Jesse Puljujärvi – supertähti

  • 836 439
  • 2 679

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Kärppien ja liigan kannalta loistava juttu, mutta Puljun kannalta ei niinkään. Onhan se totta, että teoriassa kausi liigassa voi tehdä hyvää, mutta onhan tuo suuri askel taaksepäin Puljun uran kannalta. Luulisi olevan melko masentavaa pelailla Kalpaa ja Jukureita vastaan jossain ladoissa kolmen Pohjois-Amerikkalaisen kauden jälkeen.
 
Maitojuna toi siis vahvistuksen. Harmi. Jotenkin on vaikea uskoa, että Jesse saisi enää uutta mahdollisuutta p-amerikassa. Miksi saisi? KHL taitaa olla kohta se realistinen tähtäin, kun huomaa ettei NHL:ssä homma toimikaan sormia napsauttamalla. Työkalut olisi edelleen olemassa, mutta ei taida pää riittää.

Toivottavasti olen väärässä.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ai saatana että maistuu. Kristofin tarjoilusta tulee tekemään melkoisen kivaa jälkeä!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Hakee varmaan edelleen NHL- sopimusta tulevaksi kaudeksi kyllä, mutta melko isona pidän mahdollisuutta, että pelaa todella Kärpissä. Nyt tilanne on Euroopan osalta selvä, ja sopimus takaa paikan Kärppien joukkutereeneissä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kärppien ja liigan kannalta loistava juttu, mutta Puljun kannalta ei niinkään. Onhan se totta, että teoriassa kausi liigassa voi tehdä hyvää, mutta onhan tuo suuri askel taaksepäin Puljun uran kannalta. Luulisi olevan melko masentavaa pelailla Kalpaa ja Jukureita vastaan jossain ladoissa kolmen Pohjois-Amerikkalaisen kauden jälkeen.

Eiköhän Pulju siirtynyt ihan vapaaehtoisesti juuri Ouluun. Näyttöhaluja saattaa olla jonkin verran.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi Puljujärvi ei käynyt vetämässä AHL:ssa tykkikautta?

Liigalle hieno juttu saada tällainen pelaaja liigaan, mutta Puljujärven kannalta näen myös isoja riskejä.

Mitä jos pelaakin liigassa alle odotusten ja esim. vain 30p kauden? Siitä ei ole yhtään helpompi hakea änäristä paikkaa.
 

Verilepakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppien ja liigan kannalta loistava juttu, mutta Puljun kannalta ei niinkään. Onhan se totta, että teoriassa kausi liigassa voi tehdä hyvää, mutta onhan tuo suuri askel taaksepäin Puljun uran kannalta. Luulisi olevan melko masentavaa pelailla Kalpaa ja Jukureita vastaan jossain ladoissa kolmen Pohjois-Amerikkalaisen kauden jälkeen.

Jessellä on nyt pari kuukautta aikaa pistää sellaiset näytöt pöytään että joku seura tosissaan neuvottelee Edmontonin kanssa siirron. Jos ei joulukuuhun mennessä kerkeä niin sitten kesään mennessä. En tiedä mitä Edmontonissa on tapahtunut mutta kun näin kovasti vastustaa sinne paluuta niin voi olla että Kärpissä pelaaminen on jollain tasolla helpotus ja uusi alku, reset-nappula. Nyt vaan on sitten onnistuttava eli paineita on aivan varmasti täälläkin ja paljon.
 

Odvelli

Jäsen
Ujosti tykkään tästä Kärppien pelaajapolitiikasta, kun hyökkäykseen lappaa sisään Jokista, Pesosta, Puljujärveä ja jokerikorttina viime kauden Osala. Puolustukseen Krejcik ja Byström. "Jämäpaikat" täytellään sitten omilla superjunnuilla. Mitenköhän maitojunakommentoijat saavat yönsä nukuttua?
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Millä kielellä Pulju aikoo kommunikoida? Onko Suomi jo unohtunut?
Varmaan sillä nenään ylettyvällä omalla kielellään? Joukkuekavereiden voi olla hanklaa tuota tulkita, mutta eiköhän pizzaa koppiin kuitenkin tilata.

Minusta oikea ratkaisu. Hoitaa Kärpissä nyt homma siihen jiiriin, että on ensi kaudella valmis palaamaan NHLään ja ottamaan sen top6 roolin. Kärpistä on siihen tahtiin ukkoa takaisin rapakon taakse lapannut niin miksei yksi Jesse myös!?
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Tervetuloa Pulju! Liput perjantaille sekä sunnuntaille ostettu!

Ihanaa, että kaikenmaailman epäilijät ryömii koloistaan maitojunakuittien kanssa (varsinkin, kun omissa suosikkijoukkueissa olisi taatusti tarvetta edes vähän huonommille vahvistuksille...). Minä uskon, että Oulun Kärpät on juuri nyt Puljulle paras paikka hakea kadonnut itseluottamus takaisin ja hioa puolivalmiit "aihiot" siihen kuntoon, että ensi kaudella on taas mahdollista näyttää kykynsä NHL:ssä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Miksi Puljujärvi ei käynyt vetämässä AHL:ssa tykkikautta?

Liigalle hieno juttu saada tällainen pelaaja liigaan, mutta Puljujärven kannalta näen myös isoja riskejä.

Mitä jos pelaakin liigassa alle odotusten ja esim. vain 30p kauden? Siitä ei ole yhtään helpompi hakea änäristä paikkaa.

Mä pyörittelin jo vuos takaperin, että jollei NHL:ssä ala homma toimimaan, visiitti kotosalla saattas olla paikallaan.

Toki nuo uhkakuvat tulee huomioida. Mutta kaikkien epävarmuuksien, kitkojen, paikallaan junnaamisten jälkeen pelin, pään sun muiden laittaminen kuntoon takuuvarmoissa olosuhteissa luultavammin tekee hyvää. 4 kuukauden-parin vuoden sisään alkaa valkenemaan, onko ne rahkeet NHL-tasoa. Ja sitten on pitkä ura edessä.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse en mieti sitä, miten Jesse auttaa Kärppiä (matkalla CHL- ja Liigamenestykseen) vaan ennemmin sitä, miten Kärpät auttaa Jesseä (paluussa takaisin Pohjois-Amerikkaan). Jessen tapauksessa Kärppien menestys on minulle melkein toissijainen asia, yksilön eteenpäin meno on tärkeämpi asia. Jesseä tuntematta ja taustoja tietämättä sanoisin kuitenkin, että Kärpillä ja Jessellä riittää työnsarkaa Jessen paluu-urakassa takaisin Pohjois-Amerikkaan. Kärpät ovat varmasti Suomen mittakaavassa hyvin hoidettu seura, Kärpissä treenataan hyvin, ja Liiga on kovatasoinen sarja, mutta riittääköhän se Jesselle takaisin Pohjois-Amerikkaan ponnistamiseksi? (Pitäisiköhän Jessen tehdä itse huomattavasti enemmän urheilullisuutensa yms. eteen, onko Kärpät ja Liiga sittenkään paras mahdollinen seura ja sarja tuon tavoitteen saavuttamiseksi.) Itse suhtaudun tuohon hiukan skeptisesti - toivottavasti Jesse ja Kärpät todistavat minulle minun olevan väärässä. Tähän ei välttämättä saada vastausta heti ja kauden aikana, vastauksia alkaa tippumaan tulevan kauden jälkeen.

Toivotan Jessen tervetulleeksi takaisin Kärppiin!
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Tästä siirron kannattavuudesta voi olla montaa mieltä ja se selvinnee joskus tulevaisuudessa. Ehdoton peukku tälle. Jos kaikki menee niinku elokuvissa nii voihan olla että kaikki lähtee räjähtäen käyntiin ja ei ole kuin pari kk suomessa. Tai sitten menee loppuelämä.

Hyvillä fiiliksillä, pitääkin raahautua hallille katsomaan.
 
Vaikea sanoa.Turussa pärjäisi Ruotsilla, sen verran Allsvenskanhurria on lappanut sisään
Pääkieli tosiaan Tepsin treeneissä nykyään Ruotsi, hyvä saada kuitenkin Kärppiin huom! ehjäkroppaisia paluumuuttajia.. ois harmi jos Pulju olisi loppuunajettu nhl jämä joka saikuttaisi pari kautta. Nuori ”maitojuna” tervetuloa ja parempana takaisin.
 

tooMi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, JP#13, MG#64, Real Madrid
Miksi Puljujärvi ei käynyt vetämässä AHL:ssa tykkikautta?

Liigalle hieno juttu saada tällainen pelaaja liigaan, mutta Puljujärven kannalta näen myös isoja riskejä.

Mitä jos pelaakin liigassa alle odotusten ja esim. vain 30p kauden? Siitä ei ole yhtään helpompi hakea änäristä paikkaa.
Meneekö mulla nyt metsään, mutta eikö EDM (tai muu) joutus viemään puljun wavereiden läpi jos haluaisi lähettää AHLään? Mulla oli joku tällanen fiba tästä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Tervetuloa Pulju! Liput perjantaille sekä sunnuntaille ostettu!

Ihanaa, että kaikenmaailman epäilijät ryömii koloistaan maitojunakuittien kanssa (varsinkin, kun omissa suosikkijoukkueissa olisi taatusti tarvetta edes vähän huonommille vahvistuksille...).

No tällaistahan se on ollut aina tässä maassa. Joku lähtee jotain yrittämään ulkomaille, niin kaikki on innoissaan, mutta auta armias, jos homma ei lähdekään sujumaan heti kuten pitää, niin puukkoa lentää selkään. Puhumattakaan siitä jos palaa Suomeen. Välillä kyllä miettii, että kuinka vitun tyhmää sakkia täällä oikein asuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös