Nokkis kirjoitti:Mies joka pelaa ammatikseen ei ole alkoholisti.Vetäkääpä itse 24/7 ja pelatkaa SM-liigaa. Sitten voisi paukuttaa nassua.
Joopa joo. Noinhan sitä ajateltiin Matti Nykäsenkin kohdalla. Mattiko alkoholisti?! Vatut, maailman paras mäkihyppääjä ja äijä! Kaikki tietää, mitä entisajan parhaalle talviurheilijalle kuuluu, en ryhdy sen enempää kertaamaan. Ei hän toki edelleenkään ole alkoholisti..
Karalahdelle voi ihan hyvin käydä kuin Nykäsellekin on käynyt, jollei tahti muutu. Sitä en minä, eikä kukaan muukaan meistä lande-janareista halua. Jeren HC-fanit lyövät toki lisää vettä myllyyn ja hurraavat "hyvä, hyvä", "ÄIJÄMEININKI!!". Karalahti on pelaajana erittäin ÄIJÄ, henkilönä paskahousu. Tietyt HIFK-fanit saavat ammennettua jumaloimansa joukkueen kapteenin katoilemisista ja sekoiluista huumoria niin kauan kuin sitä jatkuu. Loputtuaan se ei enää niin hauskaa olekaan, sillä pudotus voi tapahtua hyvinkin korkealta.
Ehkä te, arvoisat stadilaiset tajuatte sitten, kun tuo yössä hilluminen alkaa näkyä Jeren pelissä, etteivät asiat ole kohdallaan.
Haluatteko te, arvon Stadin kundit, olla kymmenen vuoden kuluttua seuraamassa jatko-osaa Matti-elokuvasta, jossa päähenkilö esittää Jere Karalahtea?
Tiedän, että olen landejanarisaipafaniryssämulkku, tämä asia vaan sattuu minua liikuttamaan. Katsotaan moniko seuraavista viesteistä sisältää jonkin noista sanoista.