Jarna vois kyllä auttaa Jerguksen kuosiin
Tämä vaatisi Jereltä sairauden tunnon, mitä ilmeisesti ei ole.
Jarna vois kyllä auttaa Jerguksen kuosiin
Kukaan ei siihen pysty ennen kuin Jere itse tajuaa missä mennään. Jarna pystyy kyllä varmasti auttamaan, ja uskoisin että haluaakin auttaa, mutta vasta sitten kun Jere ymmärtää ongelmansa ja haluaa ottaa avun vastaan.Jarna vois kyllä auttaa Jerguksen kuosiin
Kukaan ei siihen pysty ennen kuin Jere itse tajuaa missä mennään. Jarna pystyy kyllä varmasti auttamaan, ja uskoisin että haluaakin auttaa, mutta vasta sitten kun Jere ymmärtää ongelmansa ja haluaa ottaa avun vastaan.
Jeren tilanne on kieltämättä hankala. Kyllähän Jarnakin muistaakseni vietiin katkolle väkisin, mutta käsittääkseni hän kuitenkin jotenkin ymmärsi ongelmansa eikä tapellut vastaan.Kukaan ei siihen pysty ennen kuin Jere itse tajuaa missä mennään. Jarna pystyy kyllä varmasti auttamaan, ja uskoisin että haluaakin auttaa, mutta vasta sitten kun Jere ymmärtää ongelmansa ja haluaa ottaa avun vastaan.
Juu niin on, mutta mun kokemuksen perusteella addiktia ei loppujen lopuksi kiinnosta mikään muu kuin oma perse. Ei munkaan faija laittanut ajoittain korkkia kiinni minun, sisarusteni tai lastenlasten vuoksi, syy oli joku muu jota en tiedä.Jerellä on kuitenkin lapsia ja muita läheisiä.
Niin, tarkoitin vain sitä, että Jeren elämäntyyli vaikuttaa muihinkin kuin Jereen itseensä. Hän ei sitä näe tai halua nähdä. Se on juuri tuota itsekkyyttä, jota sinäkin kuvasit. Jere vain jotenkin glorifioi sitä, että hän elää kuten haluaa ja tekee asiat omalla tavallaan, kun on hänen elämästään kyse. Mutta ei se tosiaan mene ihan noin.Juu niin on, mutta mun kokemuksen perusteella addiktia ei loppujen lopuksi kiinnosta mikään muu kuin oma perse. Ei munkaan faija laittanut ajoittain korkkia kiinni minun, sisarusteni tai lastenlasten vuoksi, syy oli joku muu jota en tiedä.
Tää on paha... Mietin just näitä kolmea viimeisintä, eli pienintä lasta. Millaiset välit Jerellä on ollut heidän kanssaan ja millaisiksi ne eron jälkeen muodostuvat. Jokainen case varmaan pakko arvioida omanaan. Ero äidistä tässä tapauksessa voi olla askel parempaan suuntaan, elo saman katon alla alkkiksen kanssa on varmaan ihan pirun raskasta muulle perheelle.En Jereä tietenkään henkilökohtaisesti tunne enkä tiedä millainen isä hän lapsilleen on, mutta näin alkoholisti-isän meininkiä koko ikäni seuranneena, välillä läheltä välillä kaukaa, voin sanoa että ei se isättömyys oli se sitten kuoleman kautta tai sen vuoksi että sitä isää ei lapset kiinnosta paskan vertaa ole välttämättä huono asia.
Jarnalla oli uhkana oikeat tappamiseen pystyvät gangsterit torpeedoineen. Antoivat veloille maksuaikaa jos Jarna lopettaa käytön heti eikä velkaannu lisää. Eli se pakko tuli moneltakin taholta.Jeren tilanne on kieltämättä hankala. Kyllähän Jarnakin muistaakseni vietiin katkolle väkisin, mutta käsittääkseni hän kuitenkin jotenkin ymmärsi ongelmansa eikä tapellut vastaan.
Tuskin äitinsä olisi ainakaan halunnut Jeren levittelevän videoita julkisuuteen kuolinvuoteeltaan. Kuvottavaa toimintaa.Nyt Jere IGStoryssä haukkuu Seiskaan lyttyyn valehtelusta. Häpäisevät hänen kuolleen äitinsä ym. Lisäksi julkaisi pari videota äitinsä kuolinvuoteeltaan, missä äiti vetää viimeisiä henkäyksiä.
Hyi vittu. Kenellä tulee edes mieleen alkaa kuvaamaan tuollaisena hetkenä?Tuskin äitinsä olisi ainakaan halunnut Jeren levittelevän videoita julkisuuteen kuolinvuoteeltaan. Kuvottavaa toimintaa.
