Jokereiden kohuttu fanikatsomo..

  • 13 773
  • 170
Tila
Viestiketju on suljettu.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Keskustellaanpas mielummin yhdessä ketjussa ko. aiheesta ettei tarvitse muihin ketjuihin tunkea tuosta laumasta tekstiä.

Kooltaan ja ääneltään mielestäni ihan hyvä katsomo, tosin nämä teinipellet ja se yksi läski kaljupää pilaa sen porukan totaalisesti.

Liian pitkälle mentiin Jokerit-Blues -ottelussa missä Jarmo Myllys meni kahden muun pelaajan toimesta voimakkasti tolppaa päin ja jäi liikkumattomana jäähän.. ja eiköhän ala nämä Jokereiden teinit ja se läski kaljupää huutamaan: "Kuole pois!" -huutoa, johon olen törmännyt myös futisrintamalla.

Olen melkein 100% varma että ihan missä tahansa muualla Myllykselle olisi taputettu kun hän muutaman minuutin jälkeen nousi ylös, mutta nämä teinipellet ja läski kaljupää haluavat Myllyksen kuolevan.

Mitäköhän näiden teinifanien ja läskin kaljupään vanhemmat ajattelisivat kun näkisivät lapsensa otteluissa?

Ei todellakaan häiritse nämä "seula" -huudot ja pelaajien kuumentamiset, mutta johonkin se raja on vedettävä.

Niin ja perään kaikki kolme pakollista hymiötä:
:) - :) - :)

http://hifk0.tripod.com/ugh.jpg
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Viestin lähetti Tommy
Liian pitkälle mentiin Jokerit-Blues -ottelussa missä Jarmo Myllys meni kahden muun pelaajan toimesta voimakkasti tolppaa päin ja jäi liikkumattomana jäähän.. ja eiköhän ala nämä Jokereiden teinit ja se läski kaljupää huutamaan: "Kuole pois!" -huutoa, johon olen törmännyt myös futisrintamalla.


[

Kun viestistäsi perkasi pois sen, että fanikatsomomme koostuu mm. yhdestä läskistä ja muutamasta teinistä, jäi jäljelle tuo yllä lainattu osio. Jaa, mutta jäihän siihenkin vielä se läski ja ne teinit.

Itse tilannehan meni jotenkin niin, että Blues-pelaaja taklasi Jokeri-pelaajan päin Myllystä, joka sitten osui maalikehikoihin, mikä varmaankin jonkin verran teki kipeää. Kenenkään pelaajan tai tuomarien reaktioista ei kuitenkaan jäänyt sellaista kuvaa, että mitään sen vakavampaa olisi Jamolle käynyt, vaikka mies hetken jäässä lojuikin. Pienen ajan kuluttuahan Jamo nousi polvilleen ja jähmettyi siihen noin minuutiksi. Tuossa vaiheessa huomasin ainakin osan faneista hermostuvan tähän "viivyttelyyn". Tuomaritkin jo kävivät kyselemässä, että eikö jatkettaisi peliä.


Ikävä tapahtuma, mutta aivan tavallista lätkämatseissa. Jos jotkut huusivat kuolemaa Jamolle, en hyväksy sitä.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Tommy

Olet aika lahellä totuuden lähteitä.
Hyvät tavat kunniaan.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tommy, olet asiassasi erittäin oikeassa, viikatemiestä ei toki saa huudella paikalle pelissä, ja tuomitsen tuon itsekin.

Ja on hyvä että puutut asiaan jo tälläisen pienenkin, monille varmasti huomaamattoman tapahtuman perusteella, sillä mitä jos kukaan ei kantaisi huolta Jokerien fanikatsomosta? Joku voisi siirtyä huutelusta tekoihin!

Mutta ei toki Tommy ole sopivaa täällä ketään läskitellä ja teinitellä.

On muuten hyvä, että nyt avattiin otsikko tälle Jokereiden fanikatsomon arvostelulle, ja toivottavasti ko. asiaa koskeva keskustelu rajoittuisi seuraavaksi tänne, jotta siitä ei tarvitsisi keskustella itse jääkiekkoa koskevissa ketjuissa.

-TommyT-
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti TommyT
Tommy, olet asiassasi erittäin oikeassa, viikatemiestä ei toki saa huudella paikalle pelissä, ja tuomitsen tuon itsekin.

Ja on hyvä että puutut asiaan jo tälläisen pienenkin, monille varmasti huomaamattoman tapahtuman perusteella, sillä mitä jos kukaan ei kantaisi huolta Jokerien fanikatsomosta? Joku voisi siirtyä huutelusta tekoihin!

