Palautteen antamisesta: jos on tottunut siihen, että valmentaja huutaa aitiossa pari minuuttia perkelettä sen jälkeen kun on mokannut askissa, niin kieltämättä saattaa tuntua erikoiselta, että voi olla valmentaja, joka ei huuda virheen jälkeen, vaan olettaa, että aikuinen NHL-tasolle saakka yltänyt pelaaja on kyllä huomannut mokansa itse ja käsittelee sen itse. Sama pätee tietysti katsomokomennuksiin sun muihin: ei niitä pitäisi joutua (aikuiselle) pelaajalle perustelemaan, vaan pelaajalle pitäisi riittää tieto siitä, että valmentaja ajattelee joukkueen olevan parempi, kun katsomoon joutuneen pelaajan sijaan joku toinen pelaaja on jäällä.
Jääkiekko on kuitenkin joukkuelaji. Kaikesta tekemisistä vastataan ensiksi joukkueelle. Autat joukkuetta voittamaan, tai et auta. Joskus saatat edesauttaa tappiota. Valmentaja valitsee ja peluuttaa joukkuetta parhaan näkemyksensä mukaan, mutta pelaajien toivotaan ensisijaisesti itse löytävän paikkansa, koska siinä on aina joukkueen dynamiikan kannalta etunsa verrattuna siihen, että valmentaja määrää paikan.
Pakarisen avautuminen MTV3lla vaikuttaa melko vähä-älyisen paapomiseen tottuneen jannun sössötykseltä. Toimiston tai valmentajan pitäisi ilmeisesti ottaa kädestä kiinni ja kertoa yksityiskohtaisesti mitä pikku-iiron pitäisi nyt tehdä, että mahtuisi joukkueeseen. Eli olla parempi, löytää roolinsa, tehdä jotain mikä auttaa joukkuetta voittamaan.