Jere Sallinen HIFK:ssa

  • 84 673
  • 351

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen kyllä rehellisesti huolissani siitä kuinka monta kertaa Lehtisen Jeren olen nordiksen lehtereillä nyt syksyn aikana nähnyt.

Toisaalta, HIFK:ssa ei muilla ole vähäisintäkään saumaa päästä maajoukkueeseen. Paitsi, jos vittuillakseen ja Nuori Suomi-hengessä meinaavat kaikista jengeistä ottaa pelaajia tasosta riippumatta. Ja rehellisyyden nimissä, Jere Sallista ei tarvitse oikeasti edes scoutata. Tiedetään, mitä saadaan ja siihen vielä vähän päälle. Paikan MM-kisoissakin pitäisi olla jo nyt selviö.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Olen kyllä rehellisesti huolissani siitä kuinka monta kertaa Lehtisen Jeren olen nordiksen lehtereillä nyt syksyn aikana nähnyt.

Ei Lehtinen ole Sallista scouttaamassa. Kuuluu kuitenkin jo Jalosen luottopelaajiin.

Stadi taitaa olla myös helppo paikka scoutata vastustajia.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joka vitun höpöhöpö turnaukseen Jalosen on aivan pakko raahata Sallinen mukaan. Kuinkahan paljon mahtaa Sallista kiinnostaa oikeasti tämä turnaus kun itse Jalonenkin jo sanoi Venäjän nimettyä joukkueensa U20 pelaajista ettei kiinnosta? Jokerit vältti EHT-turnauksen koronalla, nyt voisi IFK tiedottaa, että koko joukkue on altistunut eikä pysty osallistumaan EHT:lle. Tai no sunnuntaina on hyvä ilmoittaa viikonlopun pelien jälkeen.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä helvetti siinä on, että näitä EHT-pelejä pitää tällaisena aikana pelata. Kiinnostaako ketään oikeasti nämä pelit?
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
No niinhän siinä kävi saatana. Maajoukkue on nyt boikotissa pitkään.

Se on ollut jo pitkään. Joku yksittäinen kisastudio pidetty pari vuotta sitten ja siinä se.

Sallisen roolissa kielytyisin vaikka ihan koronaan vedoten. Tuosta paskasta sen viimeistään saa, kun mukana mm.venäläisiä ja muita, jossa korona rehottaa ihan täysillä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Sallinen on pelaaja, joka ei kieltäydy maajoukkuekutsusta kevyesti.

Siksi on myös Jalosen luottopelaaja. Joku Glen Sather taisi sanoa tälläisistä pelaajista, että: ”Comes to play every night.” Olisiko vertaus liittynyt Mark Messieriin.

Samasta syystä Jere on meidän kapu. Ja hieno sellainen.

Edit: Taisi olla ”Comes to win every night”.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mietin eilen taas maaottelua katsoessani, että miten nämä 'poikkeukselliset pelaajat' kykynevät tuohon? Olen todistanut tätä eri lajeissa ja eri ihmisissä ja hyvin usein heillä on ollut kapteenin nauha hihassa. Mistä tällaisilta tyypeiltä löytyy se ylimääräinen turbovaihde, joka ratkaisuhetkillä aktivoituu ja sitten tyyppi pyörittää peliä, ehtii joka paikkaan ja sytyttää joukkueen?
Ihailen.
 

Mikki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täsmälleen samaa mietin katsoessani maajoukkueen peliä, välillä tuntui että siellä oli 2-3 Sallista kun kerkis jokapaikkaan. Hämmentävää todella ja poikkeuksellista suorittamista, kapteenin natsat ei voisi sopia enää paremmin tuon luokan pelaajalle.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Jos Sallinen puuttuu tänään karanteenin takia, niin se on isoin puutos mitä voi olla näin tärkeästä matsista.

Joukkueen sielu tällä hetkellä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jos Sallinen puuttuu tänään karanteenin takia, niin se on isoin puutos mitä voi olla näin tärkeästä matsista.

Joukkueen sielu tällä hetkellä.
Puuttuhan se. Neljän päivän karanteenista oli ennen Karjalaa puhetta. Enemmän mua häiritsee se jos Lundell puuttuu karanteenin vuoksi. U20 pelit peruttiin ja suoraan sanoen ei naurata vähääkään jos tuo porukka on jätetty treenaamaan johonkin Vierumäelle viikonlopuksi ja hankkimaan karanteenihuili.
 

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Missä on meidän kapteeni?! Ollut täysin yössä viimeiset joku viisi peliä? Välillä ihmetellyt, että onko kaveri edes kokoonpanossa.
 

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Missä on meidän kapteeni?! Ollut täysin yössä viimeiset joku viisi peliä? Välillä ihmetellyt, että onko kaveri edes kokoonpanossa.