Mutta ei toki Tommy ole sopivaa täällä ketään läskitellä ja teinitellä.

On muuten hyvä, että nyt avattiin otsikko tälle Jokereiden fanikatsomon arvostelulle, ja toivottavasti ko. asiaa koskeva keskustelu rajoittuisi seuraavaksi tänne, jotta siitä ei tarvitsisi keskustella itse jääkiekkoa koskevissa ketjuissa.

-TommyT-

TommyT
Hienoa, että Tommyn viestistä sait kaivettua sen oleellisen asian. Tommy haukkui jotkut teinit ja Paven läskiksi jne. Sekö oli se oleellinen asia Tommyn viestissä???

Sivutit täysin sen asian, mikä Tommya potuttaa. Osa Jokerifaneista toivoivat Myllyksen kuolevan. Se oli kait pointti tässä jutussa. Kommentoi vaikka sitä?!?

Todella asiatonta käytöstä mielestäni. Ei mitenkään yllättävää, mutta todella asiatonta. Kaikkia Jokerifaneja ei kuitenkaan saa leimata tästä johtuen. Siellä on tietty jälkeenjäänyt vetäjä, joka saa nämä teinit mukaan tähän huuteluun. Uskon että suurin osa Jokerifaneistakin tuomitsevat tällaiset kuolemantoivotukset.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
Viestin lähetti tiki10


TommyT
Hienoa, että Tommyn viestistä sait kaivettua sen oleellisen asian. Tommy haukkui jotkut teinit ja Paven läskiksi jne. Sekö oli se oleellinen asia Tommyn viestissä???

Sivutit täysin sen asian, mikä Tommya potuttaa. Osa Jokerifaneista toivoivat Myllyksen kuolevan. Se oli kait pointti tässä jutussa. Kommentoi vaikka sitä?!?

Todella asiatonta käytöstä mielestäni. Ei mitenkään yllättävää, mutta todella asiatonta. Kaikkia Jokerifaneja ei kuitenkaan saa leimata tästä johtuen. Siellä on tietty jälkeenjäänyt vetäjä tms. , joka saa nämä teinit mukaan tähän huuteluun. Uskon että suurin osa Jokerifaneistakin tuomitsevat tällaiset kuolemantoivotukset.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Lisää PILKKAA

Minä joka en mitenkään kuulu enkä edes koe kuuluvani fanikatsomoon vaadin lisää ääntä, törkeyksiä ja vastustajan pilkkaa. Istun klubipaikoilla (jeps, firma omistaa useamman) ja aina kun ollaan vieraiden kanssa liikenteessä, niin eikös kaikki ei-helsinkiläiset liikemies- asianajaja yms. vieraat nosta fanien käyttäytymisen esille pelin aikana. Usein kysytään, että mitä toi ja toi huuto tarkoittaa tai sitä, että onko ne tosissaan...

Hetken juttelun jälkeen oikeastaan kaikki ollaan samaa mieltä: jos peliin halutaan vaikuttaa edes hitunen ja vastustajan heikkopäistä kaveria (Z, Myllys, Korppi jne.) edes vähän horjuttaa, kyllä huudon pitää osua. Ja onpa muutama häämenlinnalainen ja jyväskylälinen todennut jopa jotain sellaista, että hei, tuo huutohan vaikuttaa aivan selvästi...

Niin että lisää ilkeyksiä boxiin ja heti - ei tässä missään neitikerhon ompeluseurassa olla!
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Viestin lähetti tiki10
Todella asiatonta käytöstä mielestäni. Ei mitenkään yllättävää, mutta todella asiatonta. Kaikkia Jokerifaneja ei kuitenkaan saa leimata tästä johtuen. Siellä on tietty jälkeenjäänyt vetäjä, joka saa nämä teinit mukaan tähän huuteluun. Uskon että suurin osa Jokerifaneistakin tuomitsevat tällaiset kuolemantoivotukset.

Aivan eli eihän todellakaan kaikki Jokeri -fanit ole tällaisia vaan muutamat, jotka kuitenkin pitävät siellä fanikatsomossa niin kovaa meteliä, että tällainen häly tästä johtuu. Ne muutamat jotka huutavat tällasia "Kuole pois!" -juttuja niin voisivat lopettaa tämän, sillä he leimaavat osittan kaikki Jokeri -fanit tällaisiksi joidenkin mielestä.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Meteli ja pilkka yhtä tärkeitä

En ole huomannut, että Hjallishallissa vastustajien
loukkaantumisen juhliminen olisi mitenkään yleistä(en ollut ko.
matsissa), mutta kirjoittajahan itsekin viittasi kyseessä olevan
muutama keskenkasvuinen pokkeus, eikä jokerifanit yleensä,
joten mistä uuden otsikon veroinen poru?

