Jesse Puljujärvi – supertähti

  • 836 954
  • 2 679
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minusta tuo on kiinni suoraan niissä syissä, joiden takia Jesse tuollaisen "lupauksen" on tehnyt. Jos nämä taustatekijät ovat muuttuneet tai Jesse alkaa tulla siihen tulokseen, ettei tehty päätös olekaan järkevä, niin sitten pitää muuttaa toimintatapoja.
Se on akkojen hommaa muuttaa mielipidettään päivän kunnon ja kuukautiskierron mukaan. Miehet ei ensinnäkään tee hätiköityjä päätöksiä, mutta sitten kun päätöksiä tehdään, niissä myös pysytään.

Jesse ei aikanaan asettanut mitään ehtoja Edmontoniin paluuseen. Hän yksinkertaisesti vain sanoi, että pelaaminen siellä ei ole enää vaihtoehto. Ei se sisältänyt mitään jos-lausetta taustatekijöiden muuttumisesta.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Ei ole kyse mistään jääräpäisyydestä, vaan sellaisesta perusarvosta kuin suoraselkäisyys. Ikivanha sanonta: ennen mies maansa myy kuin sanansa syö, on harmillisen katoavaa kansanperinnettä. Nykypäivän velliperseet ei tajua siitä mitään.

Arvostan Jesseä kun aikanaan suoraan sanoi, ettei Edmontonissa enää pelaa. Oli syyt sitten mitä tahansa, mutta se oli rehellinen ja kovakin päätös. Minun silmissäni Jesse putoaa armotta kovasta jätkästä velliperseiden kastiin jos syö nuo sanansa.

Jos lähtee tavoittelemaan ammattilaisuutta sillä asenteella että ei voi missään vaiheessa niellä ylpeyttään tai myöntää että joskus nuorena on päästänyt suustaan turhautuneena sellasia lausuntoja joita ottaisi mielellään takaisin, voi olla aika kivinen tie edessä. Ne oikeasti kovat jätkät osaavat tunnistaa milloin olivat väärässä, työstää asioita parempaan suuntaan ja kehittyä sitä myöten sekä ihmisenä että pelaajana. Uppiniskaisella mullittelulla ei saa kuin sillat palamaan ja siinä vaiheessa vuodet valuvat hukkaan kuin hiekka sormien välistä. Kaikenlainen tyhjänpäiväinen tosiäijä-pullistelu on kyllä koomista, mutta tokkopa sillä joukkueurheilussa hirvittävästi saavuttaa.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se on akkojen hommaa muuttaa mielipidettään päivän kunnon ja kuukautiskierron mukaan. Miehet ei ensinnäkään tee hätiköityjä päätöksiä, mutta sitten kun päätöksiä tehdään, niissä myös pysytään.

Jesse ei aikanaan asettanut mitään ehtoja Edmontoniin paluuseen. Hän yksinkertaisesti vain sanoi, että pelaaminen siellä ei ole enää vaihtoehto. Ei se sisältänyt mitään jos-lausetta taustatekijöiden muuttumisesta.

Tilanne oli silloin toinen. Oilersilla ei selvästikään ollut suunnitelmaa Jessen suhteen ja hän oli esimerkiksi odottanut kolme vuotta sitä että pääsisi kokeilemaan omalla paikallaan ylivoimalla. Koko organisaatio oli hukassa ja juuri potkut saaneet Chiarellin aikakaudella oli totuttu siihen, että GM pystytään painostamaan haluttuihin liikkuihin. Oilers kävi läpi raskasta aikaa ja Jesse oli joutunut fanien hampaisiin. Hän pelasi bottom-kutosessa, jossa kaikki vetivät vuodesta toiseen todella vaatimattomin tehoin. Tuolloin näytti siltä, että McDavid ja Drai pelaavat yhdessä jolloin muiden ketjujen hyökkäysrooli jää pienehköksi.

