Hienoa tarinaa kirjoittaa Pulju. Hyvä esimerkki myös muille nuorille että ei ole ongelma jos ei eka reissu Amerikassa lähde, ei ole uran loppu jos haet Euroopasta lisää vauhtia, jopa Liigasta.
Kohta kaikki kysyy Kekäläiseltä miksi et valinnut Jesseä.
Jesse ottaa UFA vuosiin asti sopparin Edmontonissa edullisesti, saa pelailla ja oppia kärkiketjussa, ja sitten voi lähteä rinta rottingilla pois jos niin haluaa.
Nyt jos alkaa kallista sopparia hamuamaan, niin päätyy johonkin surkeaan jengiin tekemään 30p kaudessa.
Paremmin ei voi kirjoittaa. Itse nostan käden ylös virheen merkiksi. Itse olin varma että Jesse ei ikinä nouse NHL:ssä top6 hyökkääjäksi. Kun kärpät kutsui niin olisin lyönyt vetoa että ura ei ainakaan puhkea kukkaan Edmontonissa. Jesse on kyllä todistanut itselleni että täysin väärässä olin omassa arviossa. Jos ovi ei aukea heti NHL:ssä sitten tullaan kotiin laittamaan peli kuntoon. Muutenkin aivan eri Jesse tuolla nyt on kuin ekalla kierroksella. Nyt on sitä itseluottamusta ja muutenkin tuntuu että palaset ovat nyt loksahtaneet paikoilleen. Kohta kaikki kysyy Kekäläiseltä miksi et valinnut Jesseä.
Onko Lehkosen Ikasta kuulunut mitään? Ennen kautta ei uskonut lainkaan ja vielä kauden aikana, kun Jesse johti suomalaisten pörssiä Lehkonen laski ohi menneitä syöttöjä ja höpötteli Puljujärven ulospuhalluksesta. Ei halunnut kuulemma olla ilon pilaaja, mutta ei antanut arvoa Jessen pelille. Ei silti onhan tuo vähän yllätänyt varmaan kenet tahansa. Huikealla itseluottamuksella pelaa ja tekemistä niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella saa hymy huulilla seurata. Tunnustaudun Bison-faniksi.Itse nostan käden ylös virheen merkiksi. Itse olin varma että Jesse ei ikinä nouse NHL:ssä top6 hyökkääjäksi. Kun kärpät kutsui niin olisin lyönyt vetoa että ura ei ainakaan puhkea kukkaan Edmontonissa.
Onko Lehkosen Ikasta kuulunut mitään? Ennen kautta ei uskonut lainkaan ja vielä kauden aikana, kun Jesse johti suomalaisten pörssiä Lehkonen laski ohi menneitä syöttöjä ja höpötteli Puljujärven ulospuhalluksesta. Ei halunnut kuulemma olla ilon pilaaja, mutta ei antanut arvoa Jessen pelille. Ei silti onhan tuo vähän yllätänyt varmaan kenet tahansa. Huikealla itseluottamuksella pelaa ja tekemistä niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella saa hymy huulilla seurata. Tunnustaudun Bison-faniksi.
Hauskaa taas huomata Oilersin Youtube -kanavalla, että Jessen ja Hymanin pelin jälkeistä haastattelua on tähän mennessä katsottu kaksi kertaa enemmän kuin McDavidin haastattelua ja McDavidin upeaa maalia. Kansa haluaa kuulla Puljujärven juttuja!
Pulju vetää änärissä tällä kaudella valtavalla peliajalla, Connorin rinnallakin välillä pelaten sekä myös yv:täkin tehot 10+17 ja kaikki ihmettelee taas että ompa outo.
EIköhän nämä herrat ole olleet aina vähintään tässä pistetahdissa ihan sama kuka siellä on :DOli muuten aivan huikea peli Puljulta. Jokaisen, joka on sitä mieltä, että "kaikkihan Connorin kanssa pärjää" pitäisi katsoa vaikka viiden pelin otanta Jessen peleistä tuossa ketjussa ja miettiä, olisivatko Drai ja McD välttämättä yli kahden pisteen tahdissa ilman biisonikuninkaan loistavaa tukipelaamista tuossa ketjussa.
EIköhän nämä herrat ole olleet aina vähintään tässä pistetahdissa ihan sama kuka siellä on :D