Kuitenkin itse kysymykseen vastaus: Loukaantumisille
hurraaminen on aina mautonta ja moukkamaista.

Sen sijaan näen äärimmäisen vähän rajoja vastustajien
pilkkaamiseen kun he ovat pelikunnossa kentällä - eikä niitä rajoja
ole vielä minun korviini osunut. Joskus saattaa liian innokas
moottoriturpa mokata itsensä, mutta se on aina hänen
ongelmansa - ei koko seuran kannattajien.

Yleisesti koko katsomokulttuurista: Se on kotijoukkueen fanien
velvollisuus pilkata vastustajaa(ja samalla tietenkin vierasfaneja),
ihan siinä missä kannustaa omiakin. Joka sitä pilkkaa ei kestä, niin
äänestäkööt sitten jaloillaan. Tosin minun on helppo puhua, kun
en Rinkelinmäkeä yms. harrasta, mutta kyllä ainakin Jokerit-HIFK
matseissa on aina lentänyt hyvinkin rankkaa herjaa ja se kuuluu asiaan.

Fyysinen koskemattomuus pitää olla, tai jos siitä poiketaan, niin
tehkööt se sitten yhteisymmärryksessä.

Tosin itse olen kannattaja - en fani. Eron teen näiden kahden
ryhmän välille siinä, että jälkimmäiset ostavat pelipaitoja,
kausareita tai matkaavat runkosarjassa kirkonkylille melskaamaan yms., eli ovat seuroille kaikin puolin tärkeämpää
jengiä kuin tavalliset kannattajat.

Ja nämä koko lystin maksavat fanit(+aitioissa ryyppäävät) saavat puolestani huutaa pelikuntoisille pelaajille ihan mitä sylki suuhun
tuo - kunhan tekevät sen kovaa ja ilman falsettoa.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pahintahan tässä on se että yksi huutajista oli kuulemma tämä Narrifanien kruunaamaton apinoiden kuningas, fatso-Pave.

Yksittäiset fanit vielä ymmärtää (varsinkin kun tietää Narrikatsomon muutamat 15-vuotiaat nahkapääpellet) mutta jos faniryhmän johtaja tuota huutaa niin sitten on jokin pahasti pihalla.
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti tiki10


TommyT
Hienoa, että Tommyn viestistä sait kaivettua sen oleellisen asian. Tommy haukkui jotkut teinit ja Paven läskiksi jne. Sekö oli se oleellinen asia Tommyn viestissä???


Kerro toki minulle, mikä on se Tommyn oleellinen asia, joka minulta jäi huomaamatta?

Oleellinen, kommentoimisen arvoinen, järkevä asia?

Sisälukutaitoni on ilmeisen kehittymätön.

-TommyT-
 

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä järkeä?

Mitä järkeä on tällä lailla yksittäisten huuteluiden perusteella suorastaan hyökkäävästi käydä joukolla arvostelemaan ihmisiä?

Eikö matsien melskeissä satu jokaisen hallin katsomoista kuulumaan silloin tällöin vähän minkälaisia huutoja tahansa?

Eikö ihmiselle tule aina silloin tällöin tilanteita, jossa tulee luikautettua kielen päältä jotain sopimatonta?

Vai onko kyse siitä, että tässä halutaan syynätä jotain tiettyä fanikatsomoa tarkemmin kuin jotain muuta?


Viestin lähetti Tommy


Nielikäinen ei pelannut, Antti "poliisi" Törmänen oli taklannut Nielikäiselle aivotärähdyksen.

Hyvä Espoon kasvatti, hyvä.
(02.09.2001)

Voisiko tästä avata topikin Jatkoaikaan, ja ihmetellä Blues-fanien sikamaisuutta, kun eräs toivoo liigapelaajan loukkaantuvan?

Miksi tälläinen jumalaton häly jostain huudosta?

