Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 869 298
  • 3 398

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En tiedä ollaanko jo lähellä tuota "sirklaamista", mutta päivityksen sisältö on jotain kryptistä sekoilua "Sound Of Silencen" tahtiin happiviiksissä ja letkuissa sairaalavuoteelta. Ja Nanna laittanut tsemppisydämen.

Siinä sisältö lyhykäisyydessään. Ei naurata, mutta ei myöskään yllätä.
Omaa erityisyyttään tuntuu tuollakin hetkellä ainakin nostavan esille.

Hyvä, että hoitohenkilökunta saa työstään edes arvostusta.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Suomi
"Hakemassa ultimaattista motivaatiota ja inspiraatiota tuleviin vuosiintutustumassa itseeni ja ympäristöön joka on seikkailu ihmisen syvimpään olemukseen niin itsessä kuin lähipiirissä,kukaan kuka ei ole näitä polkuja tallannut edes yhtä askelta omassa elämässä ei varmasti ymmärrä sanaakaan mitä sanon mut sillä ole mitään merkitystäkään (toivon et jokainen saisi mahdollisuuden tähän kohtaamiseen)en tietenkään tällä mun tavalla Mut me ollaan kaikki ainutlaatuisia ja jokaisen tavat,rajat ja todellisuus on erilainen,mä elän Matrixissamut on puhdistavaa kohdata aito raaka todellisuus ja maailma,elämä joka on niin puhdas ja hieno❤️Teen tämänkin postauksen SUURENA KUNNIAN OSOITUKSENA NÄILLE USKOMATTOMAN HIENOILLE IHMISILLE KETKÄ TÄÄLLÄ PAINAA HOMMIA TOISTEN IHMISTEN HYVÄKSI ja samalla kirjoitan tän sen ihmispaskan takia ketkä tuolla ulkopuolella on viikon päivät odottanut et saa hyvän kuvan ja pääsee”mässääämään”lehdessään omaa paskaa mut todellisuudessa kirjoitan oikeasti toivoen kaikille mahtavaa kevättä ja varsinkin kesää☀️nähdään tulevina viikkoina ja nautitaan meidän mahtavasta Isän Maasta,kaunis ja mahtava SUOMI❤️ Nauttikaa jokaisesta hetkestä,päivästä ja pitäkää huolta itsestänne ja niistä muutamasta ketkä on sulle sun elämä ja maailma(meille kenellekään ei ole niitä ku korkeintaan muutama,usko pois)ja mitä mulle kuuluu ni olipahan synttärit ja siihen pääsiäinen ja nyt jo Vahvasti kohti sitä omaa unelmaa ja mä tulen varmasti olemaan taas parempi Ihminen ja mikä tärkeintä ni Isä tärkeimmille eli lapsille ja pystyn jakamaa tietoisuutta,kertomaan elämästä syvällisemmin kaikille muillekkin(tiedoksi parkkikselle et voitte mennä kotiin ku oon viel toisenkin viikon täällä ainakin) nyt ei muuta ku Mutantti/Alligaattorialkaa nukkumaan KIITOLLISENA PARISTA DIE-HARD FRENDISTÄ,MUUTAMASTA HUIKEASTA RAINBOW NAISESTA,TIETENKIN RONJASTA ,MUISTA X-TEAM LAPSISTA JA TIETENKIN NIIDEN ÄIDISTÄ❤️muut voi Tony Halmetta lainatakseni kun vastoin kaikkia ennakko odotuksia tyrmäsi Jukka Järvisen ni ottelun jälkeen otti mikrofonin käteen ja sanoi täydelle loppuun myydylle jäähallille ketkä toivoi vain sen tappiota ni HAISTAKAA VITTU"

Mulle on sanottu, että Jari Tervo voi rikkoa kielioppisääntöjen rajoja, sillä hän on niin hyvä kirjailija että hänellä on siihen oikeus. Kenties sama sääntö pätee Karalahteen. Tekstistä selkeästi huomaa, että Karalahti ei pidä Seiskan paparazzista Panu Hörköstä.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Kyllähän tuo letkuihin päätyminen ikävä kyllä vihjaa että vanhat tavat ovat taas viemässä voiton, ja vaikka Jere ei tunnukaan vieläkään sisäistävän sitä mikä olisi hänelle itselleen fiksuinta ja loppuelämän kannalta järkevintä, luulisi edes omien lasten olevan jonkinlainen motivaattori sen suhteen että haluaa pysyä elävien kirjoissa mahdollisimman pitkään. Historian ja iän huomioonottaen se seinä voi tulla vanhalla rallilla yllättävänkin nopeasti vastaan, valitettavasti.
 

