Arvoitettu lähes samaksi kuin Anttalaisen teko vaikka se oli ryntäys ja tahallinen.
Joo. Halailuksihan tätä peliä nimeltä jääkiekko halutaan ilmeisesti viedä. Selittäisi myös, miksi Keränen on kokoonpanossa. Mestarihalailija.Mun mielestä ihan fine, että näitä päähän osuvia taklauksia kovennetaan.
Mun silmään tämä Motin keissi oli hieman vahinko, koska Saarelaisella asento menee alaspäin tuossa tilanteen aikana. Eli tavallinen rintakehään ilmat pois niitti muuttui tilanteen aikana päähän osumiseen.
Ehkä Johan olisi toki voinut muuttaa taklaustaan kesken kaiken nähtyään Saarelaisen menevän alaspäin, ”halata” Saarelaista tai jotain, en osaa sanoa... Ehkä jotenkin näin kurinpito näkee, että tuo taklaus oli vältettävissä kesken kaiken.
Mutta kunhan on linjassa.
Anttalainen otti hemmetisti vauhtia ja tilanne oli todellakin vältettävissä. Mun silmiin tämän kaavan mukaan Anttalaiselle olisi pitänyt läiskiä ainakin 10 peliä.
Hyvä jos linja kovenee, kunhan pysyy linjassa.
Aivan jäätävää. MPS ajelee päin sokkona ja viisi matsia tuosta ilman kurinpitohistoriaa. Vahva suoritus.
Ottamatta kantaa taklaukseen, niin eikös se uusi linjaus ollut, että päähän kohdistuneesta taklauksesta tulee aina se 5 peliä? Ei siihen siis tarvita mitään kurinpitohistoriaa. Seuraavasta tulee sitten uusijalisää, joten Motinin kannattaa ottaa kevät rauhallisesti
Kiekkoa Motin tossa tavoittelee, mutta samalla vaistonomaisesti torppaa päin tulevan pelaajan. Pelikiellon pituudesta voi olla montaa eri mieltä, mutta näillä nyt mennään ja thats it.