Ilmoitukset

Nimimerkin Pompino jatkuva aggressiivinen ja henkilökohtaisuuksiin menevä kirjoitustapa on palkittu kuukauden pelikiellolla. Aiempi rikehistoria samasta asiasta pidensi pelikieltoa.

Sulje ilmoitus

Mauri-Antero pääsee viikon huilille Perussuomalaisten ketjuun kirjoitetun hyvän maun vastaisen viestinsä vuoksi. Fantasiat koko mantereen tuhoamisesta eivät kuulu palstallemme.

Sulje ilmoitus

Jokereihin liittyvät pelin ulkopuoliset asiat

Viestiketju osiossa 'Jokerit' , aloittajana powerforward#7, 30.08.2014 klo 21.41.

1. V-G- Jäsen

Suosikkijoukkue:
    NHL
    Lainaus:
    Tuohan ei tule yksinään saamaan lupaa, vaan vain jos suurempi kokonaisuus toteutuu. Sinne pitäisi olla tulossa kaiken maailman tapahtuma-areenaa ja kaupallisia palveluita urheilukompleksin lisäksi. Voi tosin hyvin onnistuakin, eikä Vantaalla mitään sitä vastaankaan ole, mutta kokonaisuus on oltava halutun kaltainen niin rahoituksen, toiminnallisuuksien kuin kaavankin suhteen.

Cobol tykkää tästä.
  2. Cobol Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit Suomessa
    Kiitos @V-G- vastauksestasi. Mielenkiintoinen hanke monessa mielessä. Joitakin niistä ovat taustavoimat, rahoitus ja katsomokapasiteetti kiekkopeleissä. Noin 7 000 katsojaa mahdollistaa hyvin pelaamisen Liigassa.

3. Ruuhkis Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Lukko/NHL
    Mielenkiintoista tuossa oli halukkuus pääsarjaan. Jotenkin tuntuu ylitsepääsemättömältä ajatukselta, että vaikka puitteet/joukkue olisi kunnossa, niin kabinettipäätöksellä Kiekko-Vantaa nostettaisiin Liigaan. Tämä tilannehan avaisi portit Jokerit-Vantaa farmille, mikä on varmaan viimeisimpiä asioita mitä Liigan yläkerta haluaisi.

Tietenkin jos jostain syystä Liiga avattaisiin lähiaikoina, niin tilanne olisi eri. Tähän en vain jaksa uskoa, niin kauan kuin Jokerit pelaavat kilpailevassa sarjassa, joka nähdään punaisena vaatteena.

4. Cobol Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit Suomessa
    Lainaus:
    Itse näkisin jopa mahdollisuuden Jokerien siirtymiseen Vantaalle uuteen halliin. Sitten joskus.

5. powerplaymaker Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, Detroit Red Wings
    Lainaus:
    Jos ei muuten, niin varamahdollisuutena ja vivutuksena mahdollisiin muihin neuvotteluihin.

6. ejs Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit
    No huh huh!

Olisi kyllä ihan sieltä itsestään, että Jokerit alkaisivat pelata jossain Vantaan peräkylässä (ja kyllä, olen tietoinen Kivistön rakentumisesta ja kaavoituksesta...). Nyt taas niitä valoja päälle, kiitos!

Itse kun olen ajatellut, että olen aika joviaali ja sopeutuvainen moneen eri asiaan Jokereiden ympärillä, mutta tällaista kauhuskenaariota en oikeastaan edes ole ajatellutkaan. Helsinki on mun mielestäni erittäin voimakas osa Jokereiden identiteettiä, voimakkaampi kuin sarja, jossa kulloinkin pelataan.

7. Cobol Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit Suomessa
    Lainaus:
    Näin mitä ilmeisemmin. Ja sekin on mahdollisuuksien rajoissa, että osa toiminnasta siirtyisi pysyvämmin Vantaalle.

8. Cobol Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit Suomessa
    Lainaus:
    Jos oletetaan, että KHL:ssä pelaamiseen ei jossain vaiheessa rahaa tule, Arena saattaa olla edelleen venäläisten hallussa. Elleivät myy sitä. Jos on venäläisten hallussa, paineita voi tulla ainakin muun toiminnan osalta, kuin itse pelien. Ei raha riitä moninkertaiseen jäämaksuun harkoissa läpi harjoituskauden tms. Samoin saattaa tulla myös KHL:n aikana Arenalle isomman rahan produktioita, joiden takia esimerkiksi play-offeista 2-3 ensimmäistä ottelua tai vaikkapa kotiottelut 5 ja 6 jouduttaisiin pelaamaan muualla. Onhan näitä ollut jo aiemmin sekä SM-liigassa, että KHL:ssä.

9. powerplaymaker Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Jokerit, Detroit Red Wings
    Lainaus:
    @ejs ei huolta, että Jokerit tonne nyt olisi siirtymässä. Junnuille toki erittäin hyvä treenipaikka. PK-seudulla jäävuorot aivan kortilla.

Jos Jokerit päättäisi siirtyä Liigaan, niin kyllähän Hartwall Arena mielellään pitäisi Jokerit siellä pelaamassa. Bisnestä hekin lopulta haluavat tehdä, eikä hallia kannata tyhjänäkään seisottaa. Jokerien etu olisi myös Arenan etu, vaikka sitten Liigassa pelattaisiinkin.

Vaan miettikääpä jos naapurin halliprojekti ei koskaan toteutuisikaan ja ostaa paukkauttaisivat sitten Arenan...(itkunauruhymiö tähän)