Kuka sinne laitettaisiin Puljun tilalle Kärppien rosterista? Jokinen pois..
Kärpillä ei ole righteja tarpeeksi. Muualla kuin junnuissa. Rätyä ja Tieksolaa.
Kuka sinne laitettaisiin Puljun tilalle Kärppien rosterista? Jokinen pois..
yv koostumus:Kärpillä ei ole righteja tarpeeksi. Muualla kuin junnuissa. Rätyä ja Tieksolaa.
Voishan vastakkaiselle kaarelle ja piikkiin viivalle laittaa heshkan ja niemeläisen... Ehkäpä niemeläinen ennemmin sinne kaarelle. Ja sitten Jesse hakisi viivalenkillä kiekkoa vauhtiin vähän niin kuin Roope Hintz Dallasissa.Kärpillä ei ole righteja tarpeeksi. Muualla kuin junnuissa. Rätyä ja Tieksolaa.
Noin sillä edellytyksellä, että osaisi laukoa. Nyt yksi kolmasosa vedoista seinille, yksi kolmasosa logoon ja loput räpellyksiä, joissa ei osu kunnolla kiekkoon. Itse olen ihmetellyt tuota heikkoa laukaisutaitoa, kun muistelin, että laukaus on kaikin puolin ok ja one timer jopa hyvä.Viiteen peliin ansiokkaat 37 laukausta maalia kohti eli yli seitsemän per peli ja samalla ylivoimainen tilastokärki. Laukausten perusteella pisteitä voisi olla enemmänkin.
Tapparaa vastaan Pulju ollut kyllä kentän paras pelaaja, Kuuselan kanssa.
Eka erä menikin itsellä vähän ohi, niin en ole eri mieltä.Ekan erän oli jotenkin varjojen mailla mutta sen jälkeen oli ihan eri ääni kellossa, suojasi ja toi kiekkoa alueelle taidokkaasti. Osin lähdin matsiin Puljun otteita seuraamaan.
Tapparaa vastaan Pulju ollut kyllä kentän paras pelaaja, Kuuselan kanssa.
Hockey sense on hankala juttu, sitä kun ei voi kaupasta ostaa. Tämä ei ole mikään provo, tietyllä tapaa huolestunut olen, onhan näitä jotka pelattuaan pitkään oppii ja alkaa pelata joukkuetuottavaa peliä.....mutta onko silloin Jessen ännärijuna mennyt jo?
Tässä kohtaa Pulju häviää Aholle ja Laineelle, Sebu on tuottava pelaaja joka kykenee auttamaan seuraa ja Pate on täsmä snaipperi (one trick pony) joka pystyy nostamaan joukkuetta omassa roolissaan. Tietyllä tavalla olen vähän ymmälläni, ilmiselvät yksilölahjat Puljulla on mutta, mutta....jokin mättää.
Hockey sense on hankala juttu, sitä kun ei voi kaupasta ostaa. Tämä ei ole mikään provo, tietyllä tapaa huolestunut olen, onhan näitä jotka pelattuaan pitkään oppii ja alkaa pelata joukkuetuottavaa peliä.....mutta onko silloin Jessen ännärijuna mennyt jo?
Kaikki pelivälineet olemassa, taito, koko, luistelu, laukaus. Jollain tapaa koko lähestyminen taktisessa mielessä pitäisi muuttaa. Pelaa edelleen sellaista hyvin junnumaista kiekkoa.
Puljun isoin ongelma on että hänen pelinsä ei palvele ketjun dynamiikkaa. Tavallaan muut odottaa mitä tapahtuu ja ajaa itsensä tilanteisiin jossa muiden vauhti pysähtyy. Kun tuon saisi kuntoon, niin ei tarvitsisi miettiä mitä sarjaa mies pelaisi...
En ihan osta tätä kuraa mitä täällä jaetaan eilisen perusteella, tai sitten teillä on odotukset liian korkeat.
Mielestäni Kärppien parhaita eilen. Toki pelissä on vielä puutteita ja korjattavaa, mutta mies on 21-vuotias, aikaa kyllä on. Ylivoimalla pelaa Ovechkinin paikkaa, enemmän pitäisi vaan uskaltaa laukoa.
Hyvä tästä vielä tulee, uskokaa tai älkää.
Mielestäni kyse on enemmänkin laukausten laadusta kuin määrästä. En muista että olisi saanut ylivoimalla yhtään one timeria aikaiseksi. Aika usein sijoittuu metrin verran väärin, ettei ole syöttölinjoja ja syötöt tulevat vähän taakse. Jos sattuu tulemaan kohdalle, ei osu kiekkoon. Rauhassa aseteltuja rannevetoja on lähtenyt pointilta liikaakin.Ylivoimalla pelaa Ovechkinin paikkaa, enemmän pitäisi vaan uskaltaa laukoa.
Niin näkee kuin haluaa nähdä. Itse olen vähällä katselulla nähnyt monta hyvää onetimeriä maalia kohti. Ei ole lapiomiehet saaneet ripareita sisään. Tuo kaksi rightin kaveria viivalla on oikeasti ihan paska kuvio. Siinä oikea vetopaikka aukeaa vain Heshkalle. Jos Pulju on samassa yv:ssä, niin sitten hänen pitäisi olla se lapiomies.Mielestäni kyse on enemmänkin laukausten laadusta kuin määrästä. En muista että olisi saanut ylivoimalla yhtään one timeria aikaiseksi. Aika usein sijoittuu metrin verran väärin, ettei ole syöttölinjoja ja syötöt tulevat vähän taakse. Jos sattuu tulemaan kohdalle, ei osu kiekkoon. Rauhassa aseteltuja rannevetoja on lähtenyt pointilta liikaakin.
Jaa, en minä mitenkään halua nähdä Puljun epäonnistumisia. Päinvastoin. Ehkä meillä on vain eri näkemys siitä, mikä on "hyvä one timer".Niin näkee kuin haluaa nähdä. Itse olen vähällä katselulla nähnyt monta hyvää onetimeriä maalia kohti.
Jännä kuitenkin, että Puljun onetimeria verrataan alansa parhaisiin? Ei se nyt ihan paskakaan voi silloin olla, vaikka himpun Ovechkinin tasosta jäisikin?Lieversin käsien kanssa samaa mieltä Puljun onetimerin heikkoudesta, ei lähde kuti Ovin/Laineen tyyliin. En tiedä paljonko extraa se vaatisi, mutta tiettyä päämäärätietoisuutta lisää ainakin. Eihän golfissakaan putit uppoa jos lyhyeksi jää. Lisää tappamisen meininkiä kehiin niin paranee. Aihio kuitenkin hyvä ja eiköhän tuo tule ajan kanssa paranemaan,,,