Nyt kun kaikki vituttaa kybällä, melkein tulee kyynel silmään lukiessa tämän ketjun viestejä. MC61, Otto on ikoni, sankari, suurmies, hallitsija ja kaikkien aikojen taituri. Voi perkele että yksi ihminen ja pelaaja voi saada tällaisen kylmän, havumetsävyöhykkeen karhun pissimään hunajaa. Kun Oton paita saadaan kattoon, mulla on standing ovation viikon verran.Viestin lähetti MC61
Otto on Jokeri 120-prosenttisesti, eikä jokerileimaa himmennä edes kyky ylivertaiseen fyysiseen peliin. Mielestäni ylivoimaisesti se pelaaja, johon Jokerit henkilöityy absoluuttisesti.
Viestin lähetti sovhoosi
JTero Lehterä: perusolemukseltaan ärsyttävä.
Mä otin tän provona ja pilke silmökulmassa heitettynä läppänä. Tero Lehterä on yhtä paljon Jokeri, kuin Jan Caloun Hifk.Viestin lähetti sovhoosi
Tero Lehterä: perusolemukseltaan ärsyttävä.
Viestin lähetti bozik
Nyt kun kaikki vituttaa kybällä, melkein tulee kyynel silmään lukiessa tämän ketjun viestejä. MC61, Otto on ikoni, sankari, suurmies, hallitsija ja kaikkien aikojen taituri. Voi perkele että yksi ihminen ja pelaaja voi saada tällaisen kylmän, havumetsävyöhykkeen karhun pissimään hunajaa. Kun Oton paita saadaan kattoon, mulla on standing ovation viikon verran.
Ja Gags, tuo raamatunlause lukee minunkin seinälläni. Ihan siinä vieressä jossa on taulu, jonka aiheena on Jokerit. Vanhasta junnuaikaisesta pelipaidastani leikkasin narrin kuvan irti ja laitoin kehyksiin. Yksinketaista, kaunista, mykistävää ja kaikin puolin loistavaa. Pitäkää ranskanpellet munaliisanne, mulla on himassa taulu, johon on pelkistetty kaikki olennainen tässä luomakunnassa.
Silloin kun vielä pari vuotta sitten jaksoin ostaa kausikortin, mietin peleissä miksei Areenalta löydy katon paitoja lukuunottamatta mitään omaa, Jokereita. Ei mitään mitä käytävällä esitellä kanadanserkulle tai kummipojalle, kertoa tässä kehystetyssä kuvassa tuulettavan pelaajan olleen epäjumalista suurimman. Nyt kun miettii, niin se yksi hahmo jolla aloittaa Areenan jokeristaminen on tietenkin ja yksinoikeudella Otto. Vedetään Areenan seinään kuvasarjaa Oton valikoiduista syötöistä tyhjän maalin edessä. Revitään se heseeburgeri sieltä hevon helvettiin ja tilalle Otakarin pizzalapiolla lättyjä paistava kioski. Kaikki silver ja muut starit muutetaan Pub Oton Vastataklauksiksi.Viestin lähetti bozik
Nyt kun kaikki vituttaa kybällä, melkein tulee kyynel silmään lukiessa tämän ketjun viestejä. MC61, Otto on ikoni, sankari, suurmies, hallitsija ja kaikkien aikojen taituri. Voi perkele että yksi ihminen ja pelaaja voi saada tällaisen kylmän, havumetsävyöhykkeen karhun pissimään hunajaa.
Niin milloinkohan se sitten saadaan sinne kattoon? Eikös Otto ole jo tiukasti hotellibisneksissä, joten Virmanen hopi hopi. Ostan hallin parhaat paikat ja pidän kättä lipassa jo lämmittelyssä. Ja jos sillä turkulaisella molopäällä on jotain sitä vastaan että Otto otetaan yhden pelin ajaksi mukaan kokoonpanoon, niin välittömästi kenkää ja ensimmäisellä junalla Raisioon!Viestin lähetti bozik
Kun Oton paita saadaan kattoon, mulla on standing ovation viikon verran.
Nyt oli niin paha, ettei pysty katsomaan toista kertaa. Sinne vaan muiden mammammaa-poikien jatkoksi ignorelistalle.Viestin lähetti sovhoosi
Jokerien imagon ruumillistumia ovat:
Tero Lehterä: perusolemukseltaan ärsyttävä.
Ai se on juonut muidenkin viinat ? Mä tarjosin sille iskemättömästä stobesta, että otas ukko kulaus. Sinne meni se stobe ja huikalla.Viestin lähetti Barnaby
Muistan vielä vuoden 91 pikkujouluissa kun se velmu selitteli että ehkä vuoden tai kaksi pelaa täällä - ja ryysti puolet mun stobesta kun pyysin pitämään hetken. :-)
Viestin lähetti Barnaby
Nyt kun miettii, niin se yksi hahmo jolla aloittaa Areenan jokeristaminen on tietenkin ja yksinoikeudella Otto. Vedetään Areenan seinään kuvasarjaa Oton valikoiduista syötöistä tyhjän maalin edessä. Revitään se heseeburgeri sieltä hevon helvettiin ja tilalle Otakarin pizzalapiolla lättyjä paistava kioski. Kaikki silver ja muut starit muutetaan Pub Oton Vastataklauksiksi.
Viestin lähetti bozik
Nyt kun kaikki vituttaa kybällä, melkein tulee kyynel silmään lukiessa tämän ketjun viestejä. MC61, Otto on ikoni, sankari, suurmies, hallitsija ja kaikkien aikojen taituri. Voi perkele että yksi ihminen ja pelaaja voi saada tällaisen kylmän, havumetsävyöhykkeen karhun pissimään hunajaa. Kun Oton paita saadaan kattoon, mulla on standing ovation viikon verran.
Viestin lähetti bozik
En voi myöskään koskaan unohtaa, kun Otto vakavalla naamalla selitti kaikille, että kyllä hänen ja Sejban ennen matsia nauttima luumuviina auttaa. Saa kuulemma hengityksen kulkemaan...
Tämä saattaa hyvinkin olla näin. Luumuviinasta vain silloin puhuttiin, mutta mistäpä sitä tietää mitä ne ukot otti. Ainoa varma homma on, että tujut ennen matsia otettiin, tämän on varmistanut moni silloisista pelimanneista. Otosta saisi helposti kirjan kirjoitettua. Kaiken sen uskomattoman taidon lisäksi kaveri oli todellinen huumorimies ja tuskin kenelläkään oli ukon seurassa tylsää.Viestin lähetti JHag
Siis kyseessähän on ollut Tsekkien kansallisjuoma eli Becherovka. Mun tietääkseni Becherovka ei ole luumuviinaa?
Viestin lähetti eagle
Lyhyesti, kun ei ole pitkiä menestyksekkäitä perinteitä, niin yritetään ne rakentaa sitten vaikka keinotekoisesti.
Tätä on jo aika paljon aikoinaan käsitelty mutta tarkoitat tuolla pilipaliturnauksella ilmeisesti tuota Continental Cupin viiriä. Jokerit voitti Milanossa ja Luganossa tuon turnauksen joka oli IIHF:n virallinen Euroopan mestaruusturnaus, sen puolesta ihan oikeutettu teksti siellä katossa on. Itsekin tuonne Etelä-Eurooppaan matkustin silloin pelejä katsomaan ja kyllähän siellä kovatasoisia pelejä oli. Lokomotiv Jaroslavl oli NHL-vahvistuksineen Luganon valmentajan sanoin NHL-tason joukkue, ja sveitsiläisjoukkueetkin erittäin kovia. Hieno turnaus ja hieno mestaruus.Viestin lähetti eagle
tyyliin nostetaan viirejä kattoon ihan pilipaliturnauksista ja julistetaan itsensä vaikka miksi mestareiksi
Jokereiden perinteet uloittuu Töölön Vesan perustamisvuoteen 1906 joka on neljännesvuosista enemmän kuin Tapparalla (TBK:lla). Jokerit nimellä on tullut mestaruus ja muutakin menestystä jo 1970-luvulla, ja pelasi Töölön Vesakin SM-sarjassa mutta mitalit jäi saavuttamatta. Että kyllä niitä perinteitä löytyy pidemmältäkin ajanjaksolta.Viestin lähetti eagle
Lyhyt menestyksekäs kausi, jonka aikana jo yllä mainittuja asioita. Ehkä tulevaisuudessa(50-vuoden päästä) voidaan puhua samassa lauseessa jo ns. suurten(perinteineen) seurassa.
NHL:ssä muut haukkuvat Coloradon faneja juuri katkarapuleivistä, joten oletko nyt hiukan sekoittanut sarja?Viestin lähetti eagle
Jokereista tulee mieleen vain 90-luvulla ja myöhemmin joukkuetta "kannattamaan" alkaneet, jotka eivät tienneet pelaajien nimiä, muutenkaan kiekosta pitää, katkarapuleivät kuitenkin maistuivat ja kovasti oltiin Jokeri-"kannattajia".
Niinpä, niitä minäkin mielelläni hallilla katselisin...Viestin lähetti Kontulan Ottawa
missähän mahtavat olla ne tosifanien halveksumat teinitytöt, jotka 90-luvun alussa tulivat Teemua, Kekeä ja Makea katsomaan ?
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
tämä "HIFK" tyyppinen pelaaja on minulle mysteeri. Oliko Matti Hagman HIFK-tyyppinen ?
Mulla ei ole Oton kittaamasta tsekkiläisestä viinasta omakohtaista kokemusta, mutta luumuviina eli Slivovice sopisi varmasti paremmin profiiliin.Viestin lähetti JHag
Siis kyseessähän on ollut Tsekkien kansallisjuoma eli Becherovka. Mun tietääkseni Becherovka ei ole luumuviinaa?
Viestin lähetti Tuomas
Jokereiden perinteet uloittuu Töölön Vesan perustamisvuoteen 1906 joka on neljännesvuosista enemmän kuin Tapparalla (TBK:lla).
.Viestin lähetti Senior
Jokerien viime vuotista imagokehitystä ja -suuntaa vaikeuttaa jotenkin Hjalliksen aika. Ei sillä, että aika olisi lyhyt, enemmän se, ettei miehellä itsellään ole ollut varsinaista kiekkohistoriaa, tuntemusta ja taustaa
Viestin lähetti Senior
Teemat vaihtelevat ja vaihtuvuus on suurta.