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Surullista tuo on kaikin puolin.

Jerestä tulee mieleen joku mielipuolinen saarnaaja, joka uskottelee enää itselleen miten homma on hallussa ja kaikki ok.

Jos "olipahan synttärit ja pääsiäinen perään" viittaa siihen mihin luulen, niin ei tuo mies näytä oppivan mistään.

Ihan vilpittömästi toivon Jerelle herätystä. Olkoot kuinka äijä ja tampio tahansa, niin siellä on lapsia jotka tarvitsevat isäänsä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Jere on tosiaan jotain surullisen ja säälittävän välimaastosta, mutta toivottavasti pysyy hengissä ja pääsee tuosta(kin) vaiheesta ylitse.

Sen sijaan se on kyllä jotenkin aivan liian vaikeaa käsittää, että niin moni on (luultavasti) tämänkin vuodatuksen kommenttikentässä jakamassa ymmärrystä ja ylistystä. Ainakin ne kerrat kun olen käynyt kurkkaamassa Jeren täysin sekopäisiä postauksia, siellä on ollut kymmeniä "Hyvä jere äijä tosin hyvin sanottu oot kyl paras jatka samaan mallin,,, tsenppiä!!1" -tyylisiä terveisiä. Kait tuollainen sitten joihinkin uppoaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jos jäbä on dokannut taas itsensä letkuihin, niin on melko Jereä kuvailla sitä "seikkailuksi ihmisen syvimpään olemukseen", ja "toivoo jokaiselle mahdollisuutta tähän kohtaamiseen". Tietämättä toki mitä on oikeasti tapahtunut.
 

Animal

Jäsen
Kyllähän jo Jeren viimeistä edeltävä päivitys, ilmeisesti äitinsä haudalta omana syntypäivänään, on sanallasanoen melko "pseudo". En ymmärrä oikeastaan sanaakaan tuosta äijäkryptiikasta mitä päivitys sisältää.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jos jäbä on dokannut taas itsensä letkuihin, niin on melko Jereä kuvailla sitä "seikkailuksi ihmisen syvimpään olemukseen", ja "toivoo jokaiselle mahdollisuutta tähän kohtaamiseen". Tietämättä toki mitä on oikeasti tapahtunut.
Kyllä siinä varmaan Jerea hoitava lääkäri ajattelee tuota ”seikkailuna syvimpään olemukseen” ja iloitsee tästä kohtaamisesta.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Surullista tuo on kaikin puolin.

Jerestä tulee mieleen joku mielipuolinen saarnaaja, joka uskottelee enää itselleen miten homma on hallussa ja kaikki ok.

Jos "olipahan synttärit ja pääsiäinen perään" viittaa siihen mihin luulen, niin ei tuo mies näytä oppivan mistään.

Ihan vilpittömästi toivon Jerelle herätystä. Olkoot kuinka äijä ja tampio tahansa, niin siellä on lapsia jotka tarvitsevat isäänsä.
Jere tainnut käsittää väärin tuon pääsiäisen merkityksen.


Ketjun otsikko on harhaanjohtava. Jeren ura on kokoajan menossa kun sai tuon häiritsevän lätkän hoidettua pois jaloista
 

Animal

Jäsen
Kyllä siinä varmaan Jerea hoitava lääkäri ajattelee tuota ”seikkailuna syvimpään olemukseen” ja iloitsee tästä kohtaamisesta.

Tietämättä miksi Jere on sairaalassa, mutta mikäli tuo on ryyppyputken aiheuttama uusiutunut haimatulehdus, niin ovat varmaan myös iloisia kun makaa tuolla tuon piittaamattomuutensa takia viemässä joltain petipaikan.
 
Viimeksi muokattu:

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
”Oon viel toisenkin viikon tääl ainakin…”

Ilmeisesti Jere on aika huonossa jamassa. Luin siis vain tuon edellä tänne lisätyn lainauksen jostain Jeren somepäivityksestä(?). Onko hän sairaalassa vai jossain katkaisuhoidossa?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tietämättä miksi Jere on sairaalassa, mutta mikäli tuo on ryyppyputken aiheuttama uusiutunut haimatulehdus, niin ovat varmaan myös iloisia kun makaa tuolla tuon piittaamattomuutensa takia viemässä joltain petipaikan.

Meitä kaikkia veronmaksajia pitäisi vituttaa. Jo tuollainen parin viikon sairaalasetti kustantanee isohkon kuusinumeroisen summan.

Riippuvuuden kanssa Jere kaiketi painii, mutta hän on kyllä vuosien aikana viestinyt ulospäin hyvin välinpitämätöntä suhtautumista asiaan.
 
Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Sen sijaan se on kyllä jotenkin aivan liian vaikeaa käsittää, että niin moni on (luultavasti) tämänkin vuodatuksen kommenttikentässä jakamassa ymmärrystä ja ylistystä. Ainakin ne kerrat kun olen käynyt kurkkaamassa Jeren täysin sekopäisiä postauksia, siellä on ollut kymmeniä "Hyvä jere äijä tosin hyvin sanottu oot kyl paras jatka samaan mallin,,, tsenppiä!!1" -tyylisiä terveisiä. Kait tuollainen sitten joihinkin uppoaa.
No kyllähän siellä näköjään oli juuri näitä "leijona ei koskaan kaadu, vaikka vähän kompuroi" kommentteja.

Äh, on tuo vaan niin typerä ajatusmaailma. Jos Jere nyt juomaan on taas ruvennut ja siksi on sairaalassa, niin se mikä olisi sitä todellista leijona-asennetta, olisi se, että myöntäisi sen oman ongelmansa. Vihdoinkin lopettaisi tuon typerän taistelunsa, jota hän ei pysty voittamaan, ja jonka vuoksi hän on jo menettänyt perheensä, sekä koko maallisen omaisuutensa.

Joskus sitä miettii näissä Jeren kaltaisissa tapauksissa, että mitä helvettiä ihmiselle oikein pitää käydä, että nämä kaikki "tsemppiä, sä oot kova äijä, rapatessa roiskuu" kommentit loppuu. Sen sijaan välitettäisiin sen verran, että sille ihmiselle vaan puhuttaisiin totta? Onko ihmiset todellakin näin ummikkoja ja sinisilmäisiä päihdesairauksien kanssa, vai mistä tuo ihan äärettömyyksiin asti venyvä ymmärtämättömyys oikein kumpuaa?
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Joskus sitä miettii näissä Jeren kaltaisissa tapauksissa, että mitä helvettiä ihmiselle oikein pitää käydä, että nämä kaikki "tsemppiä, sä oot kova äijä, rapatessa roiskuu" kommentit loppuu.

