4
444
Raju sairastelu = järkyttävä darra?Jerellä on asiat tärkeysjärjestyksessä!
Raju sairastelu = järkyttävä darra?Jerellä on asiat tärkeysjärjestyksessä!
Luuli varmaan kyseessä olevan YLE:n vaalitentti.”ku mua oli vähän väärin informoitu et ois isokin tilaisuus ja silleen”
Kuka tunari siellä taas on töpeksinyt! Mitä häh?!
Miksiköhän laittoi edes tämän, jos olisi joka tapauksessa tehnyt valinnan jäädä kotiin, koska joku sairasti? Ettei tämä olisi ollut se oikea syy poisjäännille, kun ei päässytkään Ylen vaalitenttiin.”ku mua oli vähän väärin informoitu et ois isokin tilaisuus ja silleen”
Niin, ja tuota politiikan kompleksisuutta ei oikein tunnuta vanhemmallakaan iällä ymmärtävän, mistä johtuu osaltaan mm. populismin nousu. Tuota asiaa pitäisikin minusta enemmän pystyä korostamaan niin nuorille kuin vanhemmillekin, että ei uskottaisi sokeasti näihin politiikan eri laitoja edustavien populistien helppoihin ratkaisuihin. Kun tajuaa, miten monisäikeistä ja monimutkaista politiikka ja yhteiskunta ylipäänsä on, niin ymmärtää että jos joku tarjoaa sen ongelmiin helppoa ratkaisua, niin tämä todennäköisesti valehtelee. Tai vastaavasti ei itsekään ymmärrä miten homma toimii.
”ku mua oli vähän väärin informoitu et ois isokin tilaisuus ja silleen”
No eikö me juuri tällaisia henkilöitä kaivata lisää. joilla on todistettua lahjakkuutta päästä esim. poissaolojen ja/tai taksin käyttäjien kärkeen.Joo ja alkuun siis vaikutti, että sairastelu toisi vain vartin viiveen, mutta lopulta se estikin kokonaan saapumisen paikalle.
Eikös Iso Mösjöö jättänyt pronssipelin peräti kahdesti väliin? 2004 ja 2006. Taisi olla vielä kapteeni tuossa 2006.Mulla oli, ostin niihin aikoihin kun palasi Amerikasta. Käytin muutaman kauden ajan ja hain jopa nimmarin siihen, rätti siirtyi siinä vaiheessa kaappiin pölyttymään kun Iso Mösjöö päätti kaudella 05-06 kusta jengin muroihin ja jätti pronssipelin väliin. Sain tuon menneisyyteni häpeätahran myytyä parilla huntilla kaks vuotta sitten.
Näin jälkeenpäin ei voi kuin miettiä että mitäköhän vittua mä ajattelin.
Saattaa olla, sen muistan että tuo 2006 meni mulla "tunteisiin" kun oli tosiaan kapteeni.Eikös Iso Mösjöö jättänyt pronssipelin peräti kahdesti väliin? 2004 ja 2006. Taisi olla vielä kapteeni tuossa 2006.
Ja tällä lauseella kerätään ääniä niiltä unohdetuilta elämän kolhimilta lähiön pieniltä ihmisiltä.”ku mua oli vähän väärin informoitu et ois isokin tilaisuus ja silleen”
Eurovaaleissa heittämällä läpi!Onhan Jerellä 67 000 seuraajaa instassa. Sieltä kova nippu kehiin äänestämään!
Suurin osa varmaan jostain Hakunilasta ja Myyrmäestä ja muista hurjista vantaalaislähiöistä. Siitä vaan numero muistiin ja vaaliuurnille!Onhan Jerellä 67 000 seuraajaa instassa. Sieltä kova nippu kehiin äänestämään!
Seuraavissa aluevaaleissa ehdolle? Kerava ja Vantaa kun muodostavat hyvinvointialueen.Suurin osa varmaan jostain Hakunilasta ja Myyrmäestä ja muista hurjista vantaalaislähiöistä. Siitä vaan numero muistiin ja vaaliuurnille!
Tosi ikävää jos esim. muksu on ollut sairaana, eihän silloin auta kun jäädä himaan se on selvä.
Sanotaanko että tätä epäilen itsekkin...Tekosyy. Jereä ei vaan taas huvittanut.
Mitähän IFK:n valmennusjohdossa on tuolloin ajateltu, kun Jerestä tehtiin kapteeni? Kuviteltiinko, että lyömällä C rintaan herrasta kuoriutuisi esiin urheilija tai esimerkki muulle joukkueelle? Yritettiinkö tällä tavalla saada mies ryhdistäytmään, vai oliko Jerellä ihan oikeasti johtajan ominaisuuksia ja kunnioitusta joukkueen sisällä?Saattaa olla, sen muistan että tuo 2006 meni mulla "tunteisiin" kun oli tosiaan kapteeni.
Juuri näinhän siinä tapahtui, muta sitä ei vissiin kertottu Jerelle. Johtajuuttahan ei voi löytyy, jos ei oo selkärankaa laisinkaan.Mitähän IFK:n valmennusjohdossa on tuolloin ajateltu, kun Jerestä tehtiin kapteeni? Kuviteltiinko, että lyömällä C rintaan herrasta kuoriutuisi esiin urheilija tai esimerkki muulle joukkueelle? Yritettiinkö tällä tavalla saada mies ryhdistäytmään, vai oliko Jerellä ihan oikeasti johtajan ominaisuuksia ja kunnioitusta joukkueen sisällä?
Johtajuuttahan ei voi löytyy, jos ei oo selkärankaa laisinkaan.
Miksi pitäisi? Kyllä tietäjät tietää hei!Ei oo Jere vielä laittanut videoita ulos, joissa vastaa kaikkiin kysymyksiin. Varmaan tilanne taas päällä kotona ja prioriteetit.
Tuo boldaamani siinä oli ideana. Tämähän oli täysin juuri HIFK:hon palkatun päävalmentaja Doug Sheddenin päätös. Karalahti -dokkarissa Shedden kertoo TJ Matikaisen sanoneen, että eihän nyt Jerestä voi kapteenia tehdä! Shedden kuitenkin päätti toisin ja löi Jerelle C:n rintaan, koska oli jo muutenkin HIFK:n kuningas. Sheddenillä oli kaunis ajatus siitä, että antaessaan Jerelle vastuuta C:n muodossa hän ei enää jätä treenejä väliin jne.Mitähän IFK:n valmennusjohdossa on tuolloin ajateltu, kun Jerestä tehtiin kapteeni? Kuviteltiinko, että lyömällä C rintaan herrasta kuoriutuisi esiin urheilija tai esimerkki muulle joukkueelle? Yritettiinkö tällä tavalla saada mies ryhdistäytmään, vai oliko Jerellä ihan oikeasti johtajan ominaisuuksia ja kunnioitusta joukkueen sisällä?
Tuo boldaamani siinä oli ideana. Tämähän oli täysin juuri HIFK:hon palkatun päävalmentaja Doug Sheddenin päätös. Karalahti -dokkarissa Shedden kertoo TJ Matikaisen sanoneen, että eihän nyt Jerestä voi kapteenia tehdä! Shedden kuitenkin päätti toisin ja löi Jerelle C:n rintaan, koska oli jo muutenkin HIFK:n kuningas. Sheddenillä oli kaunis ajatus siitä, että antaessaan Jerelle vastuuta C:n muodossa hän ei enää jätä treenejä väliin jne.
Kaunis ajatus tosiaan, mutta siihen se sitten jäikin.