Olen kyllä rehellisesti huolissani siitä kuinka monta kertaa Lehtisen Jeren olen nordiksen lehtereillä nyt syksyn aikana nähnyt.Sallista ei saa päästää eht-turnaukseen, sinne ryssäntölkkiin pelaamaan. Pelatkoon siellä ne kenen koti se on.
Olen kyllä rehellisesti huolissani siitä kuinka monta kertaa Lehtisen Jeren olen nordiksen lehtereillä nyt syksyn aikana nähnyt.Sallista ei saa päästää eht-turnaukseen, sinne ryssäntölkkiin pelaamaan. Pelatkoon siellä ne kenen koti se on.
Olen kyllä rehellisesti huolissani siitä kuinka monta kertaa Lehtisen Jeren olen nordiksen lehtereillä nyt syksyn aikana nähnyt.
Olen kyllä rehellisesti huolissani siitä kuinka monta kertaa Lehtisen Jeren olen nordiksen lehtereillä nyt syksyn aikana nähnyt.
No niinhän siinä kävi saatana. Maajoukkue on nyt boikotissa pitkään.
Puuttuhan se. Neljän päivän karanteenista oli ennen Karjalaa puhetta. Enemmän mua häiritsee se jos Lundell puuttuu karanteenin vuoksi. U20 pelit peruttiin ja suoraan sanoen ei naurata vähääkään jos tuo porukka on jätetty treenaamaan johonkin Vierumäelle viikonlopuksi ja hankkimaan karanteenihuili.Jos Sallinen puuttuu tänään karanteenin takia, niin se on isoin puutos mitä voi olla näin tärkeästä matsista.
Joukkueen sielu tällä hetkellä.
Missä on meidän kapteeni?! Ollut täysin yössä viimeiset joku viisi peliä? Välillä ihmetellyt, että onko kaveri edes kokoonpanossa.
Miten mulla tuli eilen kesken pelin yhtäkkiä mieleen että oisko tuolla jotkut vaikeat sopimusväännöt just menossa tai jotain... voisiko vaikuttaa peliesityksiin? Missään nimessä ei ole ollut huono viime matseissa, mutta ei ihan niin 100% Sallinen kun yleensä on.
Tähän mä en usko ollenkaan, onhan Sallinen kokenut ammattimies. Oma arvaukseni on, että jotain pientä vaivaa, mutta pystyy pelaamaan. Sen verran kuitenkin vaikuttaisi, ettei ihan 100% laita kroppaa likoon, mikä sitten näkyisi ”yleisesti”, kun on koko ajan vähän epämukavuusalueellaan. Vähän uupuu omiin silmiini sellaista terävyyttä tekemisessä. Ei paljon, mutta sen verran, ettei saa koneesta ihan täyttä nyt irti. Vastaavaa on nähty ennenkin, mutta sieltä on sitten kuitenkin noustu.
Antaisin Salliselle loppuviikon lomaa. Nyt on niin tuskaa ja ahdistusta Kapteenin pelaaminen, että kunnon känni voisi tehdä terää. Kun peli sakkaa, ahdistuneen kapteenin henkilökohtainen turhautuminen itseensä ei varsinaisesti auta joukkuetta pelaamaan rennosti.
Uskon ja luotan Salliseen kuin vuoreen, mutta nyt hän on lähinnä surullinen hahmo kentällä. Hän on itsensä suurin kriitikko, mutta vähän voi ihan luvalla löysätä pipoa. Edelleenkin joukkueen tärkein pelaaja, mutta ei just nyt. En epäile sekuntiakaan, etteikö pelaa logolle, jengille ja koutseille, mutta nyt yritystä taitaa vain olla apinoiden selässä olemisen lisäksi liikaa.