Minun mielestä tuohon viiteen peliin saa lisätä kymmenen lisää. Tehoja ja tilastoja tarkastamatta niin herra kapteeni on aivan varjo normaalistaan. Alkukaudesta oli aivan päällikkö ja veti isolla profiililla. Aivan hemmetin tärkeä osa joukkuetta, mutta tällä hetkellä ei anna ihan kauheasti. Jotain on taustalla, toivotaan että se siitä vielä lähtisi.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Miten mulla tuli eilen kesken pelin yhtäkkiä mieleen että oisko tuolla jotkut vaikeat sopimusväännöt just menossa tai jotain... voisiko vaikuttaa peliesityksiin? Missään nimessä ei ole ollut huono viime matseissa, mutta ei ihan niin 100% Sallinen kun yleensä on.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten mulla tuli eilen kesken pelin yhtäkkiä mieleen että oisko tuolla jotkut vaikeat sopimusväännöt just menossa tai jotain... voisiko vaikuttaa peliesityksiin? Missään nimessä ei ole ollut huono viime matseissa, mutta ei ihan niin 100% Sallinen kun yleensä on.

Tähän mä en usko ollenkaan, onhan Sallinen kokenut ammattimies. Oma arvaukseni on, että jotain pientä vaivaa, mutta pystyy pelaamaan. Sen verran kuitenkin vaikuttaisi, ettei ihan 100% laita kroppaa likoon, mikä sitten näkyisi ”yleisesti”, kun on koko ajan vähän epämukavuusalueellaan. Vähän uupuu omiin silmiini sellaista terävyyttä tekemisessä. Ei paljon, mutta sen verran, ettei saa koneesta ihan täyttä nyt irti. Vastaavaa on nähty ennenkin, mutta sieltä on sitten kuitenkin noustu.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Tähän mä en usko ollenkaan, onhan Sallinen kokenut ammattimies. Oma arvaukseni on, että jotain pientä vaivaa, mutta pystyy pelaamaan. Sen verran kuitenkin vaikuttaisi, ettei ihan 100% laita kroppaa likoon, mikä sitten näkyisi ”yleisesti”, kun on koko ajan vähän epämukavuusalueellaan. Vähän uupuu omiin silmiini sellaista terävyyttä tekemisessä. Ei paljon, mutta sen verran, ettei saa koneesta ihan täyttä nyt irti. Vastaavaa on nähty ennenkin, mutta sieltä on sitten kuitenkin noustu.

Joo näin se varmaan onkin; tuli vain yhtäkkiä mieleen että jos joku tollainen vmäinen sopparitilanne painaa kun kapteenin natsat ja kaikki ja varmasti haluais vaan keskittyä joukkueen auttamiseen.

Eilen oli muuten mun silmään jo pirteämpää tekemistä!
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sallinen on äärimmäisen laadukas pelimies. Yleensähän hyvien pelureiden taso romahtaa heti ensimmäisellä kaudella kun siirtyy petopaitaan. Jere pelasi kuitenkin laadukkaasti puolitoista kautta, johon ei kovin monikaan tulokas pysty.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Antaisin Salliselle loppuviikon lomaa. Nyt on niin tuskaa ja ahdistusta Kapteenin pelaaminen, että kunnon känni voisi tehdä terää. Kun peli sakkaa, ahdistuneen kapteenin henkilökohtainen turhautuminen itseensä ei varsinaisesti auta joukkuetta pelaamaan rennosti.

Uskon ja luotan Salliseen kuin vuoreen, mutta nyt hän on lähinnä surullinen hahmo kentällä. Hän on itsensä suurin kriitikko, mutta vähän voi ihan luvalla löysätä pipoa. Edelleenkin joukkueen tärkein pelaaja, mutta ei just nyt. En epäile sekuntiakaan, etteikö pelaa logolle, jengille ja koutseille, mutta nyt yritystä taitaa vain olla apinoiden selässä olemisen lisäksi liikaa.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Kantoi tänään joukkueen kultakypärää. Pelaa hemmetin hyvää alivoimaa ja on ollut vikalla minuutilla kentällä varmistamassa voitot Kahvarasta ja KooKoosta. Joka pelissä tarjoillut maalipaikkoja tai luonut tilanteita.

Joo, ei pelaa maagisesti ja apina selässä maalinteon suhteen, mutta en mä nyt näe, että siellä kentällä olisi joku "surullinen hahmo".
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Antaisin Salliselle loppuviikon lomaa. Nyt on niin tuskaa ja ahdistusta Kapteenin pelaaminen, että kunnon känni voisi tehdä terää. Kun peli sakkaa, ahdistuneen kapteenin henkilökohtainen turhautuminen itseensä ei varsinaisesti auta joukkuetta pelaamaan rennosti.

Uskon ja luotan Salliseen kuin vuoreen, mutta nyt hän on lähinnä surullinen hahmo kentällä. Hän on itsensä suurin kriitikko, mutta vähän voi ihan luvalla löysätä pipoa. Edelleenkin joukkueen tärkein pelaaja, mutta ei just nyt. En epäile sekuntiakaan, etteikö pelaa logolle, jengille ja koutseille, mutta nyt yritystä taitaa vain olla apinoiden selässä olemisen lisäksi liikaa.

Mä en ehkä antaisi. Mun mielestä tänään oli jo paremmin pelin sisällä ja teki paljon hyviä asioita. Tahmealta tavallaan kyllä näyttää mutta voi olla pienestä kiinni että aukeaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös