Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 868 027
  • 3 398

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Avioeroa hakevalta Jere Karalahdelta poikkeuksellinen ulostulo | Seiska



Voisin tehdä saman kenelle vain teistä, saatte itse valita asunnon.

Jere on suuri sankari. Avioerohakemuksella, harkinta-ajalla, osituksella ja avioehdolla (tai sen puutteella) ei varmaankaan ollut mitään tekemistä asian kanssa. Toki parin vuoden ”ilmaiseksi” asumisen voidaan katsoa olevan jonkinlainen kädenojennus ex-vaimolle, mutta toisaalta Jere oli myös itse vaatinut, ettei ex-vaimo käy kodin ulkopuolella töissä. Näin ollen ei voida olettaa, että hänellä olisi ollut sellaisia omia rahoja säästössä, joilla olisi voinut asunnon kuluja maksaakaan. Tämän on todennäköisesti Jerelle osaava juridiikan ammattilainen myös kertonut, jolloin asiasta riitely ei olisi hyödyttänyt ketään. Lisäksi olosuhteilla on merkitystä. Jere pelasi ulkomailla ja perhe jäi Suomeen. Jere rakastui toiseen Suomessa, mutta saattoi toisen naisen Valko-Venäjällä raskasksi ollessaan naimisissa. Jere lähti Vermoon, eikä koskaan tullut takaisin. Jeren kannalta keissi oli juridisesti heikko. Toimimalla kuten Jere toimi, asioita ei tarvinnut repostella julkisesti.

Mun mielestäni Jere ei ollut mikään sankari ja erireilu perheenisä, jonka prioriteeteissa perhe oli kovin korkealla. Mutta sen verran järkeä hänelläkin oli, että ymmärsi muutosten vaikuttavan teini-ikäiseen lapseensa. Siihen tyttäreen, jota hän ei ihan oikeasti nähnyt kuukausiin. Turha siitäkään on joka viikko julkisuudessa asianosaisia muistuttaa, kun ovat asian käsitelleet ja päässeet siitä yli. Se on kaikkein tärkeintä, nimenomaan sille tyttärelle. Mutta historiaa ei myöskään voi kirjoittaa uusiksi ja muunnella totuutta.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
”En ole ikinä näitä asioita julkisuudessa kommentoinut ja onhan täs ollut kaikkea muutakin elämän aikana ni jos kiinnostaa lukea totuus ni lue tai kuuntele JERE-kirja ja saat vastauksia jos haluat ja nytkin toivotan kaikille hyvää lauantai-iltaa ja pitäkää huolta itsestänne ja toisistanne.”

Ostakaa JERE-kirja! Ostakaa, ostakaa! Sieltä saatte vastauksia hei!
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Noh, löytyyhän tuo "teos" hyllystä, tosin itse en senttiäkään siitä maksanut kun lahjaksi sain, heheh. Tuli se silloin kertaalleen läpi lukaistua, mutta eipä siinä olisi mitään menettänyt jos olisi lukematta jäänyt. Jere vetää kännit, missaa krapulassa treenit, valmennus ja seurajohto huutavat pää punaisena, Jereä vituttaa, vetää kännit, missaa taas krapulassa treenit ja taas vituttaa ja sitä rataa. Siinä sivussa tilaillaan baarissa joku 360 valkovenäläistä ja 100 hot shottia sekä kiskotaan Tapulin vettä sun muuta fiksua, ja ohessa muistetaan vähän pelata lätkääkin...kunnes haimatulehdus lopetti rallin.

Toki sen verran täytyy ainakin pienet propsit antaa, että taisteli itsensä haudan partaalta takaisin kuntoon, ja pelasi kuitenkin sen jälkeen useamman vuoden huipputasolla. Liki nelikymppisenä vielä MM-kisoissa ja Putlerin propagandasarjassa hyvällä tasolla. Kyllä se pelata osasi kun vaan halusi.

Mutta palatakseni kirjaan, niin muistaakseni jopa kovin ylpeilevään sävyyn niitä sekoilujaan kertasi. Kieltämättä melkoinen kontrasti esimerkiksi Jantuseen, päihdevuosia ei varsinaisesti kovin lämmöllä muistella.
 
Noh, löytyyhän tuo "teos" hyllystä, tosin itse en senttiäkään siitä maksanut kun lahjaksi sain, heheh. Tuli se silloin kertaalleen läpi lukaistua, mutta eipä siinä olisi mitään menettänyt jos olisi lukematta jäänyt. Jere vetää kännit, missaa krapulassa treenit, valmennus ja seurajohto huutavat pää punaisena, Jereä vituttaa, vetää kännit, missaa taas krapulassa treenit ja taas vituttaa ja sitä rataa.

Kieltämättä vähän tylsähköksi päiväni murmelina tyyliseksi kirja meni.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noh, löytyyhän tuo "teos" hyllystä, tosin itse en senttiäkään siitä maksanut kun lahjaksi sain, heheh. Tuli se silloin kertaalleen läpi lukaistua, mutta eipä siinä olisi mitään menettänyt jos olisi lukematta jäänyt. Jere vetää kännit, missaa krapulassa treenit, valmennus ja seurajohto huutavat pää punaisena, Jereä vituttaa, vetää kännit, missaa taas krapulassa treenit ja taas vituttaa ja sitä rataa. Siinä sivussa tilaillaan baarissa joku 360 valkovenäläistä ja 100 hot shottia sekä kiskotaan Tapulin vettä sun muuta fiksua, ja ohessa muistetaan vähän pelata lätkääkin...kunnes haimatulehdus lopetti rallin.

