Stigu kirjoitti:Jos Francis on selkeästi eri mieltä päätöksestä, ja Jere saa kenkää, on hallitus jyrätty.
Callahan kirjoitti:Jeren kohtalo ratkeaakin sunnuntaina kun IFK:n hallitus kokoontuu. Päätös piti tehdä tänään ??? Onkohan hallituksessa tullut erimielisyyttä ?????
Pasi PeltonenShamaani kirjoitti:Jere, Kibe, Raipe ja Eepi
MoBi kirjoitti:Saako kausikortista rahat takaisin mikäli Jere poistetaan rosterista? Kuluttaja-asiamieheltä asiaa voisi jo tiedustella ennakkoon. Ilman Jereä Hifk:n minulle toimittama tuote poikkeaisi olennaisesti ostamastani.
Shamaani kirjoitti:Aika paha sammakko oli Mobergin suusta tuo organisaatio läppä. Minun, ja varmaankin monen muunkin mielestä organisaatioon nimeltä HIFK kuuluu tietenkin hallitus, mutta myös valmentajat, pelaajat ja kaikkein tärkeimpänä me Fanit, jotka periaatteessa koko paletin rahoitamme (unohtamatta sponsoreita).
Artsi kirjoitti:On käsittämätöntä "sinisilmäisyyttä" ja lapsellisuutta olettaa, että kyse ei olisi ryyppäämisestä, tai muiden päihdyttävien aineiden käytöstä. Jos kyse olisi jostain muusta (esim. pommiin nukkumisesta), niin ratkaisu olisi tehty ajat sitten ja Jere olisi lennätetty Ruotsiin.
Toinen asia, mikä minua ihmetyttää, on nämä "muka fanit", jotka täällä uhoavat, ettei mennä peleihin, jos Jere saa kenkää. Jos Raope saa ansaitusti Ipasta kenkää, niin minä menen edelleenkin peleihin. Ansaituksi syyksi näkisin esim. pelitason putoaminen sellaiselle tasolle, ettei kuulu joukkueeseen, tai sitten Jeremäinen seuraa ja muita pelaajia halventava käytös.
Itselläni on työvuosia suunnilleen niin paljon, kuin Jerellä ikää, mutta silti en ole kertaakaan jäänyt pois töistä ryyppäämisen seurauksena. Silti olen elämässäni ottanut varmaan yhtä monta känniä, kuin Jerekin, mutta en tee sitä silloin (perskänniä), kun seuraava päivä on työpäivä.
Eepi? Löysä-Hämäläistä ei voi laittaa samalle viivalle, vaikka eräänlainen Lukko-ikoni onkin ja liigapelien ennätysmies. Ehtihän tuo nimittäin narreissa piipahtaa jonkin aikaa, kun ei paremmasta tiennyt.Shamaani kirjoitti:Jere, Kibe, Raipe ja Eepi tulee nyt ainoina mieleen.
Olet. Aikuinen ihminen joka toistuvasti myöhästelee töistä niinkin huonon syyn takia kuin viina tai hakee saikkua "koska mua ei huvita" on huono ihminen. Olisi varmaan vitun siistiä olla pomo sellaisille ihmisille jotka tulevat töihin sillon kun saattuu huvittamaan. Tämä on täysin offtopic, mutta mielestäni sellasille ihmisille jotka ovat toistuvasti sairaana pitäisi voida antaa potkut helpommin. Jos ei kroppa/psyyke kestä hommia niin vaihdetaan miestä!Shamaani kirjoitti:Itse olen ollut pois töistä / myöhästynyt sekä brenkun takia että laiskuuttani ihan muuten vaan. Silti olen ollut aina pidetty ja ahkera työntekijä muiden silmissä. Joskus olen vaan hakenut saikkua kun ei ole huvittanut. Olenko siis huono ihminen
Olet. Vaikka erilaisissa sopimuksissa on tottakai aikataulut ja vaikka sinä työntekijänä olisit aikatauluista tietoinen, niin ei se anna edes moraalista oikeutta viettää omaa lomaa työnantajan kustannuksella. Esim. sinun tapauksessa työnantajalla voisi olla sinulle jotain muuta käyttöä ja ellei työnantaja olisi tuonut tätä esiin, niin voisit ihan itse ehdottaa esim. jotain kehitysprojektia tai vaikka vessan siivousta. Parempi jälkimmäinenkin kuin pettää tämänhetkinen elämäsi rahoittaja. Umpirehellinen toiminta on paitsi reilua, niin voi maksaa hedelmää esim. siinä tilanteessa, kun käydään YT-neuvotteluita tai mietitään, että kenet nostetaan siihen tai siihen vastuullisen hommaan. Älä aliarvioi pomoasi. Vaikka hän ei sanoisi, että epäilee saikkusi syytä, niin ei se tarkoita etteikö hänellä olisi joku käsitys siitä.Shamaani kirjoitti:Joskus olen vaan hakenut saikkua kun ei ole huvittanut. Olenko siis huono ihminen ja oikeutettu potkuihin vaikka olen aina kaikki työtehtävät hoitanut hyvin ja kunnialla aikataulun mukaisesti loppuun?
J-Ko kirjoitti:Tämä on täysin offtopic, mutta mielestäni sellasille ihmisille jotka ovat toistuvasti sairaana pitäisi voida antaa potkut helpommin. Jos ei kroppa/psyyke kestä hommia niin vaihdetaan miestä!
Tämä oli vaan minun mielipiteeni. Jere saa näistä syistä tapahtuvat poissaolot anteeksi koska on parempi kuin moni muu.
Isaksson kirjoitti:Mutta näinhän ei tule käymään, koska tässä tapauksessa kaikki ovat yhtä mieltä. Hallitus antaa "itsensä tulla jyrätyksi" vain siinä tapauksessa, että Francis haluaa Jeren pitää.
pernaveikko kirjoitti:Hesarin mukaan hallitus kokoontuu tänään.
Shamaani kirjoitti:Eikä noita seurauskollisia tyyppejä suomesta kovin paljoa löydy. Jere, Kibe, Raipe ja Eepi tulee nyt ainoina mieleen.