Niemisen Jouni on näköjään käynyt vähän jututtamassa McLellania Puljujärven tiimoilta.
Sellainen kuvahan tuosta tulee, että saa nyt vielä jonkinlaisen tilaisuuden mutta jos ei natsaa, niin Bakersfieldissä sit.
Juttu Viasatin blogissa:
http://www.viasatsport.fi/urheilu/j...pialaiset-ja-nhl-neljan-osapuolen-piirileikki
Enemmänhän tuossa oli asiaa kuin monissa muissa jutuissa, vaikka tulkinnanvaraakin jäi.
Pähkinänkuoressa tulkitsin tuon seuraavasti:
-muut pelanneet, kun Jesse tehnyt saliharkkoja
-ei enkkua-ei AHL:aa
-pystyy pelaamaan NHL-tasolla->ei silti peliaikaa löytynyt->pitäisi saada pelata enemmän->pohdinta vaiheessa
-kehitystä tapahtunut->tasapainoilua peliajan kanssa->8 minuuttia NHL:ssa vs 15-20 minuuttia muualla->katselevat joulun jälkeen
-loukkaantumisten vuoksi Jesse ylhäällä, eikä pääse kisoihin. Jäi vähän epäselväksi, että onko Jessellä vammoja, joukkueessa vai riski vammoihin yritetään välttää.Itse tulkitsen, että Jesse on varalla joukkueeseen loukkaantumisten takia.
-ehkä enemmän peliaikaa seuraavissa peleissä->nuoren pelaajan kehittäminen tärkeää, mutta voittaminen tärkeintä
-Jesselle löydettävä rytmi->valmentajan mielestä Jesse pelasi parhaat pelinsä 14-15 minuutin matseissa.(aika, jonka itsekin arvelin kehittävän parhaiten, eli kirjoitin tuosta 15 minuutista)->edelleen jää isoksi kysymysmerkiksi se, miksi hän ei sitten saa pelata, kun ei ole töpeksinyt, eikä joukkue ole täynnä "Jeesuksia".Kertokaa te kaiken tietävät, kun minä en tiedä.
-toisaalta seuraava voi jotain selittää: Jessen peliaika ollut kork.7-8 min.osaksi valkun luottamuksesta tietyissä tilanteissa->ei pelkästään Jesseen vaan koko joukkueeseen.
Luistinten liukuterotus!Miksi vasta nyt huomioitu?Miten muilla Suomen junnuilla vastaava hoidettu, lähinnä siis Aho ja Laine?
Ei täällä kellään mitään faktatietoa ole taustanaan, vaan tulkitsemme mediaa eri tavoin. Siksipä on turhaa hyökiä mun kimppuun MUN mielipiteistäni. Eihän ne mitään sisäpiiritietoja ole, vaan omia näkemyksiä, kuten muillakin. Mikä niissä niin kauheasti ärsyttää, ois kiva kuulla?Ei kai kukaan niin pösilö ole, että luulee mua joksikin oraakkeliksi=)
@Henkka lle sanoisin, että tuo tietynlainen negatiivinen asenne Puljuun syö entisestään uskottavuuttasi tilastoistasi. Tilastoijan pitää olla neutraali ja jos sanoo, että Jessestä tulee tavis keskinkertainen pelaaja, niin vähän on omituista.Sitähän sinä et nääs voi tietää siinä kuin minäkään, että nousisi kirkkaimpiin valoihin loistamaan. Voimme vaan spekuloida ja jos mulla painaa Kärppälasit päässä, niin sulla Tapparan vastaavat Laineen hölskyessä nupissasi. Sori ny vaan, mut pakko oli sanoa niin kuin ajattelen. Ei pidä pitää itseään asiantuntijana, jos OMISSA tilastoissasi puuttui pisteitäkin, jotka virallisissa tahoissa olivat->majuosion saamatta jäänyt vastaus, mut olkoot jo.Ei jaksa enää jauhaa, asian kyllä tiedät ja lupauksesi.