Kaikkihan me tiedetään mitä täytyy tapahtua ja sitä ei tarvitse tällä menolla kauaa odottaa.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Joskus sitä miettii näissä Jeren kaltaisissa tapauksissa, että mitä helvettiä ihmiselle oikein pitää käydä, että nämä kaikki "tsemppiä, sä oot kova äijä, rapatessa roiskuu" kommentit loppuu. Sen sijaan välitettäisiin sen verran, että sille ihmiselle vaan puhuttaisiin totta? Onko ihmiset todellakin näin ummikkoja ja sinisilmäisiä päihdesairauksien kanssa, vai mistä tuo ihan äärettömyyksiin asti venyvä ymmärtämättömyys oikein kumpuaa?
Tuliskohan nämä lähinnä ihmisiltä, jotka eivät oikeasti Karalahtea edes tunne, tai ovat korkeintaan joskus olleet menossa mukana kun oli hauskaa. Sen kaiken paskan kokeneet oikeat läheiset ei taida noita tsemppipeukkuja jaella?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taaskaan en päässyt perille, mikä oli tuon Jeren uusimman vuodatuksen perimmäinen idea. Todennäköisesti hänellä on taas alamäki kiihtymään päin. Koska hän ei tunnu itse edes haluavan myöntää ongelmaansa, vaan jatkaa samalla mallilla kuin ennenkin, en jaksa pahemmin hänen horinoistaan välittää.
Aivan kuin katsoisi sitä yhtä ruotsalaista sketsiä useamman vuoden takaa, jossa joku koomikko kuvaa suomalaisen juopon kaikkia vaiheita alkuhumalasta lopun koomaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuliskohan nämä lähinnä ihmisiltä, jotka eivät oikeasti Karalahtea edes tunne, tai ovat korkeintaan joskus olleet menossa mukana kun oli hauskaa. Sen kaiken paskan kokeneet oikeat läheiset ei taida noita tsemppipeukkuja jaella?
Joo, kuinka moni isänsä tai äitinsä ryyppäämisestä lapsuudessaan tai nuoruudessaan nauttinut lässyttäisi näitä ”oot kova jätkä”- juttuja. Ehkä se joka on itse kompuroinut ja haluaa vaikka lapsilleen perustella, että yrittäisitte ymmärtää, kun mulla on niin vitun vaikeaa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Joo, kuinka moni isänsä tai äitinsä ryyppäämisestä lapsuudessaan tai nuoruudessaan nauttinut lässyttäisi näitä ”oot kova jätkä”- juttuja. Ehkä se joka on itse kompuroinut ja haluaa vaikka lapsilleen perustella, että yrittäisitte ymmärtää, kun mulla on niin vitun vaikeaa.
Alkoholistiperheiden lapsilla se torjunta tulee jonkinlaisena selkäydinreaktiona, kun näkee sitä paskanjauhamista ja vääränlaista ymmärtämistä, mitä esimerkiksi Jere paljon saa osakseen. Sitä kokee vastenmielisyyttä tuota valehtelua kohtaan, koska kaikki meistä on nähnyt sen täysin päättymättömän paskanjauhamisen kierteen, missä alkoholisti itse elää. Ja kokenut sen täydellisen kyvyttömyyden nähdä toisten ihmisten tunteet ja itsekeskeisyyden, kun alkoholistin maailmaan ei mene minkäänlaisella konstilla se, että miten se hänen toimintansa satuttaa niitä läheisiä. Sen takia me koetaan jopa vihaa näitä kaikenlaisia helppoheikkimäisiä selkääntaputtelijoita kohtaan, koska me nähdään niin itsestäänselvästi se, että tuo ei ole se tie, missä mikään ratkeaa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Aika vahvaa tuo Jeren kommentointi noille jotka kyseenalaistavat touhua, tyyliin "vittu, mä oon tuhat kertaa parempi faija kun sun faijas ikinä oli". Tuntuu tutulta argumentaatiolta, olen joskus jossain kuullut saman tyylistä. Ai niin, hiekkalaatikolla!
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Kyllähän Juice Leskinenkin kuvitteli, että jos hän ei käy hoidossa, niin kyllä elimistö itsensä korjaa. Häntä varmaan voitiin pitää jollain tavalla fiksuna miehenä, joten sattuu sitä paremmissakin piireissä. Tollain yleensä itsetuhoisuus on aika yleistä alkoholismissa, mutta en tiedä kuinka moni sen oikeastaan tajuaa. Se on aika iso valhe kyllä kannettavaksi, jos yrittää puhua sitä muuksi, että juo itseään kuoliaaksi. Tietysti sitten kuolleena ei enää voi asiaa tajuta.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika vahvaa tuo Jeren kommentointi noille jotka kyseenalaistavat touhua, tyyliin "vittu, mä oon tuhat kertaa parempi faija kun sun faijas ikinä oli". Tuntuu tutulta argumentaatiolta, olen joskus jossain kuullut saman tyylistä. Ai niin, hiekkalaatikolla!
Mahtavaa, kun ei kärsi mistään riittämättömyyden tunteista kuten kaiken maailman vittuilevat läskit.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Aika vahvaa tuo Jeren kommentointi noille jotka kyseenalaistavat touhua, tyyliin "vittu, mä oon tuhat kertaa parempi faija kun sun faijas ikinä oli". Tuntuu tutulta argumentaatiolta, olen joskus jossain kuullut saman tyylistä. Ai niin, hiekkalaatikolla!
On muuten melkoista tykitystä ig-kommenttiosiossa tälläkin hetkellä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
”Oon viel toisenkin viikon tääl ainakin…”

Ilmeisesti Jere on aika huonossa jamassa. Luin siis vain tuon edellä tänne lisätyn lainauksen jostain Jeren somepäivityksestä(?). Onko hän sairaalassa vai jossain katkaisuhoidossa?
Siis tietämättä, minkä takia Jere nyt sairaalassa on, kyllähän potilaat pyritään ymmärtääkseni lähtökohtaisesti kotiuttamaan niin pian kuin mahdollista ja mikäli yli viikon sairaalajakso on nyt käsillä, ei mistään ihan pikkukompuroinnista ole kyse.
 

Nick Neim

Jäsen
Ig:n kommenteista yksi suosikeista kuului seuraavasti:

"Felix lintu nousee aina tuhkasta!(liekki, liekki, liekki, sydän, sydän, sydän, peukku, peukku, peukku, haba, haba haba)"

Vaikka ketjun henkilö aika undulaatilta vaikuttaakin, niin tuskin Felixillä viitattiin lemmikkiundulaattiin tai -papukaijaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös