Jokereiden kohuttu fanikatsomo..

  • 13 761
  • 170
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: Re: Tommy

Viestin lähetti hull16


Kuningas puhuu asiaa, mutta ollaan sen verran sivistyneitä, että ei vedetä turpaan ketään eikä sorruta turhiin nimittelyihin niinkuin monet muut ovat tänään täällä tehneet!

Nimenomaan. Vieläpä vääriä tahoja ja mikä pahinta, niin oikein mainiten henkilön nimeltä, vaikka tämä on julkinen foorumi.
Jos minä huomaisin, että joku on kirjoittanut itsestäni moista vailla mitään todellisuusperää olevaa paskaa - kenties tuhansien ihmisten luettavaksi - ja saisin tietää kirjoittelijan henkilöllisyyden, niin perästä kuuluisi varmasti. Tavalla tahi toisella.
 

Jokiharju10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Re: Huudot

Viestin lähetti Cannibal
Olisivat hyviä jos niiden ensisijainen pyrkimys olisi kannustaa omaa ryhmää. Näin ei Ilmalassa ole. Mielestäni kaikenlaiset Ugh-huudot ja myös Seula-huudot ovat naurettavia ja täysin turhia. Ne eivät kuulu jääkiekkoon. Huutoa pitää olla, mutta AINA VAIN omaa joukkuetta kannustavia. Minun puolestani Narrifanit saavat huutaa vaikka Areenan katon paskaksi, kunhan huutavat jotain, joka liittyy kotijoukkueeseen kuten esim. JOKERIT! tai TAISTELE JOKERIT tms. Se kyllä käy, mutta muu ei. Muu on sivistymätöntä ja typerää. Miksei tämä mukamas Suomen paras ja kookkain katsomo sitten voi kannattaa pelkästään omiaan kuten esim. Espoossa tehdään? Kysyn teiltä kaikilta, miksei?

En usko, että tuolla huutelulla on minkään valtakunnan vaikutusta pelaajien suorituksiin. Ehkä joku voi siitä hermostua, mutta Myllys nyt ei ainakaan. Mies on pelannut NHL:ssä ja ties missä uransa aikana ja kokenut aika lailla. Ei varmasti jossain Ilmalassa tuollaisen porukan takia mene pasmat sekaisin. Ajatelkaa nyt vähän. Sen sijaan se ärsyttää kyllä esim. minua, sillä haluaisin mieluummin kuulla kannatusta.

Täällä sitten nämä fiksuimmatkin Jokeri-fanit kuten Vakio, ovat kuumentuneet aika totaalisesti...en olisi uskonut...ja aivan turha itkeä takaisin että pistä hame päälle äläkä tule katsomaan pelejä jos ei kestä tätä. No kestäähän sen, mutta tyhmää se on mielestäni. Matseihin tulen toki jatkossakin, vaikka tämän katsomon käytös tällaista onkin. Törkeää mielestäni viheltää tai herjata loukkaantunutta pelaajaa. Espoossa taas on jälleen kerran aivan eri meininki. Sekin on mielestäni törkeää, että kun ottelun jälkeen mainitaan parhaat pelaajat, niin aletaan viheltämään jos joku vastustajan pelaaja saa tähden tai kaksi Ilta-Sanomilta. Mitä viheltämistä siinäkin on?? Otteluhan on jo ohi, ja kyseinen pelaaja on pelannut hyvin! Uskomatonta.

Tuntuu siltä, että vuosi vuodelta tilanne vain pahenee....
Niin, todennäköisesti nyt se vain yltyy...kyseessä on vähän sama juttu kun silloin keskusteltiin Blues-fanien rummusta. Nyt heillä varmasti on se rumpu joka pelissä :) Mutta sanonpahan vain että todella tyylitöntä ja arveluttavaa touhua. Kannattaisitte omianne.

Saas nähdä kuinka monta chattivastausta tähänkin taas tulee, kun joku tästä fanikatsomosta päästää verbaaliset taitonsa valloilleen vastaamalla: "Nyyh Nyyh" ja pistämällä hymiön päälle....no, jään innokkaana odottamaan, ovatko vastaukset linjan mukaisia eli yhtä tyhmiä kuin se kuuluisa katsomo...tähän asti näköjään hyvin pitkälti ovat olleet. Poikkeuksiahan tietysti löytyy.

"UGH UGH"
-Pave-

"Jokerit! Jokerit!"
-Pave-

Kumpi parempi?

Eikö seulaa huudeta muualla kuin Hartwallilla? Varmasti huudetaan.
Ja Jokerifanit ei kannusta joukkuetta? Juuri sitä se homma suurimmilta osilta on, rivouksia on hyvin vähän, vähän viime kauteen verrattuna. Tunnetustihan täällä saa kirjoittaa anonyymina, kuten itsekin teen, mutta rajansa kaikella. Teidän jutut perustuu kuulemiinne ja paisuteltuihin juttuihin.
Pelaajien suusta on kuultu paljon positiivista tällä kaudella, juuri siitä OMIEN kannatuksesta. Monet Jokeripelaajat ovat sanoneet että rakastavat Jokerifaneja. Hyvästä tunnelman luomisesta ja kannustuksesta tullut paljon kiitosta, Jamie Ram sanoi myös että Jokerifanit ovat maailman parhaat fanit mitä on nähnyt tähän mennessä.

Ja vielä.. en tiedä kuka fanikatsomossa niitä "Kuole!" -huutoja eilen aloitti, mutta niissä oli mukana vain muutamia henkilöitä monesta sadasta. Zero vai mitä lukeekaan sen "kaljupään" paidassa.. en hänestä suuremmin tiedä, eilen nyt mitä fanikatsomoa katsoin niin mies oli aloittamassa raivokasta Jokerit! *clapclapclap* -huutoa heti pelin alussa.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Lyhyestä virsi kaunis:

Jokainen kannattakoon omaa joukkuettaan korvien välissä olevan kapasiteetin rajoissa. Jos joku käyttäytyy idioottimaisesti on siitä aivan turha itkeä, koska ei se ihmisestä fiksumpaa tee. Tämän sanoisin olevan niitä elämän realiteetteja.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Re: Huudot

Viestin lähetti Cannibal
Olisivat hyviä jos niiden ensisijainen pyrkimys olisi kannustaa omaa ryhmää. Näin ei Ilmalassa ole. Mielestäni kaikenlaiset Ugh-huudot ja myös Seula-huudot ovat naurettavia ja täysin turhia. Ne eivät kuulu jääkiekkoon. Huutoa pitää olla, mutta AINA VAIN omaa joukkuetta kannustavia. Minun puolestani Narrifanit saavat huutaa vaikka Areenan katon paskaksi, kunhan huutavat jotain, joka liittyy kotijoukkueeseen kuten esim. JOKERIT! tai TAISTELE JOKERIT tms. Se kyllä käy, mutta muu ei. Muu on sivistymätöntä ja typerää. Miksei tämä mukamas Suomen paras ja kookkain katsomo sitten voi kannattaa pelkästään omiaan kuten esim. Espoossa tehdään? Kysyn teiltä kaikilta, miksei?

En usko, että tuolla huutelulla on minkään valtakunnan vaikutusta pelaajien suorituksiin. Ehkä joku voi siitä hermostua, mutta Myllys nyt ei ainakaan. Mies on pelannut NHL:ssä ja ties missä uransa aikana ja kokenut aika lailla. Ei varmasti jossain Ilmalassa tuollaisen porukan takia mene pasmat sekaisin. Ajatelkaa nyt vähän. Sen sijaan se ärsyttää kyllä esim. minua, sillä haluaisin mieluummin kuulla kannatusta.

Täällä sitten nämä fiksuimmatkin Jokeri-fanit kuten Vakio, ovat kuumentuneet aika totaalisesti...en olisi uskonut...ja aivan turha itkeä takaisin että pistä hame päälle äläkä tule katsomaan pelejä jos ei kestä tätä. No kestäähän sen, mutta tyhmää se on mielestäni. Matseihin tulen toki jatkossakin, vaikka tämän katsomon käytös tällaista onkin. Törkeää mielestäni viheltää tai herjata loukkaantunutta pelaajaa. Espoossa taas on jälleen kerran aivan eri meininki. Sekin on mielestäni törkeää, että kun ottelun jälkeen mainitaan parhaat pelaajat, niin aletaan viheltämään jos joku vastustajan pelaaja saa tähden tai kaksi Ilta-Sanomilta. Mitä viheltämistä siinäkin on?? Otteluhan on jo ohi, ja kyseinen pelaaja on pelannut hyvin! Uskomatonta.