Toki sen verran täytyy ainakin pienet propsit antaa, että taisteli itsensä haudan partaalta takaisin kuntoon, ja pelasi kuitenkin sen jälkeen useamman vuoden huipputasolla. Liki nelikymppisenä vielä MM-kisoissa ja Putlerin propagandasarjassa hyvällä tasolla. Kyllä se pelata osasi kun vaan halusi.

Mutta palatakseni kirjaan, niin muistaakseni jopa kovin ylpeilevään sävyyn niitä sekoilujaan kertasi. Kieltämättä melkoinen kontrasti esimerkiksi Jantuseen, päihdevuosia ei varsinaisesti kovin lämmöllä muistella.

Itselläni tuo kirja jäi kesken juurikin noista syistä. Ei vaan pystynyt lukemaan sitä itsekehukovajätkä-paskaa.
 

Dino

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Itselläni tuo kirja jäi kesken juurikin noista syistä. Ei vaan pystynyt lukemaan sitä itsekehukovajätkä-paskaa.
Itse kahlasin tuon kyllä sitkeästi läpi vastenmielisyydestään huolimatta, mutta päällimmäinen ajatus lukiessa oli koko ajan että "Voi jeesus mikä reppana!". Tekstin perusteella tuli ensin sellainen kuva, että on oikeasti ylpeä tuosta sekoilustaan ja siitä, että veti uransa osittain viemäristä alas, mutta sitten tajusi että Jere ei ole edelleenkään parantunut alkoholismistaan ja tuo teinimäinen uho on vaan sitä alkkikselle tyypillistä defenssimekanismia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaa Jere on taas luovuttanut jossain. On se kyllä yks reppana. Mistäs sit seuraavaksi voisi luovuttaa?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Jaa Jere on taas luovuttanut jossain. On se kyllä yks reppana. Mistäs sit seuraavaksi voisi luovuttaa?
Verenluovutusta voisi kokeilla. Saattaisi olla jotain hyötyä tälle yhteiskunnalle. Sikälimikäli että Jere nyt siis voisi luovuttaa verta.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jeren veri on varmaan semmosta että jos sitä laitettaisiin normaalin ihmisen suoniin, normaalin ihmisen sydän huutaisi kerran että mä oon vitun kova jätkä enkä ikinä pysähdy, ja sitten sydän luovuttaisi ja pysähtyisi.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jeren veri on varmaan semmosta että jos sitä laitettaisiin normaalin ihmisen suoniin, normaalin ihmisen sydän huutaisi kerran että mä oon vitun kova jätkä enkä ikinä pysähdy, ja sitten sydän luovuttaisi ja pysähtyisi.
Ja sitten se sydän säilöttäisiin lasipurkissa tapulinveteen ja sköde ja pötsi ja ninja ja kökkö joisi sen.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell

Joko siellä on erottu kovalla agrella ja/tai ollut rahat loppu, kun Nannan sormus on jo päätynyt panttikaupan kautta myyntiin ja sellainen 4000€ tulikin. Eli Jeren muotoilema avioliiton miettiminen on lienee edennyt.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Ei niitä suuria kiinteistöomistuksiakaan taida Jerellä olla...

Yllättävää..

Nanna lisäsi myöhemmin vastauksissaan, että hän on erittäin tyytyväinen juuri siihen, miltä hänen elämänsä näyttää nyt ja siihen, missä hän asuu. Nannalta kysyttiin myös sitä, kumpi jää asumaan perheen yhteiseen kotiin Keravalle.

– Mä ostin yksin aikoinani meidän kodin, Nanna vastaa kysymykseen.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Ei niitä suuria kiinteistöomistuksiakaan taida Jerellä olla...

Yllättävää..

Nanna lisäsi myöhemmin vastauksissaan, että hän on erittäin tyytyväinen juuri siihen, miltä hänen elämänsä näyttää nyt ja siihen, missä hän asuu. Nannalta kysyttiin myös sitä, kumpi jää asumaan perheen yhteiseen kotiin Keravalle.

– Mä ostin yksin aikoinani meidän kodin, Nanna vastaa kysymykseen.
Niin taitaa miehellä olla jäljellä suuri suu ja tuulen huuhtoma perse.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Tarpeeksi omaisuutta. Ei tule ikinä nälkään kuolemaan.

Space Ninja, Mad Dog ja Tapulin Pormestari eivät liene muutettavissa rahaksi, kuten muukaan mielikuvitusomaisuus.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Veikkaan että Jere tulee pyöräyttään elatusmaksut ihan suosiolla ulosoton kautta.
 
Jerehän voi sanoa nyt samalla tavalla kuin ex-vaimon kanssa että jätti talon. Unohtaa vain sanoa kuten viimeksikin että jätti myös velat.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Itse taas tulen sanomaan että tämä on yksi palstan surullisimpia ketjuja. Päihdeongelmaiselle ihmiselle ilkutaan yhdessä kilpaa. Jatkoajan Seiska.

Olisin samaa mieltä, jos Jere olisi rappiolla jatkuvasti ja tälle ivailtaisiin. Hän on ollut pääsääntöisesti hyvässä kunnossa sairaalakooman jälkeen, suurin naurunalaisuus ei ole päihteissä alkuunkaan vaan mieslapsi, kovin bilettäjä, äijjjjjjä, lausunnot, vuoden perheenisä-toiminnassa jne. Ja Jere ei ole mikään ressukka, hän viimeisenä tätä mieltä on - hänhän suorastaan jokaisella ulostulollaan pitää tulta tässä ketjussa.

Hän olisi voinut eläköityä kuten vaikka Esa Keskinen, mutta hän valitsi julkisen uran uransa jälkeenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös