Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
"Hakemassa ultimaattista motivaatiota ja inspiraatiota tuleviin vuosiintutustumassa itseeni ja ympäristöön joka on seikkailu ihmisen syvimpään olemukseen niin itsessä kuin lähipiirissä,kukaan kuka ei ole näitä polkuja tallannut edes yhtä askelta omassa elämässä ei varmasti ymmärrä sanaakaan mitä sanon mut sillä ole mitään merkitystäkään (toivon et jokainen saisi mahdollisuuden tähän kohtaamiseen)en tietenkään tällä mun tavalla Mut me ollaan kaikki ainutlaatuisia ja jokaisen tavat,rajat ja todellisuus on erilainen,mä elän Matrixissamut on puhdistavaa kohdata aito raaka todellisuus ja maailma,elämä joka on niin puhdas ja hieno❤️Teen tämänkin postauksen SUURENA KUNNIAN OSOITUKSENA NÄILLE USKOMATTOMAN HIENOILLE IHMISILLE KETKÄ TÄÄLLÄ PAINAA HOMMIA TOISTEN IHMISTEN HYVÄKSI ja samalla kirjoitan tän sen ihmispaskan takia ketkä tuolla ulkopuolella on viikon päivät odottanut et saa hyvän kuvan ja pääsee”mässääämään”lehdessään omaa paskaa mut todellisuudessa kirjoitan oikeasti toivoen kaikille mahtavaa kevättä ja varsinkin kesää☀️nähdään tulevina viikkoina ja nautitaan meidän mahtavasta Isän Maasta,kaunis ja mahtava SUOMI❤️ Nauttikaa jokaisesta hetkestä,päivästä ja pitäkää huolta itsestänne ja niistä muutamasta ketkä on sulle sun elämä ja maailma(meille kenellekään ei ole niitä ku korkeintaan muutama,usko pois)ja mitä mulle kuuluu ni olipahan synttärit ja siihen pääsiäinen ja nyt jo Vahvasti kohti sitä omaa unelmaa ja mä tulen varmasti olemaan taas parempi Ihminen ja mikä tärkeintä ni Isä tärkeimmille eli lapsille ja pystyn jakamaa tietoisuutta,kertomaan elämästä syvällisemmin kaikille muillekkin(tiedoksi parkkikselle et voitte mennä kotiin ku oon viel toisenkin viikon täällä ainakin) nyt ei muuta ku Mutantti/Alligaattorialkaa nukkumaan KIITOLLISENA PARISTA DIE-HARD FRENDISTÄ,MUUTAMASTA HUIKEASTA RAINBOW NAISESTA,TIETENKIN RONJASTA ,MUISTA X-TEAM LAPSISTA JA TIETENKIN NIIDEN ÄIDISTÄ❤️muut voi Tony Halmetta lainatakseni kun vastoin kaikkia ennakko odotuksia tyrmäsi Jukka Järvisen ni ottelun jälkeen otti mikrofonin käteen ja sanoi täydelle loppuun myydylle jäähallille ketkä toivoi vain sen tappiota ni HAISTAKAA VITTU"
Mulle on sanottu, että Jari Tervo voi rikkoa kielioppisääntöjen rajoja, sillä hän on niin hyvä kirjailija että hänellä on siihen oikeus. Kenties sama sääntö pätee Karalahteen. Tekstistä selkeästi huomaa, että Karalahti ei pidä Seiskan paparazzista Panu Hörköstä.
Mulle on sanottu, että Jari Tervo voi rikkoa kielioppisääntöjen rajoja, sillä hän on niin hyvä kirjailija että hänellä on siihen oikeus. Kenties sama sääntö pätee Karalahteen. Tekstistä selkeästi huomaa, että Karalahti ei pidä Seiskan paparazzista Panu Hörköstä.