SHL, Kärpät tai Jokerit. Kärppiin jääminen olisi vähän kieltämättä paikallaanpolkemista, kun pitäisi mennä eteenpäin ja näyttää kannuksiaan kovemmissa paikoissa. Venäjälle en usko Puljujärven lähtevän, koska miten ihmeessä hän sinne sopeutuisi, jos ei sopeutunut Kanadaan. Noin muuten KHL olisi juurikin paras mittari tässä vaiheessa, joten Jokerit ei olisi niin iso kulttuurishokki, mutta harmi vaan kun ei ole pelaajaoikeuksia. Toki joku Sibir saattaisi olla "helppo" sopeutumisen kannalta, koska siellä on jo ennestään neljä suomalaista.
Ruotsissakin olisi sama juttu. Suomalaisia pitäisi olla ympärillä.
Yhtä kaikki. Nyt on Jessellä myös henkisen kasvun paikka. Jos NHL-portit ei vielä aukene, niin Puljujärven on kasvettava henkisesti ja mentävä eteenpäin urallaan ja on sopeuduttava muutoksiin.
Toki Kärpät on turvallinen ja hyvä vaihtoehto, ja jos se riittää pelaajalle, niin mikäs siellä on ollessa. Kyllä sillä 300k palkallakin omaisuutta rakentaa ja elää herroiks. Mikään pakkohan ei oo minnekkään lähteä, jos nykyinen riittää itselleen.
Itse oon vähän salaa toivonut Suomeen semmoista omaa "Mozyakinia", joka on kurko pelaamaan, mutta ei suostu lähtemään kotimaastaan. Tuskin Jessestä semmosta tulee, mutta eihän näistä tiedä.
Tsemppiä Jesselle jatkoon. Oli se sitten Oulussa tai muualla! Symppis kaveri.
Ruotsissakin olisi sama juttu. Suomalaisia pitäisi olla ympärillä.
Yhtä kaikki. Nyt on Jessellä myös henkisen kasvun paikka. Jos NHL-portit ei vielä aukene, niin Puljujärven on kasvettava henkisesti ja mentävä eteenpäin urallaan ja on sopeuduttava muutoksiin.
Toki Kärpät on turvallinen ja hyvä vaihtoehto, ja jos se riittää pelaajalle, niin mikäs siellä on ollessa. Kyllä sillä 300k palkallakin omaisuutta rakentaa ja elää herroiks. Mikään pakkohan ei oo minnekkään lähteä, jos nykyinen riittää itselleen.
Itse oon vähän salaa toivonut Suomeen semmoista omaa "Mozyakinia", joka on kurko pelaamaan, mutta ei suostu lähtemään kotimaastaan. Tuskin Jessestä semmosta tulee, mutta eihän näistä tiedä.
Tsemppiä Jesselle jatkoon. Oli se sitten Oulussa tai muualla! Symppis kaveri.