Kieltämättä omituinen veto Jereltä.Tuskin äitinsä olisi ainakaan halunnut Jeren levittelevän videoita julkisuuteen kuolinvuoteeltaan. Kuvottavaa toimintaa.
Tuskin. Mutta emme voi olla varmoja. Varmasti kuvottavaa sen sijaan on minun mielestäni Seiskan toiminta. Onko aina pakko julkaista kaikki minkä fyysisesti pystyy julkaisemaan? Näköjään on.Tuskin äitinsä olisi ainakaan halunnut Jeren levittelevän videoita julkisuuteen kuolinvuoteeltaan. Kuvottavaa toimintaa.
Tuskin. Mutta emme voi olla varmoja. Varmasti kuvottavaa sen sijaan on minun mielestäni Seiskan toiminta. Onko aina pakko julkaista kaikki minkä fyysisesti pystyy julkaisemaan? Näköjään on.
Olen samaa mieltä Seiskan toiminnasta noin yleisesti eikä lehdellä olisi mikään perusteltu tarve julkaista, vaikka Jerellä olisikin ryyppyputki menossa. Mutta lähtisikö edes Seiska tämmöisestä valehtelemaan ja keksimään hatusta uutista, jos totuus olisi ihan toisessa ääripäässä?Tuskin. Mutta emme voi olla varmoja. Varmasti kuvottavaa sen sijaan on minun mielestäni Seiskan toiminta. Onko aina pakko julkaista kaikki minkä fyysisesti pystyy julkaisemaan? Näköjään on.
Seiskahan on ilmeisesti skarpannut kovasti viime vuosina ja alkanut tarkistaa juttujaan monesta lähteestä. Seiskan Panu Hörkköhän ehti jo vittuilla Twitterissä Hesarille, kun nämä julkaisevat Wille Rydmanin yksityisviestejä.Mutta lähtisikö edes Seiska tämmöisestä valehtelemaan ja keksimään hatusta uutista, jos totuus olisi ihan toisessa ääripäässä?
Minä ainakin ymmärrän kyllä täysin. Minä tajusin tosin nostaa sen kissan pöydälle vasta muutama vuosi sitten ja nyt on ollut välit poikki isän kanssa jotain 4,5 vuotta. Samat sanat pätee häneenkin, että on 78-vuotiaanakin pelkkä iso lapsi, joka edelleen syyttää kaikista ongelmistaan muita. Elämä on niin paljon kevyempää kun pääsi tuosta paskasta irti ja eri teille.Juu niin on, mutta mun kokemuksen perusteella addiktia ei loppujen lopuksi kiinnosta mikään muu kuin oma perse. Ei munkaan faija laittanut ajoittain korkkia kiinni minun, sisarusteni tai lastenlasten vuoksi, syy oli joku muu jota en tiedä.
Faija on nyt ollut kuivilla reilun vuoden (tätäkin ennen on ollut useampi pidempi jakso ilman viinaa) ja kyllä se vaan niin on että ei hän pohjimmiltaan ole ihmisenä mihinkään muuttunut. Itsekäs yli seitsemänkymppinen lapsi se on edelleen.
Kuulostan varmaan jonkun mielestä kylmältä ihmiseltä, mutta mun elämä parani huomattavasti noin 25 vuotta sitten kun päätin elää omaa elämääni ja antaa faijan elää omaansa...kumpikin tahoillamme.
Kerran elämässäni olen todistanut rakkaan ihmisen viimeiset hengenvedot. Ymmärrän että tilanteen elää jokainen tavallaan enkä ihan täysin tuomitse tilanteen kuvaamista, vaikka en sitä ymmärräkään. Mutta sellaisen videon jakaminen julkisuuteen on ihan käsittämätöntä.Hyi vittu. Kenellä tulee edes mieleen alkaa kuvaamaan tuollaisena hetkenä?
Hyi vittu. Kenellä tulee edes mieleen alkaa kuvaamaan tuollaisena hetkenä?
Tosta tuli kyllä paska fiilis. Olin itse äitini kuolinvuoteella sairaalassa ja otin muistoksi kuvan, jossa äiti näkyy nukkumassa taustalla siten, ettei kamera ole tarkentanut häneen. Äiti kuoli tuosta muutaman tunnin kuluttua. En ole lähettänyt kuvaa kenellekään enkä näyttänyt kenellekään muulle paitsi vaimolle ja sisaruksille. En voi ymmärtää, mitä Jeren päässä liikkuu.Tuskin äitinsä olisi ainakaan halunnut Jeren levittelevän videoita julkisuuteen kuolinvuoteeltaan. Kuvottavaa toimintaa.
Etanolin ja kusen sekoitusta.En voi ymmärtää, mitä Jeren päässä liikkuu.