Jere Karalahti – uran jälkeinen aika

  • 868 463
  • 3 398

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Mitähän IFK:n valmennusjohdossa on tuolloin ajateltu, kun Jerestä tehtiin kapteeni? Kuviteltiinko, että lyömällä C rintaan herrasta kuoriutuisi esiin urheilija tai esimerkki muulle joukkueelle? Yritettiinkö tällä tavalla saada mies ryhdistäytmään, vai oliko Jerellä ihan oikeasti johtajan ominaisuuksia ja kunnioitusta joukkueen sisällä?
Tuo boldaamani siinä oli ideana. Tämähän oli täysin juuri HIFK:hon palkatun päävalmentaja Doug Sheddenin päätös. Karalahti -dokkarissa Shedden kertoo TJ Matikaisen sanoneen, että eihän nyt Jerestä voi kapteenia tehdä! Shedden kuitenkin päätti toisin ja löi Jerelle C:n rintaan, koska oli jo muutenkin HIFK:n kuningas. Sheddenillä oli kaunis ajatus siitä, että antaessaan Jerelle vastuuta C:n muodossa hän ei enää jätä treenejä väliin jne.

Kaunis ajatus tosiaan, mutta siihen se sitten jäikin.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo boldaamani siinä oli ideana. Tämähän oli täysin juuri HIFK:hon palkatun päävalmentaja Doug Sheddenin päätös. Karalahti -dokkarissa Shedden kertoo TJ Matikaisen sanoneen, että eihän nyt Jerestä voi kapteenia tehdä! Shedden kuitenkin päätti toisin ja löi Jerelle C:n rintaan, koska oli jo muutenkin HIFK:n kuningas. Sheddenillä oli kaunis ajatus siitä, että antaessaan Jerelle vastuuta C:n muodossa hän ei enää jätä treenejä väliin jne.

Kaunis ajatus tosiaan, mutta siihen se sitten jäikin.

Kaunis ajatus. Jälkeenpäin ajateltuna vain aivan typerä. Karalahti kusi kapteenina joukkueen päälle mm. talvella loukkaannuttuaan. Katosi ryyppäämään kuukaudeksi, ei kuntouttanut ollenkaan tai tullut treenaamaan. Kun palaa takaisin niin on 10 kiloa lisää massaa ja aivan paskassa kunnossa.

Todellinen joukkuepelaaja ja johtaja.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Karalahti oli myös maajoukkueessa kapteenina. Siinä kanssa mielenkiintoinen konsepti.

Vaalivideoita odotellessa.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olisiko Harkimo+Karalahti kaksikko eduskunnassa 2020-luvun Soini+Tony Halme?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehdokkaiden kohdalla käytetään usein muotoilua "henkilö x pyrkii eduskuntaan". Tämä muotoilu ei kyllä tunnu oikealta Jeren kohdalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis onko Jeren toimintatapa yleisemminkin se, että luvataan eikä sitten lupausta täytetä? Missä ne videot on? Ihan pokkana vaan jatketaan. Varmaan ollut mahtavaa pukukoppiseuraa, jos näin on. Sitä vähän mietin, oliko Jere kuitenkaan kopissa suuna ja päänä vai vähän omissa oloissaan silleen tapulimaisena ÄO70-tyyppinä, jolta ei juttu oikein lähde mutta kova peliäijjjjjä on.

edit.

Vissiin ni tänään sit ja Narikka-torillakin Jebbo kuulemma on. NI !

@mikkokarna eli viel kerran ni huomenna 18.00 mun insta-live mis saat vastaukset ja paljon muutakin
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tunnetaan myös Narinkkatorina. Annetaan kuitenkin ehdokkaalle anteeksi, kun oikea nimi on hukassa varsin monella.
Mulla tuli joskus vuosia sitten töihin liittyvissä asioissa papereissa vastaan että "Camping Center narikka" ja 00100 Helsinki.

Hetken mietin ja löi ihan tyhjää että mikä helvetti ja oli tietenkin siis Kampin kauppakeskus ja Narinkkatori.

Paikalle en mene mutta odotan että somesta löytyy Jeren ja kumppaneiden antia debaatista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tunnetaan myös Narinkkatorina. Annetaan kuitenkin ehdokkaalle anteeksi, kun oikea nimi on hukassa varsin monella.

No mä kirjoitin eka Narinkka, mutta korjasin kun katoin uudestaan THE MANIN postausta ja menin vielä uskomaan siihen, vaikka hieman muistelin, että toisin olisi. Tää on varmaan ihan perustunne Jeren entisillä pelikavereilla, ainakin aluksi ennen kuin oppivat mikä Jere on "miehiään".

ÄLÄ LUOTA JEREEN!
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No mä kirjoitin eka Narinkka, mutta korjasin kun katoin uudestaan THE MANIN postausta ja menin vielä uskomaan siihen, vaikka hieman muistelin, että toisin olisi. Tää on varmaan ihan perustunne Jeren entisillä pelikavereilla, ainakin aluksi ennen kuin oppivat mikä Jere on "miehiään".

