Noista ilmaislipuista: Mulle on epäselvää puhutaanko tässä jokereiden suoraan antamista ilmaislipuista vai Jokereiden sponsoreiden antamista ilmaislipuista joita jokerit on myynyt heille tai mitkä on näiden väliseen sponsorisopimukseen sisältynyt tms? Julkaistaanko tilinpäätöksessä erikseen saadut lipputulot? Jos julkastaan niin eikös siitä suht helposti pääse laskemaan keskihinnan lipuille kun tiedetään eurot ja kappalemäärät.
Itse puhun sponssien lipuista, joita olen saanut (ja laittanut eteenpäin) ja niissä hinta on 0 euroa. Sponsorit maksavat niistä periaatteessa jotain. Periaatteessa siksi, että jos halli ei ole tulossa täyteen, sponsori saa lisää lippuja, vaikka ei muuten otteluun saisikaan. Kaikkiaan ns. valmiina ottelua kohden Jokereilla oli SM-liigan aikaan Virmasen mukaan noin 2 000 - 3 000 lippua, jotka olivat osa yhteistyösopimuksia. KHL:n osalta yksityiskohtainen määrä ei ole tiedossani sen enempää, mitä Ruohonen ja Kohonen ovat avanneet. Jokerit jakaa ilmaislippuja myös mm. kouluille ja yhteistyöseuroille junnuissa.
Tilinpäätöksessä ei julkaista lipputuloja, mutta Kohonen ja Ruohonen ovat kertoneet lipputulojen osuuden budjetista ja sen, onko päästy siihen. Keskihinnan olen muutaman kerran laskenut palstalle noista tiedoista kun katsojamäärä kauden aikana on tiedossa ja keskihinta pitää suunnilleen yhtä eilen MTV:n ilmoittamien yksityiskohtaisten lukujen kanssa.