Myöskään muu hassuttelu ja säälin kerjääminen ei ole NHL:ssä hyvä taktiikka.
Pellenä hassuttelu ja säälin kerjääminen ei ehkä ole hyvä taktiikka NHL:ss
En ole ihan varma, mihin nämä ajatukset perustuvat, mutta olen vahvasti eri mieltä. tosin mielestäni Jesse nyt ei tietoisesti kerää sääliä.
Myös itse olen seurannut ilolla Jesse toista tulemista. Ensimmäisessä yrityksessä Jesse yritti olla jotain muuta, kuin mitä on - peli--ilo katosi ja meno oli tukkoista.
Mielestäni Jessen tulee olla juuri tuollainen oma itsensä. Vitsailla, eikä miettiä liikaa mitä sanoo. Siellä voi itkeä, jos siltä tuntuu, nauraa, hymyilla ja näyttää kieltä. Jesse on ilmeikäs pelaaja, ei mikään haudanvakava McDavid. Molemmille on paikkansa, hirveän tylsä olisi seurata suorittavia robotteja, kun kaukalot kaipaavat persoonia laidasta laitaan.
Lisäksi minusta tuntuu, että Jesse on saanut omalla olemuksellaan hirveän määrän sympatiaa ja faneja. Luonnonlapsista pidetään tai niitä vihataan. Tikkanen oli v*ttumainen luonnolapsi ja Jesse on sieltä toisesta ääripäästä. Jesseen on helppo samaistua ja hänen puolella on helppo olla. Erinomainen brändi, joka kukkaan puhjetessaan voi tuoda lajille uusiakin seuraajia.