ÄLÄ LUOTA JEREEN!
No, ei ole ihme, ettei saavu paikalle, kun ei löydä paikkaa, mihin luulee olevansa menossa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Ugh.
 

Liitteet

  • C1C44C0E-C9D2-4EAF-9A26-D9BA9E485C3F.jpeg
    C1C44C0E-C9D2-4EAF-9A26-D9BA9E485C3F.jpeg
    183,7 KB · kertaa luettu: 527
Onkohan Karalahti ymmärtänyt jotain väärin. Isäukko olisi varmasti voinut jeesiä unelman saavuttamisessa, mutta ei kai vankilaan oteta ketään sisään ainakaa
suoraan eduskuntavaalien äänien perusteella?
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Osuinpa tänne sattumalta ja kävin kurkkaamassa Jeren instaakin, kun sille naureskellaan. Ainoana mielenkiintoisena asiana jäi mieleen se, että Kärnä oli ottanut asioikseen vittuilla Jerelle. Onko tässä joku pidempikin henkilökohtainen tausta, vai ihan huvikseenko suurpuolueet Kepu ja LiikeNyt ottavat näin yhteen Helsingissä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Osuinpa tänne sattumalta ja kävin kurkkaamassa Jeren instaakin, kun sille naureskellaan. Ainoana mielenkiintoisena asiana jäi mieleen se, että Kärnä oli ottanut asioikseen vittuilla Jerelle. Onko tässä joku pidempikin henkilökohtainen tausta, vai ihan huvikseenko suurpuolueet Kepu ja LiikeNyt ottavat näin yhteen Helsingissä.
On tässä sen verran taustaa, että kenelle Kärnä ei vittuilisi? Ja toisaalta kuka ei Jerelle vittuilisi?

Jos et usko jälkimmäistä väittämää, niin perehdy tähän ketjuun :)
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ja toisaalta kuka ei Jerelle vittuilisi?

Tavallaan tilanne on se, että jos asetut vittuilun kohteeksi jutuillasi, niin se pitää silloin kestää. Niin menee viidakon lait. Jos siis Jeren korviin jotain jostain kantautuu, ja hän jotenkin siihen reagoi. Voihan olla, että mies on autuaan tietämätön ja jossain kuplassaan Hjalliksen kanssa vaan mehustelee ehdokkuudestaan. Good for him.

Itse olen koittanut hieman siivommin olla viime aikoina, jottei menisi liikaa henkilöön. Minua ei ole henkilöä Jere vastaan mitään, mutta Jere-ehdokas herättää syystäkin negatiivisempiakin tunteita, ja helposti lähtee kanuunankuula väärille raiteille. Tossa se rajanveto ja linjaus on vaikeampi tehdä. Ihmistä ei saisi kuitenkaan saisi kiusata, jota periaatteessa en ole tässä ketjussa huomannut. Kyllä jossain tietyissä piireissä haukutaan huomattavasti rumemmin sanankääntein.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Osuinpa tänne sattumalta ja kävin kurkkaamassa Jeren instaakin, kun sille naureskellaan. Ainoana mielenkiintoisena asiana jäi mieleen se, että Kärnä oli ottanut asioikseen vittuilla Jerelle. Onko tässä joku pidempikin henkilökohtainen tausta, vai ihan huvikseenko suurpuolueet Kepu ja LiikeNyt ottavat näin yhteen Helsingissä.

Politiikassa on tapana joskus haastaa ja Kärnä on kova haastamaan. Jere ottaa varmaan vielä henk koht ja Kärnä saa kärnään :D
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Oliko Jerellä ikinä mitään instaliveä, jossa vastaili niihin kysymyksiin? Olen kiinnostunut.

Kiva lupailla johonkin instaan noita, ne kun sopivasti katoaa sieltä näkyvistä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Jere ei todellaan ole mikään vastuullinen aikuinen. Polleena jakelee somessa videota jossa ajelee poikansa kanssa autolla. Poika ei ole vöissä vaan roikkuu penkkien välissä. Tehköön idiootti Jere ihan itse mitä tykkää mutta olisi edes vastuullinen aikuinen
 

Spire

Jäsen
Jere ei todellaan ole mikään vastuullinen aikuinen. Polleena jakelee somessa videota jossa ajelee poikansa kanssa autolla. Poika ei ole vöissä vaan roikkuu penkkien välissä. Tehköön idiootti Jere ihan itse mitä tykkää mutta olisi edes vastuullinen aikuinen
Joo mutta turvavyöt ovat nynnyille ja muille tukareille. Ei Jere nyt halua ehdoin tahdoin kasvattaa pojastaan mitään nössöä vaan uskottavan katujen kingin. Karalahden suvun jatkaja kuitenkin.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Jere ei todellaan ole mikään vastuullinen aikuinen. Polleena jakelee somessa videota jossa ajelee poikansa kanssa autolla. Poika ei ole vöissä vaan roikkuu penkkien välissä. Tehköön idiootti Jere ihan itse mitä tykkää mutta olisi edes vastuullinen aikuinen

Jere vaan tekee kampanjaa. Onkohan tänään HIFK pelissä kampanjoimassa

On kyllä jäätävä äijjjjä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös