Isaksson kirjoitti:Ja kaikesta moralisoinnista huolimatta kaikkia muita vituttaa, kun Jere ei siirrykään heidän jengiinsä.
Ei varmasti vituta.
Isaksson kirjoitti:Ja kaikesta moralisoinnista huolimatta kaikkia muita vituttaa, kun Jere ei siirrykään heidän jengiinsä.
Vakio kirjoitti:Ei varmasti vituta.
newyork kirjoitti:Persoonia liiga ja fanit kaipaa, se on fakta!
newyork kirjoitti:Jotkut tykkää, jotkut ei!
JHag kirjoitti:Mutta vituttaako se, että Shedden siirtynee sinne ? Jerehän mahtuisi pelaajana kaikkiin liigajengeihin heittämällä, jopa Hämeenlinnan Pallokerho ry:hyn.
Heh, näinhän sen voi nähdä. Repesin ihan täysin, kun luin JHagin viestin. On monia tapoja itkeä, tämä on yksi niistä. Koville se ottaa ja mukava nähdä, että väkisin vanhoja kliseitä mukaan vääntämällä voi saada aikaan samalla niin katkeran ja hauskan tekstin. Se on hyvä, että arvon JHagkin tietää, missä ollaan kiinnostuneita Jeren tuoppiin suremisesta ja missä ei. Samalla voin huomata, että aika poru se tuli erään seuran kannattajien keskuudessa, kun brändin keulakuva toimi hämeenlinnalaisten ennustamalla tavalla. No, muistapa nyt katsella sitten peliä illalla telkusta, niin minä muistelen mestaruustorilla ystävien kanssa voitonmaljoja kilistellessäni yhden ohimenevän sekunnin välierävastustajaa, itkemistä ja kosteaa kapteenianne.JHag kirjoitti:Pahintahan tässä on se, että Jere on pilannut myös kevään kohokohdan eli MM-kisat. Olen aivan turhaan kaivanut kaapista MM 95 -lippiksen. Nyyh.
Jos olisin Ässien / HPK:n talousvastaava, minua vituttaisi nyt ja lujaa. Eikö jengillä pitäisi olla juuri nyt jotain muuta seurattavaa kuin iso paha Jere ja HIFK? Kaikkein parasta halveksunnan osoitustahan on totaalinen nonsaleeraaminen, asiassa kuin asiassa. Näinhän Jere itse teki pronssimatsille ja varmaan on hauska ihmetellä pikku aamupöhnässä, kuinka kiinnostava henkilö sitä onkaan. Kyllä kehäkolmosen pohjoispuoli voisi nyt pyyhkiä kyyneleet heinäharavistaan, vetäistä Massey Fergusonit talviteloilta ja keskittyä ponunkeiton, kortinpeluun sekä pillunvonkaamisen lisäksi jääkiekkoon, kun pahat stadilaiset ovat kaikki poissa. On aika hiirien hyppiä pöydillä, nääs. Olen muuten aivan varma, että Porissa ei juuri korvia lotkauteta Jeren toilailuille, siellä on omastakin takaa heeboja, jotka esimerkiksi hakevat jurripäissään oman paitansa hallin katosta - respect!
Se, mitä HIFK lausuu medialle, on mediapeliä. Tottakai pitää antaa lausuntoja ja niiden suuntakin on oikea. Mutta kannattaa huomioida esimerkiksi Matikaisen sanamuoto, se alkuperäinen "sanktiot tällaisille on mainittu hänen sopimuksessaan". Joten eipä varsinainen yllätys. Jeren jatko on kokonaan kiinni hänestä ja veikkaan Jeren pelaavan HIFKissä ensi kaudella ihan normaalisti. Shedden voi taivastella asiaa Ilmalassa, Bernissä tai jenkeissä. Vaikkei hänkään oikeasti taivastele. Nyt voisi oikeastaan Jarkko Ruutu tehdä taas jotain, niin ei edelleenkään kotimainen kiekkofinaali pääsisi otsikoihin. Voisikohan lehdistökin mennä itseensä, he tästä numeron tekevät? Minua ei ainakaan kiinnosta koskaan vittuakaan muiden joukkueiden pelaajien alkoholi- ja muut ongelmat, esimerkiksi Jantusen systeemit kuluneella kaudella. Mutta joku joukkue se vaan on crossover -kamaa ikuisesti. Malja sille ja hyviä finaaleja.
Porissa on omasta takaa tosiaan persoonia.JHag kirjoitti:Olen muuten aivan varma, että Porissa ei juuri korvia lotkauteta Jeren toilailuille, siellä on omastakin takaa heeboja, jotka esimerkiksi hakevat jurripäissään oman paitansa hallin katosta - respect!
