
Kerrottu medialle toimitusjohtajan toimesta että luotetaan valmentajan tekemiseen, kaikille kärsivällisyyttä.
Ja illalla tulosruudussa. "juuri saadun tiedon mukaan Maso on vapautettu tehtävästä".
:D ja näin. Suosittelen kaikkia katsomaan klipin uusintana. Hyvä me! Ei alitettu rimaa.
Mahtava juttu. Hienoa että on pelaajia niin entisiä kuin nykyisiä joille Jokerit merkitsee todella paljon."I wanted to help. It's my team." -Teuvo
Äläpä nyt hätäile. Siellä taitaa alkaa viestintäpäällikön 3-päiväinen työviikko vasta huomenna. Sitten alkaa tapahtua, aivan varmasti. Jokerit kyllä tietää mitä ne tekee, lopeta kyseenalaistaminen ja muista: pitkä peli.Onkohan siellä pelaajajulkaisu(j)a tulossa ja siksi odottavainen tunnelma, vai miksi en näe missään kanavissa mitään rummutusta perjantain kotipeliä varten? Tuonne on myyty just ja just 2000 lippua tällä hetkellä katsomokartan mukaan.
Hiljaista kyllä on. Eilen ainoa mediajulkistus oli tämän viikon ottelukalenteri. Toisin sanoen vain siis maininta perjantain Roki-pelistä.Onkohan siellä pelaajajulkaisu(j)a tulossa ja siksi odottavainen tunnelma, vai miksi en näe missään kanavissa mitään rummutusta perjantain kotipeliä varten? Tuonne on myyty just ja just 2000 lippua tällä hetkellä katsomokartan mukaan.
Make sense - tyyntä ennen myrskyä.Näinkö siellä viritellään kunnon mediapaukkua nyt huhuissa pyörineiden pelaajien ympärille, jolla saataisiin lipunmyyntiin vauhtia?
Haastatteluita kaipaisi jälleen:
- Mikä fiilis pelaajilla viime viikon matsien jäljiltä?
- Duffan syväanalyysiä siitä, miltä taktisesti peli näytti kolmen pelatun pelin perusteella ja mitä pelitapamuutoksia haluaa ajaa sisään?
- Mitkä Salosen mietteet ensimmäisten maalien jälkeen?
- Tuomolan ja Salmelan tunnelmia alkukaudesta uudessa jengissä?
- Heikkinen, Vainikainen, Fenenko?
- Tai vaikka uuden viestintävastaavan haastis, että fanit tietäis vähän kuka siellä nyt meille faneille päin matskua väsää?
Ei ole ainakaan mielenkiintoisista aiheista puutetta. Kohta sieltä varmaan julkaistaan taas joku minuutin mittainen Tintin haastattelu jo neljättä kertaa.
Ex-Jokeri Hovista unohtamatta.Jokerit oletetusti myös paljon esillä Mestiksen kauden ekassa studiopelissä Tuto-Ketterä.
Valle viereena. Täytyy sanoa, että on meillä hieno kapteeni.
Jos Jokerit satasella per peli ostaa mainontaa Metassa, niin todennäköisesti meistä juuri kukaan ei sitä näkisi. Sillä saisi karkeasti arvioituna noin kolmanneksen Jokereiden someseuraajista kiinni yhden kerran. Normaalisti ostopäätökseen tarvitaan mielellään vähintään kaksi tai kolme toistoa samalle asiakkaalle. Ja jos minä niitä kampanjoita pyörittäisin, niin ensimmäisenä blokattaisiin mainonnasta Jokereita jo valmiiksi seuraavat, sillä he keskimäärin tietävät ottelusta muutenkin. Kahdellakaan sadalla ei todellakaan pötkitä oikein mihinkään. Tonnista alkaen per peli voitaisiin puhua jo jonkinlaisesta mitattavasta vaikutuksesta vaikkapa lipunmyyntiin, mutta sellaisia budjetteja en usko Mestis-organisaatiolta löytyvän.Se mikä ihmetyttää että varsinaista mainontaa matseista ei näytä Metassa olevan pyörimässä. Toki Jokereiden orgaaninen some tavoittaa kiinnostuneet ihan ok, mutta vaikkapa Metan kanavissa jos aidosti halutaan saada yhtään mitään näkyviin niin pitää maksaa. Toki mitään hirmuista budua ei tarvita, satku-pari pötkii jo pitkälle.
Jokerien orgaanisen somen tavoittavuudesta ja vaikuttavuudesta minulla ei ole tarkkaa dataa. Eilen tehty Facebook-postaus perjantain matsista on saavuttanut 262 tykkäystä, samoin viikon alussa tehty "Viikon matsit" on noissa tykkäyslukemissa. FBssä yli 90000 seuraajaa.Jos Jokerit satasella per peli ostaa mainontaa Metassa, niin todennäköisesti meistä juuri kukaan ei sitä näkisi. Sillä saisi karkeasti arvioituna noin kolmanneksen Jokereiden someseuraajista kiinni yhden kerran. Normaalisti ostopäätökseen tarvitaan mielellään vähintään kaksi tai kolme toistoa samalle asiakkaalle. Ja jos minä niitä kampanjoita pyörittäisin, niin ensimmäisenä blokattaisiin mainonnasta Jokereita jo valmiiksi seuraavat, sillä he keskimäärin tietävät ottelusta muutenkin. Kahdellakaan sadalla ei todellakaan pötkitä oikein mihinkään. Tonnista alkaen per peli voitaisiin puhua jo jonkinlaisesta mitattavasta vaikutuksesta vaikkapa lipunmyyntiin, mutta sellaisia budjetteja en usko Mestis-organisaatiolta löytyvän.
Jokerit on tälläkin kaudella tehnyt maksettua mainontaa somessa, mutta se on vähän siinä ja tässä onko järkevää käyttää kenenkään työaikaa joidenkin satasien ripotteluun siihen pohjattomaan kuiluun yksittäisten matsien kohdalla. Orgaaninen some on Jokereilla tavoittavuudeltaan niin vahva, että ei siihen hirveästi tarvitse maksettua enää päälle.
Ei sillä että satasella tai kahdella saisi mitään muutakaan järkevää mainontaa tehtyä. Parempi käyttää se vaikka muutaman somepostauksen tekemiseen.