Nyt Jesse on päässyt vetämään henkeä ja kasvattamaan itseluottamusta. Kannattajien fiilis on hyvän kauden ja uuden johdon myötä toinen. Joukkueessa näyttäisi olevan tekemisen meininkiä ja Jesselle olisi tarjolla paikka McDavidin rinnalla jos vaan kykenee sen ottamaan. Fiksu ihminen toimii tilanteen mukaisesti ja toisaalta jokainen tekee välillä epäfiksuja liikkuja eikä sekään sen vakavampaa. On kuitenkin parempi korjata tarvittaessa omaa kantaa kuin lukkiutua siihen väkisin.

Mitä muuten tuumaisit jos Kukkonen ilmoittaisikin loppukesästä, että pienen paussin jälkeen hän huomasi jatkohaluja olevan sittenkin ja että hän haluaa yrittää päättää uransa Kärpissä mestaruuteen ? Dominik Hasek pelasi "lopettamisensa" jälkeen vielä kuusi kautta NHL:ssä, mitä mieltä olet hänestä eli menikö arvostus? Ei siinä mitään, periaatteita saa olla enkä minä sua tarkoita lytätä mitenkään, mutta itse olen vaan eri mieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yllättävän paljon te käytätte tarmoa yrittäessänne vaikuttaa MINUN mielipiteeseen. Sori vaan, se ei tule muuttumaan. Jesselle lähetän virtuaalista hamekangasta välittömästi jos erehtyy Edmontoniin menemään. Siihen asti kunnioitan nuorta miestä, joka uskalsi tehdä kovan päätöksen, siitäkin huolimatta että sillä oli mahdollisesti huono vaikutus hänen uraansa. Se on juuri sitä suoraselkäisyyttä, jossa selkä ei taivu rahan tai muiden toisarvoisten seikkojen mukaan sinne sun tänne.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yllättävän paljon te käytätte tarmoa yrittäessänne vaikuttaa MINUN mielipiteeseen. Sori vaan, se ei tule muuttumaan. Jesselle lähetän virtuaalista hamekangasta välittömästi jos erehtyy Edmontoniin menemään. Siihen asti kunnioitan nuorta miestä, joka uskalsi tehdä kovan päätöksen, siitäkin huolimatta että sillä oli mahdollisesti huono vaikutus hänen uraansa. Se on juuri sitä suoraselkäisyyttä, jossa selkä ei taivu rahan tai muiden toisarvoisten seikkojen mukaan sinne sun tänne.

Saahan täällä olla eri mieltä. Kuten sinäkin olet meidän kanssa ja tuon näkemyksen mukaan yrität kovasti vaikuttaa muiden mielipiteisiin. Esim. lopettamispäätöksiä pyörretään aina joskus ja minun mielestä olisi tyhmäää hirttäytyä aiempiin sanomisiin väkisin kiinni, Hasekiltakin olisi jäänyt monta hyvää vuotta pois. Lyhyellä tähtäimellä Jesse muuten tienaisi luultavasti paremmin NHL:n ulkopuolella, eli nopea raha tuskin on ratkaiseva tekijä jos hän palaa ensi kaudeksi änäriin. Tämä siis siksi, että ymmärtääkseni NHL-palkat ovat tippumassa kauden kutistumisen myötä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä en yritä vaikuttaa SINUN mielipiteeseesi. Enkä usko, että antamasi mielipide ITSESTÄSI tulee muuttumaan. Vaikutat aika hönöltä.
Et ole tätä ennen osallistunut koko keskusteluun, joten jos sulla ei ole muuta sanottavaa kuin alkaa pelkästään aukomaan päätä niin pysyttelehän vaan omalla hiekkalaatikollasi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Et ole tätä ennen osallistunut koko keskusteluun, joten jos sulla ei ole muuta sanottavaa kuin alkaa pelkästään aukomaan päätä niin pysyttelehän vaan omalla hiekkalaatikollasi.
Mitä sanottavaa mulla pitää olla? Jesse tekee niin kuin uransa kannalta parhaaksi näkee. Sua kiinnostaa vain Jessen sanomiset ja se, miten ne peilautuvat omaan maailmankuvaasi. Joka onkin siis useasta suunnasta kuvailtu hiukan vanhanaikaiseksi. Ei kai tuo nyt kenellekään mikään uutinen ole, että urheilijoiden lausunnot ja sen jälkeiset toimet eivät aina ole ihan linjassa. Miksi pitäisi olla? Jotta joku luutuneisiin omakeksimiin arvoihinsa jämähtänyt palstapersoona ei pitäisi urheilijaa sanansa mittaisena miehenä?
 

hege

Jäsen
Itse luulisin, että Edmonton on kuitenkin se joukkue jonka kanssa pitäisi saada välit normalisoitua jotta olisi mahdollisuus päästä takaisin NHL:ään. Jos sinne menee suhteet täysin poikki, niin siellä voidaan hyvin päättää että antaa Jessen pelata missä pelaa kunnes on vapaa siirtymään koska hänestä ei kuitenkaan saada sellaista vastinetta mistään joka nostaisi Edmontonin saman tien "contenderiksi". Paras olisi jos pystyisi aloittamaan Edmontonissa ”puhtaalta pöydältä” ja sitten kauden aikana tulisi joko myydyksi tai ”kotiutuisi” Edmontoniin, jos pelit skulaavat niin se olisi kuitenkin win-win kaikille osapuolille riippumatta siitä tulisiko myydyksi vai ei.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä sanottavaa mulla pitää olla? Jesse tekee niin kuin uransa kannalta parhaaksi näkee. Sua kiinnostaa vain Jessen sanomiset ja se, miten ne peilautuvat omaan maailmankuvaasi. Joka onkin siis useasta suunnasta kuvailtu hiukan vanhanaikaiseksi. Ei kai tuo nyt kenellekään mikään uutinen ole, että urheilijoiden lausunnot ja sen jälkeiset toimet eivät aina ole ihan linjassa. Miksi pitäisi olla? Jotta joku luutuneisiin omakeksimiin arvoihinsa jämähtänyt palstapersoona ei pitäisi urheilijaa sanansa mittaisena miehenä?
Jos nyt vaikka yrittäisit kirjoittaa jotain Puljujärveen liittyvää. Sen sijaan päätit alkaa pelkästään aukomaan minulle päätä.

Se ei todellakaan ole uutinen, että urheilijat puhuvat mitä sattuu. Siksi minä nimenomaan nostankin framille Jesseä, joka ensinnäkin massasta poikkeavasti ilmoitti jämäkästi ettei aio Oilersissa enää pelata, vaikka varmasti heikensi sillä asemaansa työnantajien silmissä. Tällainen käytös on sitä kun tehdään päätöksiä oman todellisen mielen mukaan, eikä nuolla perseitä sinne sun tänne mahdollisten tulevien soppareiden toivossa. Siihen tuo vanha lainaamani sanontakin viittaa, että omien mielipiteiden takana pysytään myös silloin kun siitä olisi taloudellista haittaa.

Suoraselkäisyys, rehellisyys ja luotettavuus OVAT vanhoja asioita. Siinä olet ihan oikeassa. Mutta ei niiden pätevyys nykymaailmassakaan ole poissuljettu, vaikka ikävän harvinaisia alkavat olla alalla kuin alalla.

Mitä taas tulee omiin arvoihini, ne todellakin ovat itseni, ei nyt sentään keksimiäni, mutta määrittelemiäni. Minä ITSE olen määritellyt itselleni jo kauan sitten omat arvoni, joiden mukaan aion elää hautaan asti, sanoivat muut mitä hyvänsä. Samojen arvojeni perusteella muodostan mielipiteeni muista ihmisistä. Arvostan vain sellaisia henkilöitä, joita voin arvostaa ilman ristiriitaisuutta omien arvojeni kanssa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos nyt vaikka yrittäisit kirjoittaa jotain Puljujärveen liittyvää.
No juurihan minä kirjoitin. Toistan: Jesse tekee juuri niin kuin itse parhaaksi näkee. Tai on siinä se kulissien takana oleva vaihtoehto, että agentillakin on sanansa sanottavana. Jessen tyylisten luonnonlapsien kohdalla kannattaa aina pitää joku filtteri päällä, koska suusta voi tulla ihan mitä sammakoita tahansa. Siksi en kiinnitä juurikaan huomiota hänen sanomisiinsa, mitä nyt huvittuneena niitä lueskelen. Mun arvostus riippuu 100 % siitä, mitä kentällä tapahtuu. Palstapersoonat arvostelen lopullisesti vasta livenä, mutta se ei enää kuulu tähän.