Tällä perusteellahan Jyrki Louhi pistettiin pakiksi viime kaudella jossain jokeri-pelissä. Tuloksena oli Jantusen soolo-maali. Jykä taitaa nyt lähteä Jokereihin, joten kyllä Jerelle uran boostaamiseen paikka vapautuisi. Mikkolaineen palkalla.olke kirjoitti:Ei. Tarttis osata luistella takaperinkin.
Karzan kirjoitti:Mitä persoonallista on pulloon turvautumisessa? Eikös se ole se kaikkein persoonattomin ja yleisin temppu suomalaisella miehellä, kun hommat alkaa menemään vituilleen?
Tykkäisin paljonkin, jos mies pelaisi sillä tasolla, jonka potentiaali miehessä on, mutta selkänsä joukkueelleen kääntävässä kapteenissa en näe mitään ihailemisen arvoista. En vaikka kyseessä olisi oman joukkueeen mies.
Karzan kirjoitti:Mitä persoonallista on pulloon turvautumisessa? Eikös se ole se kaikkein persoonattomin ja yleisin temppu suomalaisella miehellä, kun hommat alkaa menemään vituilleen?
JHag kirjoitti:Mutta vituttaako se, että Shedden siirtynee sinne ? Jerehän mahtuisi pelaajana kaikkiin liigajengeihin heittämällä, jopa Hämeenlinnan Pallokerho ry:hyn.
Hai kirjoitti:josta vähintään puolet on janareiden itkua siitä kuinka IFK:n pitäisi antaa Jerelle kenkää ja kuinka se on pilannut oman uransa ja elämänsä.
stadin kingit #1 kirjoitti:Ja turkulainen voi mennä aivan toiselle keskustelu alueelle kertomaan niitä mielipiteitään
Hai kirjoitti:Mikä muu kuin persoona on pelaaja joka kerää tälläkin "asiantuntevalla" itkupalstalla 20 sivua tekstiä vuorokauden aikana, josta vähintään puolet on janareiden itkua siitä kuinka IFK:n pitäisi antaa Jerelle kenkää ja kuinka se on pilannut oman uransa ja elämänsä.
Miksi esim. Laamasesta tai Leinosta ei kirjoteta mitään?
Ainoot ketkä pystyy tämän kauden liigassa kilpailemaan kiinnostavuudessa Jeren kanssa on Lätkä-Pasi ja Nickersson.
Siutla kirjoitti:Itse asiasta olen sitä mieltä, että koko "ongelma" vain ja ainostaan hifkin sisäinen. Seuran johto ratkaisee asian parhaaksi näkemällään tavalla.
Hai kirjoitti:Ainoot ketkä pystyy tämän kauden liigassa kilpailemaan kiinnostavuudessa Jeren kanssa on Lätkä-Pasi ja Nickersson.
Sniper kirjoitti:Ainakin ne alkoholistina itseänsä pitävät henkilöt, joita tunnen henkiklökohtaisesti, voivat olla puolikin vuotta kuivilla ja sitten taas retkahtavat ränniin. Ja silloin kaikki velvollisuudet jäävät ja läheiset kärsii.
olke kirjoitti:Sä olet nyt käsittänyt väärin. Tää on naurupalsta.
Noilla sun kiinnostavuusjutuillas ei ole paskaakaan painoa kentällä, se on nähty.
Tietenkin Jeren kohtalo on seuran sisäinen asia, mitä hittoa muuta se voisi olla? Eduskunnassa välikysymyksen paikka? Yleislakko? Case Karalahti on IFK:n sisäinen asia, johon vaikuttavat toki myös "ulkoiset" seikat, kuten sponsoreiden mahdollinen reagointi ja ylipäänsä markkinoinnilliset prinsiipit (© Tami).Siutla kirjoitti:Itse asiasta olen sitä mieltä, että koko "ongelma" vain ja ainostaan hifkin sisäinen. Seuran johto ratkaisee asian parhaaksi näkemällään tavalla.
Hai kirjoitti:Mikä muu kuin persoona on pelaaja joka kerää tälläkin "asiantuntevalla" itkupalstalla 20 sivua tekstiä vuorokauden aikana, josta vähintään puolet on janareiden itkua siitä kuinka IFK:n pitäisi antaa Jerelle kenkää ja kuinka se on pilannut oman uransa ja elämänsä.
Miksi esim. Laamasesta tai Leinosta ei kirjoteta mitään?
Ainoot ketkä pystyy tämän kauden liigassa kilpailemaan kiinnostavuudessa Jeren kanssa on Lätkä-Pasi ja Nickersson.