Birkku kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Kuule minun on pirun vaikea eritellä millä nimellä mikäkin järjestäytynyt Jokeriporukka milloinkin esiintyy.
Olet useassa viestissä kritisoinut Jokerifaneja eri sanankääntein. Olet puhunut m.m. "ultaporukasta", "joukosta", "järjestäytyneestä jokeriporukasta", sekä kirjoittanut m.m. että "kommentit koskevat nimenomaan järjestäytynyttä fanitoimintaa", "en voi nähdä mitään hyvää ryhmän toiminnassa" sekä "homoa hoilottavat Jokerifanit ry:n edustajat".
Jokerifanit ry:llä on lähemmäs tuhat jäsentä, joten jos kritisoit "Jokerifanit ry:n edustajia" niin kritiikkisi koskee näitä tuhatta, ja jos kritisoit "Jokeriporukkaa" niin aika moni joka kannattaa Jokereita tuntee tämän koskevan itseään.
Birkku kirjoitti:
Tämä ketju käsittelee näitä Ultria, joten oletin automaattisesti jokaisen lukijan ymmärtävän mielipiteeni koskevan tuota ryhmää.
Verratkaa edelliseen lainaukseen jossa nimimerkki kirjoittaa että "minun on pirun vaikea eritellä millä nimellä mikäkin järjestäytynyt Jokeriporukka milloinkin esiintyy".
No jos tämä nyt sitten on selvillä, niin voisit ehkä olla kirjoittamatta että "Jokerifanit ry", "järjestäytynyt Jokeriporukka", "järjestäytynyt fanitoiminta" jne jos et näitä tarkoita. Ultraporukan ja muut erottaa muuten aika helposti toisistaan. Tämä selviää jos vaikka käy jossain ottelussa tarkastamassa tilanteen.
Birkku kirjoitti:
Onko tämä ymmärrettävä jonkinlaisena uhkauksena?????
Ei tietenkään. Kerron vain sinulle että jos ihmisille sanoo että ei voi nähdä mitään positiivista heidän toiminnassaan niin he eivät arvosta sinua ja vastaukset ovat sen mukaisia. Ei tällä tarkoiteta että nelikymppiset äijät toimistohommien ja lemmikin ulkoiluttamisen jälkeen menevät jäähallin parkkipaikalle rautaketjujen kanssa tappelemaan.
Birkku kirjoitti:
Voitko nimetä yhden perättömän juorun.Onko mielipide juoru?
Hmm. Kommunikaatiotieteellinen kysymys… Mielipide voi kyllä mielestäni olla juoru, jos siinä tuodaan esille asioita jotka eivät pidä paikkaansa. Mutta toki linjanveto on hankalaa. Tässä kuitenkin pari esimerkkiä asioista joita olet tänne kirjoittanut ja joita minä en pidä paikkaansapitävinä:
”huudetaan homoa kuorossa”
”Jos halua kuulua joukkoon joka ei osaa käyttäytyä”
”maalaiset" antavat palautetta kun heitä haukutaan kuorossa homoiksi sekä janareiksi”
”typeryyksiä huutelevat ja tappeluita saavat aikaiseksi”
”järjestyshäiriöitä esiintyy ja huudot ovat naurettavia”
”homoa hoilottavia Jokerifanit RY:n edustajia”
”Pidän todella huonona käytöksenä hallilla tappelua”
Birkku kirjoitti:
Omalta osaltani tämä asia on totaalisesti loppuun käsitelty. Vakavassa harkinnassa on myös suuren ilon tuottaminen monelle kirjoittajalle.
///
lopullisen päätöksen nimimerkkini kohtalosta tulen tekemään pian. Vaihtoehdot ovat poistaa tunnukset, vähetää kirjoittelua tai vähentää kirjoittelua radikaalisti. Jä tästä ei kenenkään tarvitse pistää vapaan puolelle äänestystä. osaan tehdä päätökseni itse.
Suuren valtiomiehen puhetta! Elä nyt hyvä mies kuitenkaan tee mitään liioiteltua, tämähän on käymässä aika hauskaksi.