Tuntuu siltä, että vuosi vuodelta tilanne vain pahenee....
Niin, todennäköisesti nyt se vain yltyy...kyseessä on vähän sama juttu kun silloin keskusteltiin Blues-fanien rummusta. Nyt heillä varmasti on se rumpu joka pelissä :) Mutta sanonpahan vain että todella tyylitöntä ja arveluttavaa touhua. Kannattaisitte omianne.

Saas nähdä kuinka monta chattivastausta tähänkin taas tulee, kun joku tästä fanikatsomosta päästää verbaaliset taitonsa valloilleen vastaamalla: "Nyyh Nyyh" ja pistämällä hymiön päälle....no, jään innokkaana odottamaan, ovatko vastaukset linjan mukaisia eli yhtä tyhmiä kuin se kuuluisa katsomo...tähän asti näköjään hyvin pitkälti ovat olleet. Poikkeuksiahan tietysti löytyy.

"UGH UGH"
-Pave-

"Jokerit! Jokerit!"
-Pave-

Kumpi parempi?

Ei tähänkään pitänyt enään ottaa kantaa,mutta...



Kysymys:Kuuletko fanien kannustuksen? Mitä mieltä olet kun vastapuolen kannattajat huutavat maalivahdille ilkeyksiä, kuten esim. ’seula’?

Jamie Ram:Fanien kannustuksen kuulen hyvinkin ja siitä saa innostusta. Toivottavasti jaksatte kannustaa täysillä kauden loppuun saakka. Vuosien varrella on tottunut jo siihen että maalivahdille huudellaan kaikenlaista ja sen on oppinut sulkemaan pois mielestään.

Kaikki Jokereitten pelaajat ovat kehuneet kannustusta peleissä päästä varpaisiin.

Luuletko että fanikatsomo teidän Espoolaisten mieliksi lopettavat kaikki "seula"huudot,ostaisivat parit rummut,ja koko pelin ajan kuuluu "Helsinki,Helsinki" huuto?:D

Jääkiekko on showta,huudot kuuluvat siihen,jos huudoilla saadaan vastustajaa vähänkin hiiltymään,niin ollaan onnistuttu.
Se on kyllä totta,että kannustus omille on tärkeämpää kuin vastustajille v*ttuilu.
Mutta kaikenlaiset "kuole pois" huudot pitäisi saada jokaiselta liigapaikkakunnalta poistettua.


Jokainen viesti tähän ketjuun menee kyllä provosoimisen puolelle.
Parasta että koko turha viestiketju suljettaisiin.

Ps.En kuulu fanikatsomoon ;)
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Heh

Aivan, Jamie Ramhan varmasti sanoisi että fanit ovat aivan paskat....eli toisin sanoen P-Amerikkalaiset pelaajat sanovat juuri sen mitä halutaan kuulla. Sanoihan taannoin tämä teidän ikioma harvahammas inkkarinne jäävänsä Espooseen täksi kaudeksi...ja missäs hän nyt pelaa? Toporowski sanoi Espoon fanien olevan aivan mahtavia...

Eli pelaajia nyt on aivan turha kuunnella.

Ja olen muuten vahvasti eri mieltä siitä, että suurimmaksi osaksi kannatetaan. Ei ainakaan eilisessä pelissä. Suurimmaksi osaksi nimenomaan kuului Seula-huutoja ja pieneen vähemmistöön jäivät taistele jokerit-kannustukset. Mielestäni huono trendi.
Kaikissa peleissä joissa olen HirviSeinällä ollut, olen havainnut saman asian. Kerran olin katsomassa Jokerit-HIFK peliä, eli ts. ei ollut mitään tunteita pelissä, ja silti mielestäni katsomonne käytös oli törkeää. Siellä mm. vihellettiin täysillä Jaroslav Bednarille tämän pokatessa PELIN JÄLKEEN IS:n kaksi tähteä ottelusta. Onpa todella fiksua. Mihinkäs tällainen pyrkii kun pelikin on jo ohi? Onko tämä sitä ns. kuumennusta seuraavaan peliin? Vai yritetäänkö Bednaria kuumentaa kenties kotimatkaa varten, jotta hän vaikkapa ajaisi kolarin? En ymmärrä, mutta eipä kai minun pidäkään hajuttoman ja mauttoman joukkueen kannattajana jotka tällaiseen eivät syyllisty.

Huhhuh, mitä väliä sillä on huudetaanko seulaa muualla kuin HirviSeinällä? Ketjuhan koskee nimenomaan Jokerifaneja eikä muita. Varmasti huudetaan muuallakin, tosin ei muuten Espoossa, ja se on yhtä tuomittavaa muuallakin.

Ja eihän täällä anonyymeina kirjoitella, olethan sinä Jokiharju ja minä Cannibal. Eivätkä nämä mitenkään rajoja ylittäviä viestejä ole olleet. Tosin sellaisiakin täällä joukossa on, kun selailee taaksepäin. Ja puhumattakaan sitten siitä, mitä rajoja se fanikatsomo ylittää...mielestäni hyvän maun rajat se ainakin on ylittänyt joka ottelussa jota olen ollut katsomassa...pahemmin kuin moni täällä Jatkoajassa.

Tottakai sen perusteella kirjoitetaan mitä nähdään ja kuullaan omin silmin ja korvin...minkäs muunkaan?
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Nik

No kuten sanoin, en todellakaan usko, että näillä viesteillä katsomon käytökseen mitään positiivista vaikutusta on. Varmaan innostuvat entisestään. Sen mainitsin jo aiemmin, joten ei luulisi, että tarvitsee samaa asiaa kahta kertaa sanoa. Tämä oli vain oma ja muiden kannanotto asiaan.

Luuletko, että tänne ylipäätäänkään kirjoitetaan asioita siinä toivossa, että se muuttaisi jotain? Tämähän on mielipidepalsta. Jos Aravirran valintoja arvostellaan ja laitetaan oma joukkue paperille, niin en usko, että kyseinen henkilö odottaa tämän oikeasti myös tapahtuvan. Sen sijaan keskustelua voi ja pitääkin herättää asioista, joihin PITÄISI tulla muutos. Ne voidaan ottaa esille. Tämä oli ihan hyvä ottaa esille, vaikkei tästä mitään kunnon kirjoittelua tullutkaan. Vain muutama käsitteli itse asiaa. No joo, eihän tämäkään viesti enää sitä asiaa käsittele.

Huutakaa ihan mitä haluatte, vaikkapa kuolkaa-huutoja. Mikäpä siinä. Voitte vaikka lisätä siihen -ja joutukaa helvettiin. Sehän terästäisi sitä. Tai Jamollehan olisitte muuten voineet huutaa että: Jamo, toivottavasti lapsesi kuolisivat. Eihän teitä mikään estä. Ei niin mikään. Joten muistakaa tämä ensi kerralla. Sana on vapaa, niin täällä kuin muuallakin. Eikä tässä ollut muuten mitään sarkasmia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Mike


Toi juna meni jo viime kaudella ja olivatpa vielä Yleisradion tv-kameratkin - ihan kuvaajineen ja tähtireporttereineen - paikalla purkittamassa kohujuttua huliganismista 45min -ohjelmaan.
Yleisradion kamerat kuvaamassa MTV3:n 45min-ohjelmaa? :eek:

Viestin lähetti Mike
Jos sul pinna palaa, niin kätes yhteen lyö..
Jos sul pinna palaa, niin kätes yhteen lyö..
Kun sul pinna palaa ja nyt tiedät sen, että varmaan myöskin näytit sen..
Kun sul pinna palaa niin kätes yhteen lyö.. ;)
Kaukalossa soisi kuuluvan laulun:
Jos sul pinna palaa, niin narrin naamaan lyö? ;)
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Enhän

Enhän minä mitään yleistä. Sanoin vaan, että VOISITTE halutessanne huutaa ihan mitä vain haluatte. Kukaan ei teitä estä. En suinkaan syyttänyt ketään. Luepa uudestaan se teksti. En todellakaan syyttänyt tai yleistänyt. Sanoin vain, että voitte huutaa niin jos haluatte. Eikä tarvitse huutaa eli sulla oli se Caps lock päällä...:)

Niin, ja olen toki valmis keskustelemaan asiallisesti pelistä. Itse asiassa, olen tainnut sen jo tuossa Jokerit-Blues ketjussa tehdä...oletko itse sen tehnyt? Minun viestini on muuten viimeisenä siinä ketjussa joten ei muuta kun vastaamaan jos pelistä haluat keskustella. Luepa se viesti. Sanoin mm. että Jokerit pelasi helvetin hyvin ja että Blues oli huonompi. Jätä se loppuosa huomioimatta, sillä siinä käsittelin juuri tätä katsomoasiaa, jota on ihan tarpeeksi jo tässäkin ketjussa.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Voisikohan joku Moderaattori olla niin ystävällinen että voisi sulkea tämän koko aiheen?
Turhaksi uhoamiseksi mennyt koko ketju...
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Re: Huudot

Viestin lähetti Cannibal
Miksei tämä mukamas Suomen paras ja kookkain katsomo sitten voi kannattaa pelkästään omiaan kuten esim. Espoossa tehdään?
No nuuskitaanpa pilkkua, kun sitä on vähän itse kukin tehnyt.

