Koppipelaaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsingin Jokerit
Suomen parasta urheilujournalismia, jos mahdollista niin iso suositus kuukausitilaukselle.Aitio? Tämä on ilmeisesti Apu-lehden maksumuurin takana, vai oliko saatavilla jostain julkisesti?
Suomen parasta urheilujournalismia, jos mahdollista niin iso suositus kuukausitilaukselle.Aitio? Tämä on ilmeisesti Apu-lehden maksumuurin takana, vai oliko saatavilla jostain julkisesti?
Mulla oli sama juttu. Harmi.Meinasin ottaa 1kk ilmaisen kokeilun vaan lyö virhettä kahella eri maksukortilla. Noh, enpä mä Sihvosta jaksaiskaan kuunnella.
Meinasin ottaa 1kk ilmaisen kokeilun vaan lyö virhettä kahella eri maksukortilla. Noh, enpä mä Sihvosta jaksaiskaan kuunnella.
Mulla oli sama juttu. Harmi.
Nyt itseasiassa toimiikin vaikka aiemmin herjasi.Sama juttu täällä.
Mulla herjaa edelleen että "Jokin meni vikaan".Nyt itseasiassa toimiikin vaikka aiemmin herjasi.
Mulle tuli sähköpostin roskapostiin tilausvahvistus parin tunnin viiveellä. Ehkä se vielä toimii myöhemmin.Mulla herjaa edelleen että "Jokin meni vikaan".
Sama. Tilausvahvistus tuli aika paljonki myöhässä. Pitää muistaa lopettaa toi palvelun tilaus, on se Sihvonen hirveetä kuunneltavaa edelleen.Mulle tuli sähköpostin roskapostiin tilausvahvistus parin tunnin viiveellä. Ehkä se vielä toimii myöhemmin.
Oli myös aika lyhyt tekstinpätkä Jokereista, jos vertaa saman artikkelin IPK-osioon.Mestis-ennakko: Jokerien kovimmat haastajat tulevat Itä-Suomesta
Olipas laadukas ja pieteetillä kirjoitettu Mestis-ennakko, Jokereiden osalta, Jatkiksen toimitukselta. Erityisesti tämä pelaajanosto teki vaikutuksen: ”Kannattaa kiinnittää myös katseet Kalle Myllymaahan, joka nakutti viime kaudella Salzburgin kakkosjoukkueessa 34 otteluun tehot 23+28.”
On selkeästi kotiläksyt tehty.
Näköjään muokattu pois jutusta klo 9:11Mestis-ennakko: Jokerien kovimmat haastajat tulevat Itä-Suomesta
Olipas laadukas ja pieteetillä kirjoitettu Mestis-ennakko, Jokereiden osalta, Jatkiksen toimitukselta. Erityisesti tämä pelaajanosto teki vaikutuksen: ”Kannattaa kiinnittää myös katseet Kalle Myllymaahan, joka nakutti viime kaudella Salzburgin kakkosjoukkueessa 34 otteluun tehot 23+28.”
Varmasti ihan paikkaansa pitävää tekstiä. En ala kiistämään.Tuli luettua yhteistyökumppanit osiota, että kenelle tulisi viskoa tärkeitä pennejä ja tuli huomattua hauska yksityiskohta.
"Tiesitkö muuten, että Jokerit sai suomalaisissa medioissa näkyvyyttä yhteensä 32,5 miljoonalla eurolla kaudella 2022-2023? (Sponsor Insight) Tämä kaikki siis pelaamatta peliäkään. "
Suattaappi olla että kausina 2022 ja 2023 tapahtui näin, suattaapi olla että ei :D
Mestis-ennakko: Jokerien kovimmat haastajat tulevat Itä-Suomesta
Oli myös aika lyhyt tekstinpätkä Jokereista, jos vertaa saman artikkelin IPK-osioon.
@Everton kausiennakko oli myös tänä vuonna aivan huikea. En varmaan muistanut itse ketjussa kiittää, mutta kiitellään tässä.Hieman eri sarjassa kyllä kuin käyttäjän @Everton aivan mielettömän hieno ennakkopaketti tuolla yleisessä Mestis-osiossa. Iso kiitos ja suositus sinne suuntaan.
Joo nettisaitilla olisi sitä-sun-tätä korjattavaa ja parannettavaa käyttäjäystävällisemmäksi. Joku mainitsikin myös sen että Suomessa on tapana aloittaa kalenteriviikko maanantaista.@Everton kausiennakko oli myös tänä vuonna aivan huikea. En varmaan muistanut itse ketjussa kiittää, mutta kiitellään tässä.
Täysin asiasta kolmanteen, mutta melko mielenkiintoinen tuo kotisivujen "Ottelut" -osio. Joku saattanut toki jo mainita, mutta mobiililla ei näy suoraan, että mikä ottelu pelataan (pelkkä harmaa laatikko pelipäivällä) ja työpöytäversiossa kalenteria ei voi kelata taaksepäin. Toki ongelma voi olla vaan mulla. Tietysti myös linkki kotipelien lippuihin voisi olla ihan jees, jos sen tuolta Ottelut -välilehdeltä avaa.
Posia kun posin paikka on. Helvetin hyvä, loistava jakso Katupoikia! Vamos.