Siinä näytti Muuttini vähän osaamistaan kun meinasi Aabrahami päästä läpi
Siinä näytti Muuttini vähän osaamistaan kun meinasi Aabrahami päästä läpi
Törkeä taklaus.
Luukku 23: MotinOnneks tämä teräsmies ei kuitenkaan loukkaannu ja saadaan nauttia vielä +50 peliä tämän soturin suorituksia.
Ja luultavasti joululahjana kuulemme vielä jatkosopimuksesta.
Motinin käsien levittelylle iso lampaanperse kolmannen maalin jälkeen. Hyi vittu! Kokenut pelaaja, joka itse pelaa aivan pitkin vittua 99% ajasta, ei todellakaan käyttäydy noin. Ikinä.
Katsomoon. Nyt.
No huh huh. Pelkkiä hyviä ratkaisuja Muuttinilta ekaan erään. Kaikenlaista.
Olen jo itse asiassa katsellut muutaman pelin, että hyvin pelaa siniviivalla Motin. Ihme on, että ei ole maaleja vielä tullut. Hyvin menee vedot maalia kohti.
Joo. Tämä on suuri mysteeri. On tosin parantanut viime peleissä, mutta koomailu on edelleen välillä säälittävän ja naurettavan rajamailta. Mutta ei kai tässä tyylipisteitä jaetakkaan. Alivoimalla hyvä.Tämän kaverin plus/minus- saldo on Liigan mittapuullakin aika kova. Etenkin ottaen huomioon miten huonona pelaaja herraa etenkin täällä palstalla pidetään.
Jotain #57 kuitenkin tekee oikein kun on noin paljon plussalla ja saa vastuuta ratkaisuhetkillä.
Tämän kaverin plus/minus- saldo on Liigan mittapuullakin aika kova. Etenkin ottaen huomioon miten huonona pelaaja herraa etenkin täällä palstalla pidetään.
Jotain #57 kuitenkin tekee oikein kun on noin paljon plussalla ja saa vastuuta ratkaisuhetkillä.
Mun mielestä kyllä näkee tietyissä tilanteissa miten hoitaa pienet asiat aivan viimeisen päälle — kokemuksella, varmuudella ja pelisilmällä, niin ettei niitä välttämättä edes tajua.
Sitten ehkä tajuaisi, jos näkisi täysin saman tilanteen siten, että siihen menisi Motinin tilalla joku muu vähän kokemattomampi tai kehonhallinnallisesti vähemmän taidokas puolustaja.
Ymmärrän täysin sen, että kun esimerkiksi ensimmäinen kausi Stadissa oli suht hankala, niin tietoisesti (tai tiedostamatta) on monelle jäänyt kuva Johanista suht hasardina ja puukätisenä pakkina. Joten aina kun sieltä joku tilanteenluku menee pieleen tai tulee joku harhasyöttö niin ne jää miehen pelaamisesta ensimmäisenä aina mieleen, eikä siinä mitään se on ihan ymmärrettävää. Itse olen yrittänyt nyt viime aikoina katsoa sellaisten pelaajien peliä joista itselläni tällainen ennakkoluulo on päässyt syntymään ilman mitään etukäteisarvioita.
Ja on se hieman tuottanut tulosta. Olen kyllä alkanut jollain kierolla tavalla pitää Motinista pelaajana viime kuukausina. Pitäisin kyllä jatkossa, jos hinta on vaan kohdillaan.
Eikä urheilujohto ja valmennus varmaan vain ihan vittuillessaan sitä tuolla mukana roikota.
Tuntuu että samalla rahalla saisi parempaakin. Winberg (väitän myös että jopa Karjalainen) korvaa Muuttinin heittämällä.En kyllä pitäisi Smuuttinia vaikka jäisi ilmaiseksi. Sen verran on peruspeli peruspakilla hukassa.
En kyllä pitäisi Smuuttinia vaikka jäisi ilmaiseksi. Sen verran on peruspeli peruspakilla hukassa.