Mieleni likaisista sopukoista kaivoin edellisen Blues-Jokerit ottelun painajaismaisista muistoista seuraavaa: noin 30-vuotias nimeltämainitsemattoman Espoolaisjoukkueen kannattaja huutaa pelaajaesittelyn aikana kurkku suorana eräälle Jokeripelaajalle seuraavaa: Hjalliksen hu***rrrrrrrrrrrraaaaa! Mielessäni hieman hymähtelin, että ei taida kaverilla olla kaikki kotona. No kun tätä Jokeripelaajaa rikottiin sääntöjen vastaisesti siten, että tilanteesta tuli kotijoukkueelle jäähy, tämä järjen jättiläinen alkoi kiljumaan: s**tanaan pelle, kuole perkel**n pas*a!
Tuon tapahtuman jälkeen ei uni tullut silmään monena yönä. Espoon paha fanikatsomo oli puhunut. En siltikään nähnyt asiakseni tulla tänne meuhkaamaan, siitä keski-ikäisestä, koko ajan rumasta miehestä joka huutaa kauheita. Totesin hänen olleen yksittäistapaus. (joskin säälittävä sellainen) Vai olisikohan sittenkin asiaan vaikuttanut ottelun lopputulos. Tosin tasapeliin en missään nimessä ollut tyytyväinen, mutta kun silloin tappio vältettiin mukavalla viime hetken maalilla, niin se tuntui jotenkin niin hyvältä. Jos tappio olisi tullut... hmm... kyllä, osaan hävitä, joten en olisi silloinkaan tullut tänne meuhkaamaan spoon ei niin kohutusta fanikatsomosta.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Huvittavaa huolestuneisuutta Esbossa

Kiekko-Esboon äh eiku Espoon Bluesin uusilla ja vähän vanhemmillakin kannattajilla ja muillakin wannabee tyypeillä on kauhea huolestuneisuus Jokereiden kannattaja ryhmästä. On suorastaan liikuttavaa kuinka nämä SM-liigan SM-liigan nuorimman ryhmän kannattajat ovat ottaneet isoveli joukkueensa silmätikukseen. Etenkin nimimerkki "daespoo", joka lienee esipuberteetti teinien sanonta englannin kielestä "the Espoo", on vetänyt jo monta älypistettä kotiinsa. Hänen, noin arviolta 20vuotiaan, kokemus jääkiekosta ja joukkueiden kannattajista on häikäisevän terävä tulkinnoiltaan ja päättelykyvyltään. Lähes kuin partaveitsi daespoo ottaa käsittelyyn asioita ja tapahtumia, leikkaa turhat könsät pois jättäen jäljelle torson jota sitten kutsuu ainoaksi totuudeksi. Varsin hienoa ja järkeistettyä totuutta, etenkin tuolla lapsen omaisella kokemuksella. Huvittavinta on, että vaikka vakavissaan daespoon juttuja lukisi, kyllä siinä naurattaa. Voi sanoa että hymyilyttää kuin narria konsanaan.

Itse olen seurannut jääkiekkoa Suomen pääsarjan ylimmällä tasolla jo reilut 30v. joten uskon tietäväni jotain myös siihen liittyvästä katsomokulttuurista. Joten eiköhän nyt Nti daespoo oteta ihan rauhallisesti, kun kerron sulle että ilkeitä huutoja on aina ollut joka hallissa ja aina tulee olemaan. Myös Esbon pellolle kyhätyssä Matolaatikko-hallissa. :D :D :D

P.S. Muutama hymiö, ettei daespoon tarvitse taas suuttua ja alkaa kertoa totuuksiaan.

Suomenojalta Latokartanoon.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Surullista huomata että 30v kokemus SM-liigasta ei auta tuon pidemmälle.

Ymmärrän toki jos ottaa päähän se että nuoremmat lätkäfanit karauttaa heittäen ohi tietämyksessä mutta olisi voinut kuvitella että sinunkin kypsässä 35-45v iässä ei tarvitsisi noin paljon itkeä ja valittaa.

Ja tiedän kyllä hyvin Matinkylä Gardenin meiningistä, siellä kuului välillä huutoja jotka ei todellakaan kuulu lätkäareenoille. Olen ylpeä siitä että Autotallissa on erittäin hyvä fiilis ja vastustajaa voidaan myös kunnioittaa vaikka sitä vihattaisiinkin syvästi muuten.

Btw, en voisi mitenkään suuttua kaltaisellesi hyväntahtoiselle vanhukselle vaikka päästeletkin ihme sammakoita suustasi silloin tällöin. Keskity nyt vaan kehumaan sitä Korso-Kerava seutua samalla Espoota haukkuen, tämä paikka kaipaakin hieman lisää huumoria.
 

Milou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannibaali

Luepa Cannibal ensimmäinen viestini tähän ketjuun (löytyy muistaakseni kuudennelta lohkolta). En tiedä oletko kuullut kaverisi pikkusiskon lastenhoitajalta että Jokerifanit eivät kannusta omiaan vai mistä olet saanut tämän päähäsi? Minä kun en vain millään keksi parempaa todistetta kannatuksesta, kuin pelaajien antama henkilökohtainen palaute otteluiden jälkeen.

Kovasti tunnut vertaavan esimerkeissäsi meitä Bluesin vastaavaan. Nyt en ole kahteen kuukauteen käynyt LänsiAutossa, mutta kumminkin syksyn aikana yhteensä neljä kertaa vierailin siellä, voin niiden kokemuksien perusteella sanoa, että Bluesin fanikatsomo on totaalisen yksipuolisin fanikatsomo mitä olen nähnyt. Ilman sitä saatanan typerää rumpua katsomosta ei kuuluisi paljon mitään, ehkä muutama "Espoo" jos pelissä sattuu oikein hiljainen hetki. Voi olla että meininki on muuttunut, mutta niissä peleissä kuulin vain pelkästään vaimeeta 'Espoo' huutelua pumpumin säestyksellä. Ai niin, olihan siellä meiltä jo monen joukkueen kopsaama jättilakana maalin merkiksi.

En mene kumminkaan sanomaan ettei Espoon pojat kannusta omaa joukkuettaan, varmasti kannustavat, mutta niin teemme mekin. Ja jos sitä et huomaa, niin vaihda huhulähdettäsi matseissa käyvään. Mutta miksi sitten huudamme myös sellaisia kauheuksia porukassa kuin 'Seula' tai psyykkaamme muuten vain? Koska todistettavasti niillä on ollut vaikutusta vastustajan peliin, eikö se riitä? Fanikulttuuriin kuuluu vastustajan piikittely, kääntelet asiaa miten vain.

Vielä tuosta (puhutaan edelleen peitenimillä) Zerosta. No nyt hän on täällä teilattu jonkuntasoiseksi mulkuksi, vai? Hii-o-hoi, hyvä ensisilmäyksen vaikutus. Tunnen kaverin ja hän on katsomomme äänekkäimpiä faneja. Juuri ennen matsin alkua alkaa hänen johdollaan pauhua 'Jo-ke-rit' kannatushuuto.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Olet kyllä huono sisäistämään lukemaasi daesbo

Viestin lähetti Daespoo
Surullista huomata että 30v kokemus SM-liigasta ei auta tuon pidemmälle.

Ymmärrän toki jos ottaa päähän se että nuoremmat lätkäfanit karauttaa heittäen ohi tietämyksessä mutta olisi voinut kuvitella että sinunkin kypsässä 35-45v iässä ei tarvitsisi noin paljon itkeä ja valittaa.

Ja tiedän kyllä hyvin Matinkylä Gardenin meiningistä, siellä kuului välillä huutoja jotka ei todellakaan kuulu lätkäareenoille. Olen ylpeä siitä että Autotallissa on erittäin hyvä fiilis ja vastustajaa voidaan myös kunnioittaa vaikka sitä vihattaisiinkin syvästi muuten.

Btw, en voisi mitenkään suuttua kaltaisellesi hyväntahtoiselle vanhukselle vaikka päästeletkin ihme sammakoita suustasi silloin tällöin. Keskity nyt vaan kehumaan sitä Korso-Kerava seutua samalla Espoota haukkuen, tämä paikka kaipaakin hieman lisää huumoria.
Ihme jollet jo ole huomannut, etten minä ole Bulesia haukkunut, en edes Bluesin kannattajia yleisesti, toisin kuin mitä sinä harrastat. Sinähän et osaa muuta kuin aina haukkua ja valittaa jostain, nykyään lähinnä Jokereita koskien. Minä vain auon päätäni nauran kaltaisellesi lapselliselle nulikalle.

Voi hyvin ja toivottavsti joskus tajuat muutakin kuin sen mitä kaverit sanoo.

Laajalahden kaislikosta Soukka cityyn.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Olet kyllä toivoton daespoo

Viestin lähetti Daespoo
Surullista huomata että 30v kokemus SM-liigasta ei auta tuon pidemmälle.

Ymmärrän toki jos ottaa päähän se että nuoremmat lätkäfanit karauttaa heittäen ohi tietämyksessä mutta olisi voinut kuvitella että sinunkin kypsässä 35-45v iässä ei tarvitsisi noin paljon itkeä ja valittaa.

Ja tiedän kyllä hyvin Matinkylä Gardenin meiningistä, siellä kuului välillä huutoja jotka ei todellakaan kuulu lätkäareenoille. Olen ylpeä siitä että Autotallissa on erittäin hyvä fiilis ja vastustajaa voidaan myös kunnioittaa vaikka sitä vihattaisiinkin syvästi muuten.

Btw, en voisi mitenkään suuttua kaltaisellesi hyväntahtoiselle vanhukselle vaikka päästeletkin ihme sammakoita suustasi silloin tällöin. Keskity nyt vaan kehumaan sitä Korso-Kerava seutua samalla Espoota haukkuen, tämä paikka kaipaakin hieman lisää huumoria.

Et kai suurena jääkiekon tietäjänä vaan väitä, että jollakulla voisi edes olla 30v kokemus jääkiekon SM-liigasta??
Hölmöhän sä oot...

Kiekko-Espoosta Espoon Bluesiin
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
MOPO KEULII !!!

Valmennusjohdolta nyt tähän paikkaan aikalisä, valomerkki ja lapsukaiset hamppupesun jälkeen untenmaille...
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Re: Re: Huudot

Viestin lähetti NiK#91


Kaikki Jokereitten pelaajat ovat kehuneet kannustusta peleissä päästä varpaisiin.

Päätinpä tossa aikaisemmin etten enää aiheeseen puutu ... Enkä varsinaisesti puutukkaan, osui vaan silmiin noita viestejä lukiessani yksi iso hymiön arvoinen lause :).
Minä kun luulin että pelaajat usein haukkuisivat omia fanejaan? :) :) :)

Tähän ei tarvitse puuttua.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Re: Re: Huudot

Viestin lähetti JiVe

No nuuskitaanpa pilkkua, kun sitä on vähän itse kukin tehnyt.

Mieleni likaisista sopukoista kaivoin edellisen Blues-Jokerit ottelun painajaismaisista muistoista seuraavaa: noin 30-vuotias nimeltämainitsemattoman Espoolaisjoukkueen kannattaja huutaa pelaajaesittelyn aikana kurkku suorana eräälle Jokeripelaajalle seuraavaa: Hjalliksen hu***rrrrrrrrrrrraaaaa! Mielessäni hieman hymähtelin, että ei taida kaverilla olla kaikki kotona. No kun tätä Jokeripelaajaa rikottiin sääntöjen vastaisesti siten, että tilanteesta tuli kotijoukkueelle jäähy, tämä järjen jättiläinen alkoi kiljumaan: s**tanaan pelle, kuole perkel**n pas*a!
Tuon tapahtuman jälkeen ei uni tullut silmään monena yönä. Espoon paha fanikatsomo oli puhunut. En siltikään nähnyt asiakseni tulla tänne meuhkaamaan, siitä keski-ikäisestä, koko ajan rumasta miehestä joka huutaa kauheita. Totesin hänen olleen yksittäistapaus. (joskin säälittävä sellainen) Vai olisikohan sittenkin asiaan vaikuttanut ottelun lopputulos. Tosin tasapeliin en missään nimessä ollut tyytyväinen, mutta kun silloin tappio vältettiin mukavalla viime hetken maalilla, niin se tuntui jotenkin niin hyvältä. Jos tappio olisi tullut... hmm... kyllä, osaan hävitä, joten en olisi silloinkaan tullut tänne meuhkaamaan spoon ei niin kohutusta fanikatsomosta.

Eli meillä olisi yhtä suuret ainekset avata tästä Esbooon "kohutusta fanikatsomosta" uusi aihe ;)
Olisi kiva kun Daespoo ja pari muuta Esboolaista tajuaisivat että niitä yksittäisiä huutoja tulee myöskin heidän "hallissaan".

Jännä nähdä keksivät Espoolaiset vielläkin jotain mistä valittaa?
Ehkä he ovat kuulleet jonkun kiroilevan fanikatsomossa ja avaavat siitä uuden aiheen.:)
 
Viimeksi muokattu:

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Joo täällätaas kaikkitietävät fanit tappelee

Aivan varmasti joka hallissa huudetaan tyhmyyksiä,muttei missään niin paljon kun JaffaReenalla:D
 

93

Jäsen
Re: Re: Re: Huudot

Viestin lähetti NiK#91

Jännä nähdä keksivät Espoolaiset vielläkin jotain mistä valittaa?

No miten olisi Hjallin "hyvä akustiikka"? Ainakin pelin jälkeen käytävien kaiuttimista kuului "joo-kee-rit joo-kee-rit"-huutoa...
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Ja jos joku vielä väittää että Myllyksen jäähy oli ansaittu niin nauretaan yhdessä sille! Sillä ottelun jälkeen tuomaristo oli yksimielisesti päättänyt pyytää Bluesilta anteeksi kauheaa virhettänsä!Videolta jälkeenpäin katsottuna näki selvästi ettei Myllys siirtänyt maalia vaan Jokeri pelaaja joka kaatui maalin Blues pakin töytäisystä!!!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Re: Olet kyllä huono sisäistämään lukemaasi daesbo

Viestin lähetti Töölön Vesa
Ihme jollet jo ole huomannut, etten minä ole Bulesia haukkunut, en edes Bluesin kannattajia yleisesti, toisin kuin mitä sinä harrastat. Sinähän et osaa muuta kuin aina haukkua ja valittaa jostain, nykyään lähinnä Jokereita koskien.

Sinä et näköjään edes tajunnut että minä puhuin ESPOOSTA (kaupunki), en BLUESISTA (jääkiekkojoukkue).

Vanhempana ihmisenä tiedät varmaan sananlaskun 'pata kattilaa soimaa'? Sinä syytät että minä mollaan joitankin kaupunkeja (vaikka näin en ole tehnyt) ja vastaavasti itse haukut Espoota?

Ikäiseksi et ole kovin kypsä tai edes älykäs.

Minä vain auon päätäni nauran kaltaisellesi lapselliselle nulikalle.

Jatka vain pääsi aukomista, se varmaan helpottaa olotilaasi.
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Re: Re: Olet kyllä huono sisäistämään lukemaasi daesbo

Viestin lähetti Daespoo


Sinä et näköjään edes tajunnut että minä puhuin ESPOOSTA (kaupunki), en BLUESISTA (jääkiekkojoukkue).

Vanhempana ihmisenä tiedät varmaan sananlaskun 'pata kattilaa soimaa'? Sinä syytät että minä mollaan joitankin kaupunkeja (vaikka näin en ole tehnyt) ja vastaavasti itse haukut Espoota?

Ikäiseksi et ole kovin kypsä tai edes älykäs.



Jatka vain pääsi aukomista, se varmaan helpottaa olotilaasi.

daesbon seurassa on niin luvattoman helppo olla hyvä, että oikein naurattaa. Kaveri on yksinkertisesti liian vähällä ymmärryskyvyllä varustettu, ettei tyhmemmästä väliä.

Mitä tulee jääkiekosta, sen seuraamisesta tai pelaamisesta niin ei kaltaisesi räkänokan daesbo kannata tulla opettamaan isukkia yhtään. Vaihda ensin kuivat alle ja syö kiltisti äidin ruusunmarjakiisseli. Muista myös mennä tutimaan kun aika on! Lopuksi vielä, kirjoita aina vasta kun on edes vähän sanottavaa.

Tähän mennessä typeristä raapustuksistasi on seurannut se, on että sinulle vaan nauretaan enemmän ja enemmän kokoajan. Toisaalta sehän on vain kivaa se.:D

Olarin ostarilta Lippajärven kiskalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös