Birkku kirjoitti:
Jep, jep. Noita ykstittäisiä hörhöjä löytyy joka jokkueen kannattajista sekä jokaisesta jäähallista. Epäilen ettei nuo SaiPafanit kuitenkaan kuorossa käyneet tälle lapsukaiselle huutelemassa.
Tätä keskustelua on joutunut seuraamaan turhankin pitkään täällä. Ylläolevalla lainauksella Birkku pelasi jälleen itsensä ulos tästä keskustelusta puhuen jo ties kuinka monennen kerran ristiin. Ensin niitä idiootteja oli vain Jokereiden kannattajissa, sitten niitä oli muissakin, sitten niitä oli taas UJ:ssa, sitten taas omissa ja niin edelleen.
Itse myönnän, että UJ:n lipunvarastaminen oli todella idioottimaista ja jääkiekko-otteluun kuulumatonta. Näin myös tilanteen, jossa lippua tultiin noutamaan pois ja sen seuraukset. Melko läheltäkin vielä. Ei ole kysymystäkään, etteikö tuossa tilanteessa tietyillä henkilöillä päässyt se sisäinen idiootti esille.
Itse en kuulu UJ:n toimintaan, mutta JF:n jäsen olen ollut jo joitakin vuosia. UJ:ta kiitän tunnelmanluomisesta halliin, toki jotkin huudot ovat omasta mielestäni turhia/ajattelemattomia. Mutta on todettava, että vuodesta -91 otteluita seuranneena voin väittää kirkkainsilmin, että kielenkäyttö on siistiytynyt melkolailla itse kunkin joukkueen kannattajien huudoissa.
Kuten monet muut ovat jo edellä todenneet, emme me ole ainoa ryhmä, joiden huudot ovat välillä ala-arvoisia. Tätä ihanuutta riittää ihan jokaisen joukkueen kannattajista.
Eli jos jätetään erittelyt sikseen ja seurataan vaan sitä kiekkoa. Iltalehdenkin tutkimuksesta se tieto jonkin aikaa sitten jälleen varmistettiin, me olemme sarjan vihatuin joukkue. Mutta miksi meidän pitäisi siitä välittää, niin se metsä vastaa kun sinne huudetaan. :D
Edit: eli miksi meitä pitää kritisoida kokonaisena porukkana, kun meistä vain osa on tehnyt jotain? *Yleistys kunniaan*