Miten kauan ajattelit leikkiä palstapoliisia?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
No juurihan minä kirjoitin. Toistan: Jesse tekee juuri niin kuin itse parhaaksi näkee. Tai on siinä se kulissien takana oleva vaihtoehto, että agentillakin on sanansa sanottavana. Jessen tyylisten luonnonlapsien kohdalla kannattaa aina pitää joku filtteri päällä, koska suusta voi tulla ihan mitä sammakoita tahansa. Siksi en kiinnitä juurikaan huomiota hänen sanomisiinsa, mitä nyt huvittuneena niitä lueskelen. Mun arvostus riippuu 100 % siitä, mitä kentällä tapahtuu. Palstapersoonat arvostelen lopullisesti vasta livenä, mutta se ei enää kuulu tähän.

Miten kauan ajattelit leikkiä palstapoliisia?
Onnittelut siitä että jo toisessa viestissäsi sivusit sentään aihetta.

Aika erikoista, että suosittelet pitämään filtteriä päällä sammakoiden takia. Juuri ne niin sanotut sammakothan kielivät siitä, että henkilö sanoo mitä todella ajattelee. Kun ilmaistu mielipide ei ole vakaasti harkittu, sen voi olettaa olevan todellinen mielipide. Ne harkitut taas ovat sitä kun sanoja miettii ensin mitä muut ajattelevat hänen sanomisistaan. Sinä haluat siis kuunnella vain pelkkiä mielistelyjä ja tyhjänpäiväisiä lätinöitä jossa puhuja ei uskalla sanoa oikeastaan yhtään mitään kun pelkää että joku suuttuu?

Ei minulla ole tarvetta leikkiä palstapoliisia. Mutta en myöskään ala kattelemaan sitä, että alat vain pelkästään aukomaan päätä kuten ensimmäisessä viestissäsi tähän keskusteluun teit.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos nyt vaikka yrittäisit kirjoittaa jotain Puljujärveen liittyvää. Sen sijaan päätit alkaa pelkästään aukomaan minulle päätä.

Se ei todellakaan ole uutinen, että urheilijat puhuvat mitä sattuu. Siksi minä nimenomaan nostankin framille Jesseä, joka ensinnäkin massasta poikkeavasti ilmoitti jämäkästi ettei aio Oilersissa enää pelata, vaikka varmasti heikensi sillä asemaansa työnantajien silmissä. Tällainen käytös on sitä kun tehdään päätöksiä oman todellisen mielen mukaan, eikä nuolla perseitä sinne sun tänne mahdollisten tulevien soppareiden toivossa. Siihen tuo vanha lainaamani sanontakin viittaa, että omien mielipiteiden takana pysytään myös silloin kun siitä olisi taloudellista haittaa.

Suoraselkäisyys, rehellisyys ja luotettavuus OVAT vanhoja asioita. Siinä olet ihan oikeassa. Mutta ei niiden pätevyys nykymaailmassakaan ole poissuljettu, vaikka ikävän harvinaisia alkavat olla alalla kuin alalla.

Mitä taas tulee omiin arvoihini, ne todellakin ovat itseni, ei nyt sentään keksimiäni, mutta määrittelemiäni. Minä ITSE olen määritellyt itselleni jo kauan sitten omat arvoni, joiden mukaan aion elää hautaan asti, sanoivat muut mitä hyvänsä. Samojen arvojeni perusteella muodostan mielipiteeni muista ihmisistä. Arvostan vain sellaisia henkilöitä, joita voin arvostaa ilman ristiriitaisuutta omien arvojeni kanssa.

Minusta on sinänsä ihan hyvä että täällä on erilaisia mielipiteitä. Sen haluaisin vielä sanoa, että kyllä tällä palstalla on varmasti monia suoraselkäisyyttä, rehellisyyttä ja luotettavuutta arvostavia ihmisiä, munkin mielestä nuo on hienoja arvoja. Useimpien mielestä tällä Jessen tapauksella ei vaan ole noiden kanssa juurikaan tekemistä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Minusta on sinänsä ihan hyvä että täällä on erilaisia mielipiteitä. Sen haluaisin vielä sanoa, että kyllä tällä palstalla on varmasti monia suoraselkäisyyttä, rehellisyyttä ja luotettavuutta arvostavia ihmisiä, munkin mielestä nuo on hienoja arvoja. Useimpien mielestä tällä Jessen tapauksella ei vaan ole noiden kanssa juurikaan tekemistä.
Perustele minulle, miksi tämä Jessen tilanne olisi jotenkin poikkeava? Mitä minä olen täällä lukenut, useimpien mielestä olisi ihan OK perua puheensa uran edistämisen takia. Minulle sellainen ei ole ok. Minä en keksi yhtään ainutta syytä, miksi kenenkään rehellisen ihmisen pitäisi perua puheitaan. Tai no sanotaan näin, että jos on henki katkolla niin saatan pikku hätävalheenkin siinä tilanteessa hyväksyä. Tämä Jessen tilanne ei kuitenkaan ole sellainen. Henkilö, joka peruu taloudellisen edun tai urakehityksen takia puheitaan, on pelkkä paskanpuhuja jonka mielipiteen voi jatkossa jättää täysin noteeraamatta ja jonka voi surutta leimata hameväkeen kuuluvaksi.
 
Mä en yritä vaikuttaa SINUN mielipiteeseesi. Enkä usko, että antamasi mielipide ITSESTÄSI tulee muuttumaan. Vaikutat aika hönöltä.
Ei minulla ole tarvetta leikkiä palstapoliisia. Mutta en myöskään ala kattelemaan sitä, että alat vain pelkästään aukomaan päätä kuten ensimmäisessä viestissäsi tähän keskusteluun teit.
Eiköhän tässä olla päästy siihen tilanteeseen, jossa itse kunkin kannattaa miettiä, onko sillä naputelulla viestillä mitään tekemistä aiheen kanssa. Toisiin nimimerkkiin keskittyminen ja heille kiukuttelu ei ainakaan aihepiiriin kuulu.

Moderaattorit
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Matthews on melko huono esimerkki, sillä puhutaan kuitenkin ikäluokan maailman parhaasta pelaajasta. Hyvä ponnahduslauta oli joo, mutta Matthewsin kohdalla myös Lempäälän Kisa olisi ollut riittävä ponnahduslauta.

Noh, pointti oli se että kyseessä ei ole todellakaan mikään Mestis-tason liiga kuin tuolla jotkut väittivät, vaan ihan varteenotettava vaihtoehto kehitystä kaipaavalle nuorelle pelaajalle.
 

Erätauko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Perustele minulle, miksi tämä Jessen tilanne olisi jotenkin poikkeava? Mitä minä olen täällä lukenut, useimpien mielestä olisi ihan OK perua puheensa uran edistämisen takia. Minulle sellainen ei ole ok. Minä en keksi yhtään ainutta syytä, miksi kenenkään rehellisen ihmisen pitäisi perua puheitaan. Tai no sanotaan näin, että jos on henki katkolla niin saatan pikku hätävalheenkin siinä tilanteessa hyväksyä. Tämä Jessen tilanne ei kuitenkaan ole sellainen. Henkilö, joka peruu taloudellisen edun tai urakehityksen takia puheitaan, on pelkkä paskanpuhuja jonka mielipiteen voi jatkossa jättää täysin noteeraamatta ja jonka voi surutta leimata hameväkeen kuuluvaksi.

Ihan vaan siksi, että ihmisillä on mielestäni lupa muuttaa mielipidettään tilanteen tai oman ajatusmaailman muuttuessa. Joku saattaa sanoa, ettei koskaan aja muulla kuin mersulla, mutta yhden susikappaleen jälkeen ostaakin BMW:n. Joku saattaa sanoa, ettei mene koskaan naimisiin, mutta avioituukin oikealta vaikuttavan ihmisen osuessa kohdalle. Joku sanoo, ettei hanki koskaan lapsia, mutta hankkii silti kun myöhemmin alkaakin kaivata sellaisia tai kun puoliso toivoo kovasti. Joku puolestaan sanoo lopettavansa pelaajauran, mutta jatkaakin mielen tai elämäntilanteen muuttuessa. Tällaista se elämä on, en minä saa millään näillä, tai Jessen tapauksella (jos jatkaisikin uuden GM:n ja valmentajan alaisessa Oilersissa) ihmisistä epärehellisiä tai kieroselkäisiä. Tarkoituksellinen valehtelu on sitten toinen asia ja olen tiukasti sellaista vastaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Perustele minulle, miksi tämä Jessen tilanne olisi jotenkin poikkeava? Mitä minä olen täällä lukenut, useimpien mielestä olisi ihan OK perua puheensa uran edistämisen takia. Minulle sellainen ei ole ok. Minä en keksi yhtään ainutta syytä, miksi kenenkään rehellisen ihmisen pitäisi perua puheitaan. Tai no sanotaan näin, että jos on henki katkolla niin saatan pikku hätävalheenkin siinä tilanteessa hyväksyä. Tämä Jessen tilanne ei kuitenkaan ole sellainen. Henkilö, joka peruu taloudellisen edun tai urakehityksen takia puheitaan, on pelkkä paskanpuhuja jonka mielipiteen voi jatkossa jättää täysin noteeraamatta ja jonka voi surutta leimata hameväkeen kuuluvaksi.
Alun perin Puljun kommentti oli lapsellista kukkopoika-tason kommentointia ja ilmeisesti kaverille on vihdoin mennyt perille, joko ihan itse fundeeraamalla tai sitten agentin avutuksella se, että vähän nöyryyttä olisi syytä osoittaa Öljyn suuntaan. Edmonton voi halutessaan käytännössä estää Puljun pelaamiset muualla NHL:ssä siihen asti, kunnes tämän on UFA. Jälleenmyyntiarvo Puljulla ei ole tällä hetkellä hääppönen eikä hän osoittanut päättyneellä kaudella mitään sellaista, että tämän ketjun "supertähti" -määritelmä olisi oikeutettu edes kotoisessa liigassamme. Nuori ja lahjakas kaveri, mutta kyllä hänen pitäisi päästä mukavuudenhalustaan ja alkaa oikeasti tekemään töitä uransa eteen. Muuten hän jää ikuiseksi lupaukseksi.

Aika surullista, jos järkiinsä tuleminen ja sen myötä mielipiteensä muuttaminen on sinusta paskanpuhumista. Ja mitä tekemistä koko asialla on naisten kanssa ylipäätään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Alun perin Puljun kommentti oli lapsellista kukkopoika-tason kommentointia ja ilmeisesti kaverille on vihdoin mennyt perille, joko ihan itse fundeeraamalla tai sitten agentin avutuksella se, että vähän nöyryyttä olisi syytä osoittaa Öljyn suuntaan. Edmonton voi halutessaan käytännössä estää Puljun pelaamiset muualla NHL:ssä siihen asti, kunnes tämän on UFA. Jälleenmyyntiarvo Puljulla ei ole tällä hetkellä hääppönen eikä hän osoittanut päättyneellä kaudella mitään sellaista, että tämän ketjun "supertähti" -määritelmä olisi oikeutettu edes kotoisessa liigassamme. Nuori ja lahjakas kaveri, mutta kyllä hänen pitäisi päästä mukavuudenhalustaan ja alkaa oikeasti tekemään töitä uransa eteen. Muuten hän jää ikuiseksi lupaukseksi.

Aika surullista, jos järkiinsä tuleminen ja sen myötä mielipiteensä muuttaminen on sinusta paskanpuhumista. Ja mitä tekemistä koko asialla on naisten kanssa ylipäätään.
Pointti onkin siinä, että kuka tahansa voi kukkoilla ja uhota tuohon tyyliin kuin Jessekin teki. Mutta jämyt miehet pysyvät sanoissaan. Silloinkin kun tuli sanottua vähän liikaa. Ja sama pätee niihin Mersumiehiin tai ikuisiin poikamiehiin, joista nimimerkki @Erätauko tuossa ylempänä puhui. Älykkäät ihmiset eivät koskaan edes päästele suustaan sellaista, minkä kanssa saattaa joutua myöhemmin vaikeuksiin. Mutta tyhmyys nyt ei niinkään ole moitittavaa. Jämerät miehet taas pitävät sanansa silloinkin kun on tullut sanotuksi tyhmyyksiä.

Naisten kanssa asialla on tekemistä siten, että naisille on luonteenomaista sanoa yhtä ja tarkoittaa toista. Jokainen, joka on enemmän naisten kanssa ollut tekemisissä, allekirjoittaa tämän. Aiheesta on kirjoitettu miljoonittain vitsejä ja sketsejä. Jopa naiset itsekin tunnustavat asian. Tietenkin löytyy poikkeuksia, mutta noin yleistäen.
 

Triton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Naisten kanssa asialla on tekemistä siten, että naisille on luonteenomaista sanoa yhtä ja tarkoittaa toista. Jokainen, joka on enemmän naisten kanssa ollut tekemisissä, allekirjoittaa tämän. Aiheesta on kirjoitettu miljoonittain vitsejä ja sketsejä. Jopa naiset itsekin tunnustavat asian. Tietenkin löytyy poikkeuksia, mutta noin yleistäen.
Ookkonää V???u ihan oikeesti tosissas?
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Naisten kanssa asialla on tekemistä siten, että naisille on luonteenomaista sanoa yhtä ja tarkoittaa toista. Jokainen, joka on enemmän naisten kanssa ollut tekemisissä, allekirjoittaa tämän. Aiheesta on kirjoitettu miljoonittain vitsejä ja sketsejä. Jopa naiset itsekin tunnustavat asian. Tietenkin löytyy poikkeuksia, mutta noin yleistäen.

Jos nämä tässäkin ketjussa peräänkuulutetut rehelliset, suoraselkäiset ja vellihousuja vihaavat tosiäijät ovat tosiaan tällaisia, niin toivon sydämeni pohjasta ettei Jesse kuulu ikinä heihin.
 
Noh, pointti oli se että kyseessä ei ole todellakaan mikään Mestis-tason liiga kuin tuolla jotkut väittivät, vaan ihan varteenotettava vaihtoehto kehitystä kaipaavalle nuorelle pelaajalle.

Juu on tottakai ihan varteenotettava sarja eikä missään nimessä mikään mestis. Eipä sellaista tosin kukaan ole väittänytkään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pointti onkin siinä, että kuka tahansa voi kukkoilla ja uhota tuohon tyyliin kuin Jessekin teki. Mutta jämyt miehet pysyvät sanoissaan. Silloinkin kun tuli sanottua vähän liikaa. Ja sama pätee niihin Mersumiehiin tai ikuisiin poikamiehiin, joista nimimerkki @Erätauko tuossa ylempänä puhui. Älykkäät ihmiset eivät koskaan edes päästele suustaan sellaista, minkä kanssa saattaa joutua myöhemmin vaikeuksiin. Mutta tyhmyys nyt ei niinkään ole moitittavaa. Jämerät miehet taas pitävät sanansa silloinkin kun on tullut sanotuksi tyhmyyksiä.

Naisten kanssa asialla on tekemistä siten, että naisille on luonteenomaista sanoa yhtä ja tarkoittaa toista. Jokainen, joka on enemmän naisten kanssa ollut tekemisissä, allekirjoittaa tämän. Aiheesta on kirjoitettu miljoonittain vitsejä ja sketsejä. Jopa naiset itsekin tunnustavat asian. Tietenkin löytyy poikkeuksia, mutta noin yleistäen.
Kun ihminen saa lisää informaatiota tilanteesta, niin on jämyä, "miehekästä" ja viisasta vaihtaa mielipidettään. Maapallo ei ole lättänä, Maa kiertää aurinkoa ja Jesse Puljujärvelle voi olla oma tuleva NHL:n seuratilanne selvinnyt eri tavalla.

Esimerkiksi jos sinä vaihtaisit mielipidettäsi naisista, niin arvostuksesi pääasiassa nousisi. Vaikka vaihdoit mielipidettäsi. Juuri siksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös