Jokereiden kohuttu fanikatsomo..

  • 13 787
  • 170
Tila
Viestiketju on suljettu.

jokerimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, jäällä ja nurmella...
Rauha maahan!

Ensinnäkin, DaEspoo ja Töölön Vesa (oon muuten Töölön kundeja itsekin) voisivat solmia rauhan. Jostain ihme syystä kauheaa riitelyä, vaikka näin ulkopuolisena tuntuu siltä että ymmärrätte toisianne hieman väärin. Ottakaapa rauhallisemmin, tuskin teistä kunpikaan mitään loukkaavaa on tarkoittanut, yhden väärinkäsityksen jälkeen seuraa toinen jne.
Tähän itse topiciin sellainen huomio että 1. tuomitsen typerät Kuole -huudot. Vastustajaa toki saa psyykata, mutta hyvän maun rajoissa. Eli hyvällä huumorilla höystetyt herjaukset. Oman joukkueen kannustaminen on se ykkösjuttu tietenkin kaikesta huolimatta. 2. Ymmärrän että nyt on otettu silmätikuksi Jokereiden fanikatsomo. Se on meikäläisten sisäinen ongelma karsia näitä huutoja pois, mutta jokaisella paikkakunnalla voitaisiin keskittyä omiin tekemisiin, eikä puuttua siihen mitä muualla tapahtuu. Eli ts. jokainen huolehtikoon omista asioistaan.

Täältä tähän. Espoolle kiitos pinnoista. ;)
 
Suosikkijoukkue
Ykkönen on Jokerit HCja FC Liverpool, hyvänä kak
Re: Rauha maahan!

Viestin lähetti jokerimies

Ensinnäkin, DaEspoo ja Töölön Vesa (oon muuten Töölön kundeja itsekin) voisivat solmia rauhan. Jostain ihme syystä kauheaa riitelyä, vaikka näin ulkopuolisena tuntuu siltä että ymmärrätte toisianne hieman väärin. Ottakaapa rauhallisemmin, tuskin teistä kunpikaan mitään loukkaavaa on tarkoittanut, yhden väärinkäsityksen jälkeen seuraa toinen jne.
Tähän itse topiciin sellainen huomio että 1. tuomitsen typerät Kuole -huudot. Vastustajaa toki saa psyykata, mutta hyvän maun rajoissa. Eli hyvällä huumorilla höystetyt herjaukset. Oman joukkueen kannustaminen on se ykkösjuttu tietenkin kaikesta huolimatta. 2. Ymmärrän että nyt on otettu silmätikuksi Jokereiden fanikatsomo. Se on meikäläisten sisäinen ongelma karsia näitä huutoja pois, mutta jokaisella paikkakunnalla voitaisiin keskittyä omiin tekemisiin, eikä puuttua siihen mitä muualla tapahtuu. Eli ts. jokainen huolehtikoon omista asioistaan.

Täältä tähän. Espoolle kiitos pinnoista. ;)
Minä suostun ja kannatan tätä ehdotusta.

Töölön Vesa
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Ou jeeeee!!!!!

Lopettakaa herranjumala tuo paskan jauhaminen.Tämä keskustelu ei etene enää mihinkään.Espoo vs Stadi,siihen on nyt tultu.Mitä tulee itse otsikkoon,niin olen mielipiteeni jo siitä sanonut,mutta sanon sen kuitenkin vielä kerran.Jokerien fanikatsomo on tullut paljon paremmaksi/äänekkäämmäksi/tunnelmaa luovaksi joukoksi.Mikä on selkeä etu joukkueelle.

Muistan kun Jokerit pelasivat vielä"Vanhassa"hallissa.Siellä oli Narreilla helvetillinen tunnelma,nykyisin sellaisiin ei enää taideta päästä.Tämä johtuukin suureta osin uuden hallin koosta,mutta kuten tuolla ylempänä jo mainitsin,olette järjestäytyneet vihdoin yhteen.Juuri tuollaista te kaipasittekin,kun tunnelma paranee,yhä useampi haluaa sinne fanikatsomoon myös tulla.

Pidän todella typeränä tälläista paskan jauhamista selvistä asioista.Turha sitä on yhden seuran faneja ruveta syyllistämään,kun jokaisen joukkueen fanijoukoista tyhmiä löytyy.Tämän viestiketjun läpi lukemalla olen tullut vakuutuneeksi myös siitä,että yllättävän paljon tyhmiä tälle saitillekin kirjoittaa.

Hyvää päivän jatkoa Toivottaa yksi tyhmistä,eli Julli reds1897,katsomoiden rääväsuu!!!!!!!
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Reds1897

Loistavaa tekstiä!
Omasta mielestänikin olisi jo aika lopettaa tämä Jokerit-Blues kina,sillä kaukalossa ottelu ratkaistaan,ja sen voitti Jokerit selvästi 5-2.
En vielläkään ymmärrä,mikä idea oli avata koko ketjua.

Onnea Hifk:lle päivän Saipa-matsiin!
 

Jokiharju10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Re: Ou jeeeee!!!!!

Viestin lähetti reds1897
Lopettakaa herranjumala tuo paskan jauhaminen.Tämä keskustelu ei etene enää mihinkään.Espoo vs Stadi,siihen on nyt tultu.Mitä tulee itse otsikkoon,niin olen mielipiteeni jo siitä sanonut,mutta sanon sen kuitenkin vielä kerran.Jokerien fanikatsomo on tullut paljon paremmaksi/äänekkäämmäksi/tunnelmaa luovaksi joukoksi.Mikä on selkeä etu joukkueelle.

Muistan kun Jokerit pelasivat vielä"Vanhassa"hallissa.Siellä oli Narreilla helvetillinen tunnelma,nykyisin sellaisiin ei enää taideta päästä.Tämä johtuukin suureta osin uuden hallin koosta,mutta kuten tuolla ylempänä jo mainitsin,olette järjestäytyneet vihdoin yhteen.Juuri tuollaista te kaipasittekin,kun tunnelma paranee,yhä useampi haluaa sinne fanikatsomoon myös tulla.

Pidän todella typeränä tälläista paskan jauhamista selvistä asioista.Turha sitä on yhden seuran faneja ruveta syyllistämään,kun jokaisen joukkueen fanijoukoista tyhmiä löytyy.Tämän viestiketjun läpi lukemalla olen tullut vakuutuneeksi myös siitä,että yllättävän paljon tyhmiä tälle saitillekin kirjoittaa.

Hyvää päivän jatkoa Toivottaa yksi tyhmistä,eli Julli reds1897,katsomoiden rääväsuu!!!!!!!

Jees, siinä on täyttä asiaa. Viisas HIFK-fani, kerrankin ;)
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Re: Ou jeeeee!!!!!

Viestin lähetti reds1897
Lopettakaa herranjumala tuo paskan jauhaminen.Tämä keskustelu ei etene enää mihinkään.Espoo vs Stadi,siihen on nyt tultu.Mitä tulee itse otsikkoon,niin olen mielipiteeni jo siitä sanonut,mutta sanon sen kuitenkin vielä kerran.Jokerien fanikatsomo on tullut paljon paremmaksi/äänekkäämmäksi/tunnelmaa luovaksi joukoksi.Mikä on selkeä etu joukkueelle.

Muistan kun Jokerit pelasivat vielä"Vanhassa"hallissa.Siellä oli Narreilla helvetillinen tunnelma,nykyisin sellaisiin ei enää taideta päästä.Tämä johtuukin suureta osin uuden hallin koosta,mutta kuten tuolla ylempänä jo mainitsin,olette järjestäytyneet vihdoin yhteen.Juuri tuollaista te kaipasittekin,kun tunnelma paranee,yhä useampi haluaa sinne fanikatsomoon myös tulla.

Pidän todella typeränä tälläista paskan jauhamista selvistä asioista.Turha sitä on yhden seuran faneja ruveta syyllistämään,kun jokaisen joukkueen fanijoukoista tyhmiä löytyy.Tämän viestiketjun läpi lukemalla olen tullut vakuutuneeksi myös siitä,että yllättävän paljon tyhmiä tälle saitillekin kirjoittaa.

Hyvää päivän jatkoa Toivottaa yksi tyhmistä,eli Julli reds1897,katsomoiden rääväsuu!!!!!!!

Täysin samaa mieltä että tämä meni aivan turhuuksiin viimeistään siinä vaiheessa kun tästä tuli Espoo vs. Helsinki väittely.
Muuten tuokin teksti oli tässä vaiheessa aivan turha ja provosoi siihen että tämä ketju jatkuu taas luultavasti pitempään.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Rauha maahan...
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Todellakin

Rauha maahan. Kuten jo aiemmin sanoin, saahan sitä tietysti huutaa mitä tahansa, kuka estää?

Siinä taisinkin jo ehdottaa seuraavaa huutoa.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Vastaan, ja muutakin...

Useampaakin kunnioitettavaa keskustelijaa tuntui häiritsevän kommenttini IFK-fanien mahdollisesta keskimääräistä paremmasta koulutusasteesta suhteessa muiden joukkueiden kannattajiin.

No, kommentti perustui omaan näppituntumaani, IFK:n jo osin vanhentuneeseen imagoon 'bättre folket-joukkueena', sekä joitain vuosia vanhaan Kuukausiliitteen (HS) artikkeliin, jossa verrattiin IFK:n ja Jokereiden kannattajia keskenään. Oikeampi sanamuoto olisikin ollut: 'IFK:n kannattajat ovat kuulemma jnejne...' Pyydän anteeksi lipsumistani.

Harmillista ettei kenenkään sieluun näyttänyt ottavan se fakta, että toisten huudoista itkijät tekevät lähinnä itsestään urpoja muiden silmissä. Pahimmat itkijät vaikuttavat juuri siltä ryhmältä, jolla mopo ei pysy pelissäkään käsissä, vaan huudellaan kaikenmaailman 'Kuole-' ym törkeyksiä.



p.s. Myllys taisi muuten olla vielä lauantainakin Jyykkälässä hieman liikuttuneessa tilassa. Ehkä JYP-fanien pitäisikin kiittää Jokerikatsomoa osuutensa tekemisessä siinä että pisteet jäivät Nykäskylään.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Re: Vastaan, ja muutakin...

Terve Lapanen,

Viestin lähetti Lapanen
Useampaakin kunnioitettavaa keskustelijaa tuntui häiritsevän kommenttini IFK-fanien mahdollisesta keskimääräistä paremmasta koulutusasteesta suhteessa muiden joukkueiden kannattajiin.

Mutta ethän sinä verrannut IFK-faneja kuin jokerikannattajiin, joka hyvinkin saattaa pitää paikkansa;) Vai oliko siinä kuukausiliitteessä verrattu kaikkia liigajoukkueiden kannattajia?

Viestin lähetti Lapanen
No, kommentti perustui omaan näppituntumaani, IFK:n jo osin vanhentuneeseen imagoon 'bättre folket-joukkueena', sekä joitain vuosia vanhaan Kuukausiliitteen (HS) artikkeliin, jossa verrattiin IFK:n ja Jokereiden kannattajia keskenään. Oikeampi sanamuoto olisikin ollut: 'IFK:n kannattajat ovat kuulemma jnejne...' Pyydän anteeksi lipsumistani.

Nimenomaan HIFK:n ja Jokereiden kannattajia. Toivottavasti kysymyksessä oli myös otos ja tulokset olivat tilastollisesti merkitseviä. Itse epäilen hiukan ihan tavallisen toimittajan pystyvän kovinkaan tieteelliseen analyysiin ja vastuu saattaa hyvinkin jäädä lukijalle tässä suhteessa.


Viestin lähetti Lapanen
Harmillista ettei kenenkään sieluun näyttänyt ottavan se fakta, että toisten huudoista itkijät tekevät lähinnä itsestään urpoja muiden silmissä. Pahimmat itkijät vaikuttavat juuri siltä ryhmältä, jolla mopo ei pysy pelissäkään käsissä, vaan huudellaan kaikenmaailman 'Kuole-' ym törkeyksiä.

Itkeminen on turhaa, mutta mielestäni myös huutajat tekevät itsestään Urpoja muiden silmissä.


Viestin lähetti Lapanen
p.s. Myllys taisi muuten olla vielä lauantainakin Jyykkälässä hieman liikuttuneessa tilassa. Ehkä JYP-fanien pitäisikin kiittää Jokerikatsomoa osuutensa tekemisessä siinä että pisteet jäivät Nykäskylään.

Uskon, että JYPin ja Bluesin pelaamisella oli enemmän vaikutusta pisteiden jäämiseen Jyväskylään, kuin jokerikatsomon huudoilla edellisessä ottelussa. Etenkin JYPin hienolla nousulla toisessa erässä.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Kun olen lueskellut tätä ketjua olen vakuuttunut, että meidän porukka on ainakin täällä kirjoittajiin nähden keskimääräisesti paljon harkitsevaisempia ja fiksumpia.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti hull16
Kun olen lueskellut tätä ketjua olen vakuuttunut, että meidän porukka on ainakin täällä kirjoittajiin nähden keskimääräisesti paljon harkitsevaisempia ja fiksumpia.

Onkos tämä sitten niin kovin fiksu kommentti???
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti kuningas


Onkos tämä sitten niin kovin fiksu kommentti???

Joskus se totuus vihlaisee...
 

herttakurko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja kuningaskin aivan päättömiä viestejä lähettelee, oikein kaksin kappalein. Minähän en moiseen alennu, koska olen muita fiksumpi:rolleyes: :confused:
 

spoonful

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aivan naurettavaa oli aloittaa ketju juuri Jokerifanien huudoista-yksityisistä, ei kuoro-huudosta.

Aivan samaa ja pahempaakin olen saanut seurata muillakin paikkakunnilla. Kyllä muuallakin jaksetaan nauraa räkäisesti vaikkapa sille, jos Jokeripelaaja luokkaantuu laitataklauksesta. Tai kaikkia niitä huutoja: "homot", "pellet", "Hjalliksen k**:n imijät", ei sellaisista vaan ole vielä ketjuja avattu. Tuskin avataankaan.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti spoonful
Aivan naurettavaa oli aloittaa ketju juuri Jokerifanien huudoista-yksityisistä, ei kuoro-huudosta.


Kovinpa ovat nämä yksittäiset Jokeri-fanit kantavaäänisiä, kun nämä edellä mainitut KUOLE-huudot kantautuivat fanikatsomosta kentän toisessa päässä olevaan aitioon, muutenkin hälyisessä ja kannustusrikkaassa hallissa. Parempi siis ehkä olikin, ettette laulaneet kuorossa, koska Jamolla olisi voinut mennä jopa plasmat sekaisin.:D
 

Archon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä näitä valopäitä mahtuu ihan kaikkiin halleihin. Taannoisessa HIFK-Saipa pelissä, oisko ny ollu Brussoo joka keräs kamojaan nurkasta vetäen pitkään henkeä, niin joku polkkatukka petopaita päällä hermostui ja huuteli "kaivakaa sille jo kuoppa".

Mautonta. Sitä "respektiä" pitää olla vastustajiin vaikka omien peli olisikin kauden aneemisinta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös