Olihan se nyt suunnilleen kaikille jääkiekkoa seuraaville - paitsi Noitarumpu-nimimerkille - selvää että Puljua hypetettiin ihan liikaa, sen mitä itse Kärppien pelejä katsoin silloin ku Pulju siellä pelaili niin olihan Aho ja Pulju aivan eri planeetoilta, Aho dominoi, Pulju sekoili vailla järkeä siellä täällä. Ja pomminvarmasti suurin hype johtui nimenomaan niistä junnukisoista, joissa Pulju pääsi Ahon ja Laineen kaverina koohottaessaan voittamaan pistepörssin ja maailmanmestaruuden. Niitäkin pelejä kun katsoi niin Ahohan siellä sitäkin kenttää piti kasassa, Laine oli myös enemmän kuin vain se jumalainen laukaus, mutta Pulju sitten koohotti menemään, junnuja vastaan ja kaks maailmanluokan pelaajaa ketjukavereina riitti silloin vielä siihen että koohotus tuotti tulosta. Liigassa se ei enää miehiä vastaan pelatessa riittänyt, varsinkin kun Ahokin vielä pelas eri ketjuissa.
Kyllä mä silti uskoin että Puljusta ois semmoseen tuomoruutu-tyyliseen NHL-uraan ollu, ja onhan se vieläkin ihan mahdollista, mutta en mä uskonut että se olisi näin takkuisasti alkanut. Samaan aikaan Aho on jatkanut dominoimistaan ja on taas NHL-tasollakin jenginsä tärkein ja johtava pelaaja, Laineella on nyt ne tämänhetkiset erektio-ongelmat mutta silti jamppa paukuttanut sellasen kasan maaleja että kuuluu Ahon kanssa sinne supertähti-kategoriaan. Samaan aikaan Puljua on pompoteltu farmin ja poppariosaston ja ajoittaisen kärkiketjupaikan välillä tuloksetta, samanlaisella päättömällä koohotuksella toki Jesseäkin on kohdeltu kun miten hän itse pelaa, mutta ehkäpä siinä on joku syy-seuraus suhde.. Sääli kyllä. Jospa se maisemanvaihdoksella lähtisi Jesseltäkin ees jotenkin rullaamaan tämä touhu.