-TommyT-

Ps. Tuomitsen moisen "kuole" -huutelun.
 

ks1828

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
TOSI HYVÄ FANIKATSOMO JOKEREILLA

En kuullut fokerien huutavan kuole pois- huutoa muut herjat kyllä, ja ne naurattivat kovasti. Seulat, nuijat ja muut pilkat huudetaan ihan huviksi vaan ja jotta vastustaja vähän herppaisi. Ja herppasihan se Jamo ja oli ihan raivona siellä ja aiheutti ehkä käytöksellään Bluesin häviön. Huudot on vaan huutoja joilla jokerifanit osallistuvat peliin ja saavat jotain aikaankin. Se on hauskaa. Oikeesti vaan hyville huudetaan ja hyviä pilkataan, ei tosi huonoa pelaajaa viitsi lisää mollata. Ja pelin jälkeen ollaan kaikki kavereita ja jälkipelissä puidaan parhaat pelaajat kaikenväristen lasien läpi ja lopuksi vielä paljain silmin. Nautittava peli-ilta ja hyvä meininki areenalla. KIITOS JOKERIT!
 

n0lla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Espoon Oilers
Re: TOSI HYVÄ FANIKATSOMO JOKEREILLA

Viestin lähetti ks1828
En kuullut fokerien huutavan kuole pois- huutoa muut herjat kyllä, ja ne naurattivat kovasti. Seulat, nuijat ja muut pilkat huudetaan ihan huviksi vaan ja jotta vastustaja vähän herppaisi. Ja herppasihan se Jamo ja oli ihan raivona siellä ja aiheutti ehkä käytöksellään Bluesin häviön. Huudot on vaan huutoja joilla jokerifanit osallistuvat peliin ja saavat jotain aikaankin. Se on hauskaa. Oikeesti vaan hyville huudetaan ja hyviä pilkataan, ei tosi huonoa pelaajaa viitsi lisää mollata. Ja pelin jälkeen ollaan kaikki kavereita ja jälkipelissä puidaan parhaat pelaajat kaikenväristen lasien läpi ja lopuksi vielä paljain silmin. Nautittava peli-ilta ja hyvä meininki areenalla. KIITOS JOKERIT!

Kyllähän niitä "Seula" -huutoja kuuluu vähän joka kannattajan suusta aina välillä. Mutta "Kuole pois!" -huudot vähän kiehautti. Silti ne "Seula" -huudot noin suurina määrin eivät minusta olisi kuuluneet sinne, koska vikat 10min kuulu vaan Jokerit -kannattajien suusta herjaa Jamolle. Se oli tietysti osa syynä "hermostumiseen" Jokerit -faneja kohtaan, koska huomasi että Jamo alkoi hermostumaan kyseisistä huudoista.
 

Bandana

Jäsen
Pavesta...

Kyllä se Pave on semmoenn läski kaljupääsika jolle voi vain nauraa. Siellä keskellä katsomoa seisoo sininen paita päällä ja huitoo käsiään kun...
Kerran Jokereiden FanClubin ( lue miten tahdot ) sivulle eksyessäni huomasin että Herra Pave oli valittu noin 10 kertaa peräjälkeen viikon faniksi :D :D :D
 
Viimeksi muokattu:

TommyT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Pavesta...

Viestin lähetti Sasha

Kyllä se Pave on semmoenn läski kaljupääsika jolle voi vain nauraa.

Tuli vaan mieleen korjata, että Pavehan on siis sellainen silmälasipäinen siilipääsika, jolle jokainen naurakoon jos tahtoo.
Että tarkkana nyt kelle naurat!

-TommyT-
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Kuole pois-huudot ja muutenkin buuaukset pelaajan loukkaantuessa ei kuulu lätkään piste. Tästä moni on varmaan samaa mieltä?

Seula huudot ja muut pikkuherjat ovat ihan ok kun niitä kuulee yksittäisten fanien huutavan pienenä ivana ja muuten vaan fiilis pohjalta. Mutta sitä en ymmärrä että ottelun alusta alkaen otetaan joku pelaaja syyniin ja aletaan fanijoukolla huutamaan herjaa kyseiselle pelaajalle puoli"systemaattisesti" sen sijaan että keskityttäisiin itse olelliseen elikkä omien kannustamiseen.

Saman olen kokenut tällä kaudella ainoastaa Turussa, jossa omien kannustus oli melko mitätöntä mutta Calounille jaksettiin viheltää (ehkä syystä ehkä ei) siihen pisteeseen että oleellinen unohtui kun piti kokoajan vaan seurata että mitä viheltämisen arvoista se Jan tekee.

Ja vielä sen haluaisin sanoa että Bluesfanit eivät ymmärtääkseni ole ensimmäisiä jotka asian ottavat esille. Mielestäni monet IFK fanit ovat pitäneet UGH UGH huutoja melko kuvaavana kun analysoidaan Jokerien fanikatsomoa.

Itse seuraan peliä yleensä sen verran tiiviisti etten ehdi seisoskella katsomossa sormi ojossa ja huudella vastustajan tähtipelaajalle herjaa niin että tämä herpaantuisi. Olen fani mutta silti minulle se pelin seuraaminen on tärkeintä.

PS. Joku mainitsi että Jamo olisi pelannut aikaa sen jälkeen kun nousi istumaan.. Jamoltahan lähti aivan selvästi ilmat pihalle ja halusi pitää ne kaksi minuuttia saadakseen hengityksen kulkemaan normaalisti. Melko ymmärrettävää jos pelaa paikalla missä pienikin herpaantuminen kostautuu heti?
 
Viimeksi muokattu:

ks1828

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jamo tosiaan filmas viivytellessään teatraalisesti. Siitä ilmeisesti huudot. Samoin Caloun yritti taas pravuuriaan, kuolevaa joutsenta, josta olisi voinut saada näyttelyjäähyn.
 

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Viestin lähetti ks1828
Jamo tosiaan filmas viivytellessään teatraalisesti. Siitä ilmeisesti huudot. Samoin Caloun yritti taas pravuuriaan, kuolevaa joutsenta, josta olisi voinut saada näyttelyjäähyn.

Tuolla on toinen ketju jossa puidaan matsissa tapahtuneita pelillisiä asioita, voit nämä tyhjentävät ja yksityiskohtaiset analyysisi mennä sinne kirjottamaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Daespoo
Pahintahan tässä on se että yksi huutajista oli kuulemma tämä Narrifanien kruunaamaton apinoiden kuningas, fatso-Pave.

Yksittäiset fanit vielä ymmärtää (varsinkin kun tietää Narrikatsomon muutamat 15-vuotiaat nahkapääpellet) mutta jos faniryhmän johtaja tuota huutaa niin sitten on jokin pahasti pihalla.

Tööt. Älkää nyt hyvät pässit puhuko paskaa ihmisistä, kun ette näköjään tiedä mistä puhutte. Tämä teidän varmasti hyvin tuntemanne "Läski-Pave" - joka ei muuten myöskään ole kalju, mielestäni ei läskikään - ei huudellut "kuole Jamo kuole huutoa" yhtään ainutta kertaa matsin aikana, ei yhtään.
Tiedättekö pullerotkaljurillipäätumpulanuijatespolaaisettappajateinit mitä se tarkoittaa? Sitä, että te puhutte paskaa pelkällä mutulla, tietämättä mistään yhtään mitään. Tuskin olette olleet miehen lähimaillakaan tilanteen aikana. Joten järki käteen..
Joku voisi syyttää oikeassa elämässä kunnianloukkauksesta moisten bullshittien puhumisesta.

Joku roti sentään paskanjauhamisellakin. Joku siellä kenties huusi kuole huutojakin - en tiedä - mutta ei ainakaan Pave.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti Daespoo
Pahintahan tässä on se että yksi huutajista oli kuulemma tämä Narrifanien kruunaamaton apinoiden kuningas, fatso-Pave.

Käsittääkseni Pave ei tuohon alussa mainittuun joukkoon kuulu?
Samaisesta "läskistä kaljupäästä" (tämä oli sitten lainausta, ei tarvii mulle tulla itkemään morkkaamisesta)oli kuva viime viikon perjantain ilta-sanomissa.

Pavea en puolustele, mutta mielestäni voisi puhua asioista oikeilla nimillä. Anyway...

eiköhän lopeteta nää muiden pilkkaamiset ja keskitytyä olennaisen
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rölehtijät kuriin?

Niin, täälläkin palstalla on nyttemmin nostettu kissa pöydälle ja esitetty se väitetty tosiasia että jokereiden fanikatsomo on huonossa käytöksessä valovuosia muita edellä.

Viime vuosina olemme saaneet lukea useita kertoja juuri jokereiden fanien ylilyönneistä, milloin on hakattu järkkäreitä tai vieraskannattajia, milloin taas riehuttu maakunnissa. Tämä kaikki on saanut monen monituiset ihmiset pahoittamaan tavattomasti mielensä ihan ministeritasoa myöten.

Kukaan ei kuitenkaan kanna vastuuta ko. ryhmän rökälehdinnnästä, fanimatkojen järjestäjä levittelee käsiään, faniporukan nokkamies "Peva" (nimi muutettu) levittelee käsiään, hjallis levittelee käsiään. Heitänkin ilmoille kysymyksen että pitäisikö liigan perustaa oma työryhmänsä selvittämään onko tähän vaikeaan tilanteeseen mitään ratkaisua?

Itse lähtisin purkamaan vyyhtiä asettamalla valvontakameran seuraamaan ryhmän toilailuja, näin toimien voitaisiin ryhmästä ruotia pois mahdolliset kunnon kansalaiset ja varsinaiset syylliset saataisiin haarukoitua.

Kun syylliset saataisiin kaivettua esille, heille voitaisiin suorittaa edelllä mainitun työryhmän laatimia toimenpiteitä kuten esim. asennekasvatusta.

Jääkäämme siis kuulolle.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Myrsky vesilasissa!!!

Höh,miksi tämmöisestä aiheesta piti oikein uusi otsikko avata.Jokaisen joukkueen faneista löytyy tyhmiä,minä luokittelisin itseni myös tähän kategoriaan.Mutta kun esim redsi menee matsiin ja jumalauta maksaa ylihinnoitellun flabarin samaan aikaan kun suurin osa muista katsojista tulee ilmais lipuilla,niin kyllä siinä myös huutaa saa.

Pidän itseäni melko rauhallisena henkilönä siviilissä,mutta halliin saavuttuani laitan järkeni niinsanotusti narikkaan.Enkä juurikaan näe kentällä kun oman rakkaan joukkueeni.Mikäli tätä joukkuetta rikotaan ja rikotaan ilman rangaistusta,niin silloin ainakin minulla niinsanotusti palaa TOTAALISESTI käämit.Olen joskus huomannut myöhässä nuorempia katsojia lähellä minua ja törkeyksieni jälkeen olen kyllä heiltä anteeksi käytöstäni pyydellyt.

Jokerien fanikatsomo on nykyisin saannut omassa hallissaan kiitettävästi ääntä kuuluviin muutamissa peleissä.Myös nämä niinsanotut UGH,UGH huudot ovat välillä saanneet,ainakin minulla aikaan hilpeyttä.Turhaa tässä on yhtä faniryhmää alkaa leimata ja muutenkin rupeaa kypsyttämään ainainen Blues fanien ruikutus.(Koskee osaa tänne kirjoittavista)
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Rölehtijät kuriin?

Viestin lähetti ervatsalo
Viime vuosina olemme saaneet lukea useita kertoja juuri jokereiden fanien ylilyönneistä, milloin on hakattu järkkäreitä tai vieraskannattajia, milloin taas riehuttu maakunnissa. Tämä kaikki on saanut monen monituiset ihmiset pahoittamaan tavattomasti mielensä ihan ministeritasoa myöten.

Kukaan ei kuitenkaan kanna vastuuta ko. ryhmän rökälehdinnnästä, fanimatkojen järjestäjä levittelee käsiään, faniporukan nokkamies "Peva" (nimi muutettu) levittelee käsiään, hjallis levittelee käsiään. Heitänkin ilmoille kysymyksen että pitäisikö liigan perustaa oma työryhmänsä selvittämään onko tähän vaikeaan tilanteeseen mitään ratkaisua?

Itse lähtisin purkamaan vyyhtiä asettamalla valvontakameran seuraamaan ryhmän toilailuja, näin toimien voitaisiin ryhmästä ruotia pois mahdolliset kunnon kansalaiset ja varsinaiset syylliset saataisiin haarukoitua.

Kun syylliset saataisiin kaivettua esille, heille voitaisiin suorittaa edelllä mainitun työryhmän laatimia toimenpiteitä kuten esim. asennekasvatusta.

Jääkäämme siis kuulolle.

Täältä tähän


Kovia väitteitä ja totuus on se, että olemme tosiaan saaneet lukea ja kuullee tälläisiä ylilyöntejä, mutta kukaan ei vaan ole nähnyt tälläistä tapahtuvan... omituista.
Media luo hienoja mielikuvia :)

PS. Valvontakamerat ovat olleet Areenan alusta asti paikallaan ja käytössä.
 

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
Reds1897 kirjoitti näköjään samaa mitä minäkin
olin juuri tuhertamassa. Nämä UGH UGH huudot ovat
ihan jees. Hyvähän se vaan on, että ääntä lähtee.
Siitä se tunnelma nousee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös